PGNiG SA Region Północny - Biuro Obsługi Klienta Gdańsk
Oceny (66)
W końcu biuro otwarte w przystępnych godzinach.
Usługi gazowo-instalacyjne
Tragedia!! Obsługa w BOK na najniższym poziomie. Naliczono mi bezpodstawnie odsetki, na pytanie dlaczego się tak stało, nikt nie potrafił odpowiedzieć, jeszcze nakrzyczano na mnie. Pani Aleksandra Kilos niekompetentna, nadaje się do pracy nie z ludźmi! Sugeruję jej więcej szacunku do ludzi!! Może powinna liczniki spisywać?!!
Usługi gazowo-instalacyjne
Na początku stycznia 2013 r. po usłyszeniu reklamy w radiu Gdańsk , zachęcającej do podania stanu licznika , szybko dodzwoniłam się do ich biura i podałam bieżący stan. Aby załapać się na nowe ceny.Pani powiedział ,że w maju przyjdzie nowe naliczenie i od razu nastąpi zwrot za miesiące od stycznia do maja , a nowa prognoza będzie liczona według nowych stawek .Nowy rachunek otrzymałam koło 20 maja . I co ? Nic .Rachunek nie uwzględnił żadnej bonifikaty od stycznia , a na eboku nie ma śladu podania stanu licznika w styczniu . Szok .Stary rachunek to większe zużycie gazu , a nowe prognozy zdecydowanie mniejsze .Ale , żeby było śmiesznie , za nowe prognozy zapłacę o 100 zł więcej niż za poprzedni okres , mimo mniejszej ilości zużytego gazu i obniżki cen . Oszuści - inne słowa nie przychodzą mi do głowy . Jeśli kogoś spotkało to co mnie zachęcam do dyskusji na forum .
Usługi gazowo-instalacyjne
Jakość obsługi wprost tragiczna. Kolejki kilometrowe jak sie pojedzie na miejsce, ślamazarne panie nie znające się na obsłudze komputera (który podobno się wieszał ciągle). Telefonów nie odbeirają. Naliczone zostały mi opłaty za dziedziczone mieszkanie i poprosiłam o faktury dokumentujące stan zaległości. 3 razy prosiłam i nic! A o pieniądze się ciągle upominali! ALE uwaga - jest na nich sposób! Napisałam maila ze skargą i prośba o interwencje do Warszawy. 4 dni później poleconym przyszedł komplet faktur. Oczywiście bez żadnego dołączonego pisma, ale co chciałam to dostałam.
Usługi gazowo-instalacyjne
WITAM!Dzwonie od 2 miesiećy na wałową do Gdańska...niestety nabija mi na rachunek telefoniczny,a nikt nie odbiera...???Czy tak postępuje sie z klientami???Jak sie z wami skontaktować??zero odzewu,nawet wiadomośc zostawialam i nic.....
Usługi gazowo-instalacyjne
PORAŻKA! Nie wiem co się K..... dzieje z tą firmą!!!!! Wynajmuję mieszkanie i jestem upoważniona do tego aby podawać stan licznika i otrzymywać informację o kwocie faktury przez telefon.
Najpierw był problem że niby nie ma upoważnienia, potem po interwencji właściciela nagle upoważnienie się znalazło.. ale był dość duży problem z dodzwonieniem się.
Co miesiąc dzwonię i co miesiąc jest jakiś problem na tej z****nej infolinii.
Po kilku miesiącach podawania stanu licznika i otrzymywania informacji o rachunku przez telefon... w tym miesiącu dostałam informację iż nie może mi pani podać kwoty faktury bo nie ma upoważnienia!!! Skandal!!!!! SKANDAL!!! SKANDAL!!!! DO PREZESA - CZAS WYMIENIĆ PERSONEL I OPROGRAMOWANIE.
Usługi gazowo-instalacyjne
a ja właśnie dodzwoniłam się za pierwszym razem....
Usługi gazowo-instalacyjne
Jak to jest ,że płacę 30 zł za samo posiadanie licznika?? Zero zużycia a tu takie kwoty?? To jest nienormalne.
bandyckie ceny, zero kompetencji, nawet nie wiem jak ich normalny rachunek wyglada bo ich nie otrzymuje, fakt iz jest to jedyny bandyta sprawia ze haracz (nie mozna tego inaczej nazwac) jest ogromny, dodzwonic do nich sie nie da, w pukcie kolejki bez przerwy, obsluga jest fatalna - jestem problemem, nie rozwiazaniem. na szczescie mam kominek i niedlugo wypowiem umowe pgnig bo do energii to sie chociaz dodzwonic moge, wychodzi juz na to samo z cenami, a i placenie jednego rachunku jest wygodniejsze. oby nam kurek zkrecili i firma padnie
Usługi gazowo-instalacyjne
TO JUZ JEST SKANDAL DZWONIE OD KILKU DNI NA KILKANAŚCIE NUMERÓW TELEFONÓW PGNIG I NIKT NIE RACZY ODEBRAC TELEFONU, NA INFOLINII WSZYSCY SĄ ZAJĘCI I TAK CAŁY DZIEŃ NIE OTRZYMAŁEM RACHUNKU DO ZAPŁATY TYLKO OD RAZU WEZWANIE TRAGEDIA !!!!
Guzik pomogło wprowadzenie infolinii! Bez przerwy, non stop "wszyscy nasi konsultanci są zajęcia" - tak od rana do końca pracy. Plus idiotyczne wezwanie do pozostawienia wiadomości! Co, mam poprosić, żeby oddzwonili, najlepiej do domu i najlepiej wieczorem, po serialu???
Usługi gazowo-instalacyjne
Przez pół roku nie udało mi się dodzwonić. Kilkadziesiąt minut co miesiąc. Dziś zmiana. Na 323-01-81 infolinia. Menu dobrze rozplanowane. Połączenie do konsultantki od razu (może szczęście ;-) ). Pani kompetentna, po prostu czytała mi w myślach. Dostałem wyczerpujące informacje. Za kontakt z klientem dziś 6/6. Można? Można.
ZYCHYLNY KLIENTOWI I TELEFONICZNA OBSLUGA ZOSTAŁA ZMODYFIKOWANA,TAK JAK W KAZDEJ FIRMIE I TERAZ MOZNA WYBRAC TEMAT ROZMOWY ETC.....I TO NIC DZIWNEGO.TAK DZIALA WIELE FIRM I TO OD DAWNA.DODZWONIC SIE MOŻNA I NIE MA Z TYM PROBLEMU.KIEROWNIK JEST BARDZO PRZYCHYLNY KLIENTOWI I STARA SIE KAZDĄ SPRAWE ZAŁATWIĆ.NIEZWYKLE LUDZKI I Z SUPER PODEJSCIEM DO KLIENTA.SAMA TEGO DOSWIADCZYLAM I DZIEKUJE
Usługi gazowo-instalacyjne
koszmar nie mozna sie dodzwonić,nikt nie odbiera, ze ciagle zajete, ciekawe czym? faktury nie dochodza na czas, porazka cały ten gaz
Ani przez internet,ani przez telefon nie można się roliczyć. Strona internetowa zamula,a przez telefon dowiadujesz się że z przyczyn technicznych połączenie nie może być kontynuowane. Skandal !!!
Usługi gazowo-instalacyjne
Straciłem pół dnia próbując dodzwonić się do BOK w Gdańsku. Nie odbiera nikt ani rano, ani w poludnie ani popołudniu! Niespotykana wręcz nonszalancja, ale c***e wiedzą, że do konkurencji nie pójdę bo ta nie istnieje!
Odbyłem dziś rano rozmowę telefoniczną z Panią z gazowni, która wszystko jasno i spokojnie mi wyjaśniła, dzięki czemu nie muszę fatygować się tam osobiście. Także z tym nieodbieraniem telefonów to trochę przesadzacie, bo mi już 2 razy udało się dodzwonić bez większych trudności. Fakt że oba przypadki miały miejsce rano (8-9), jak próbowałem wczoraj późnym popołudniem, to wszystkie numery były zajęte.
Usługi gazowo-instalacyjne
Próba podpisania umowy: Pracownica: ani dzień dobry, ani pocałuj w d... potem żąda aktu zgonu poprzedniego mieszkańca i kwestionuje notarialny akt własności (!). Po 2 miesiącach oczekiwania i interwencji rodziny poprzedniego mieszkańca, przekazaniu jeszcze wcześniejszego aktu własności (na dowód, że nieboszczyk mógł przed śmiercią mieszkanie sprzedać), oraz licznych faxach - nareszcie - JEST! Umowa z błędnymi danymi (nazwisko, adres) oraz faktury... E-BOK wprowadził zmiany numeracji, ale złą ulicę zostawił i żąda skanu dowodu osobistego... może jeszcze badania lekarskie? ŻENADA!!!!!! BOK w realu i internetowy to jakaś pomyłka. Proponuję szkolenie z kultury osobistej...
Usługi gazowo-instalacyjne
Ja mam pytanie kiedy w koncu zostana zalozone liczniki na kalorycznosc gazu???? Szlag mnie trafia jezeli w miesiacu gdy jest cieplo place za ogrzewanie tyle samo co w miesiacu gdy jest zimno. Powinny byc liczniki ponizej okreslonej kalorycznosci licznik nie powinien nabijac zuzycia....... bo tak to mysle ze w tych rurach wiecej powietrza "idzie" niz faktycznie gazu.
Usługi gazowo-instalacyjne
szlag mnie jasny trafia!!!! co to ma być? dzwonie od tygodnia, a tam hrabiny nie raczą odebrać telefonu!!!!! Koszmar