Najlepsze drzwi wewnętrzne i zewnętrzne Gdańsk

Oceny (27)

MK
Termin usługi: grudzień 2017

Asortyment i promocje są ok, ale obsługa w momencie zamawiania, oczekiwania, montażu to tragedia. Zakupiłam drzwi wew. i antywłamaniowe. Antywłamaniowe uszkodzili w czasie transportu, a czas oczekiwania na nowe 15 tygodni!! To dłużej jak od momentu złożenia zamówienia. Montaż też pozostawia wiele do życzenia. Drzwi są z Porty w droższej wersji i już na wstępie zaskoczyło mnie to, że muszę dostosowywać otwory drzwiowe do drzwi, a nie są to drzwi na wymiar, jak w innych firmach. Doszedł koszt zmniejszania otworów. Drzwi białe w lakierze UV nie są zafoliowane!!! Mam na myśli folię na samych drzwiach, jak w przypadku mebli. Panowie przy montażu zostawili brudne ślady rąk na wszystkich montowanych drzwiach i futrynach. Drzwi za 15 tys. Jestem zniesmaczona i odradzę każdemu. A to, że zamówienie dotarło niekompletne w dniu kiedy miał być montaż , to przy brudnych rękach i konieczności mycia wszystkich drzwi zaraz po montażu to pikuś. Nie takiej usługi oczekiwałam. Jak do tej pory, to Bel-pol pobił w zlej jakości obsługi wszystkie firmy wykończeniowe z jakimi współpracowałam ostatnie 6 miesięcy przy wykańczaniu domu.

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

3.3
Klaudia
Termin usługi: maj 2017

Umowe podpisalismy 31 maja 2017, drzwi zostaly zamontowane w polowie sierpnia 2017 ale juz przed monatez zaczely sie problemy w informowaniu klienta, mielismy juz umowiony termin montazu i kazano nam zaplacic reszte kwoty po czym wieczorem przed montazem dowiadujemy sie, ze jednak naszych drzwi nie ma i to po wykonaniu osobiscie telefonu bo oczywiscie nikt sie mie pofatygowal o to, zlozona reklamacja w dniu montazu na temat skrzydla drzwi, zapewnienie, ze sa zamowione,nawet juz byl umowiony montaz po czym dzis dowiadujemy sie, ze nasze drzwi dopiero dzis zostaly zamowione (zwolniony pracownik,kierownik), nowa kierowniczka tez nie miala o nas pojecia, obiecuje, ze zadzwoni po czym cisza. Ogolnym slowem przyjac kase i obsluzyc klienta ok, jak juz to uzuskaja to w d..ie maja klienta, zero kontaktu i zainteresowania z ich strony, tylko przepraszaja a co mi po przepraszaniu kiedy mam czekac 5 msc na drzwi ktorych produkcja to max 2 msc. Po wyjsciu z salonu nawet ich klient nas zaczepil i powiedzial, ze zaluje, ze skorzystal z ich uslug i tez ma z nimi problemy. Nie liczcie, ze kazdy Bel Pol jest super.Salonu na Grunwaldzkiej nie polecam, strata czasu i nerwow! NIGDY WIECEJ!

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

2.6
Agnieszka
Termin usługi: wrzesień 2017

Kupiłam w firmie bel pol w salonie w Gdańsku panele oraz drzwi ( wraz z montażem) - od początku obsługa była bardzo pomocna i udzielono mi wielu przydatnych i cennych informacji. Obsługę przed, w trakcie czekania na zamówienie oraz po, oceniam bardzo dobrze - obsługiwał mnie Pan Mateusz, który od początku, oprócz fachowego doradztwa, wykazywał się też dużą pomocą przy organizacji transportu i montażu, jak i późniejszych domówień towaru. Do tego w salonie zawsze panowała miła atmosfera, tak więc moje częste wizyty należały do przyjemnych ;) w trakcie remontu domu miałam do czynienia z róznymi firmami/doradcami - belpol gdańsk oceniam w porównaniu do innych bardzo pozytywnie i polecam wszystkim.

Podłogi, posadzki, panele

6.0
Maja
Termin usługi: kwiecień 2017

Nie wiem jakim cudem ten sklep jeszcze funkcjonuje na trójmiejskim rynku. Od początku niepoważne podejście do klienta, w sklepie nikt nie wie, kto przyjął zamówienie - raz jakaś pani, raz jakiś pan. Czekamy na pomiar JEDNEGO elementu - tu trzeba było czekać 3 tygodnie (?!?!?!), żeby po 4 interwencjach łaskawie przysłano pana do pomiaru, który trwał - uwaga - niecałą minutę. To samo zrobiłoby 3-letnie dziecko, ale idiotyczne wytyczne nie pozwalają na zamówienie bez ich pomiaru. Dobra, zamówienie jest (złożone na początku kwietnia), pomiar w końcu jest, super, niedługo skończymy przygodę z Bel-polem. Nie no, tak szybko to nie będzie - w połowie czerwca (po milionie telefonów i wizytach w tym "sklepie") w końcu przychodzi pan monter. Przyszedł po to, żeby zaraz wyjść, bo zamówiony element SIĘ POŁAMAŁ. Co dalej? "Czekajcie sobie kolejne 5 tygodni". Czekamy. Minęło 5 tygodni. Myślicie, że odbierają od nas telefony? Może chociaż odpisują na maile? Już mi brak nerwów na jeżdżenie do tych patałachów, za każdym razem jest tylko piękne zapewnienie, że sprawa będzie szybko załatwiona. Mamy prawie sierpień, zamówienia z początku kwietnia - BRAK.

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

1.4
Nadia
Termin usługi: luty 2017

Chciałam skorzystać z promocji rat 0%, które kończyły się w ciągu 5 dni. Przy pierwszej wizycie w sklepie sprzedawca zapewniał, że nie ma żadnego problemu, by wyrobić się w czasie, dlatego zdecydowałam się na zakup. Okazało się, że sprzedawca zapomniał przekazać informacji montażyście, który dokonywał pomiaru i musiałam sama wydzwaniać do sklepu z przypomnieniem - co nie jest łatwe się tam dodzwonić. Przez to udałam się w ostatni dzień promocji złożyć zamówienie. Kobieta, która je przyjmowała, nie wiedziała, jak w ogóle wprowadzić wniosek w system. Przez to pomylony został typ drzwi i dostałam przylgowe. Montaż przebiegł poprawnie, ale jedno skrzydło przyszło uszkodzone. Reklamacja została uznana w marcu. Do tego czasu sklep unika kontaktu, nie odpowiada na e-maile lub podaje terminy, których sam nie dotrzymuje i nie oddzwania, mimo że deklarował się.

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

2.0
Wiola
Termin usługi: Luty

Szczerze polecam ten salon. Obsługa spełniała wszystkie moje wymagania. Bardzo Państwu dziękuję- szczególnie Paniu Olejnik, ktory posiada szeroką wiedzę o asortymencie i widać, że pracuje tam z wielkim zaangażowaniem. Przepraszam, że tak osobiście ale polecam każdemu klientowi kontakt z tym Panem. Obsługa kompetentna, pomocna, otwarta, dla klienta, indywidualne podejście, zrozumienie. Młody zespół, który jest nastawiony na pomoc klientowi, klientowi który ma wystarczająco dużo problemów w wykańczaniu wnętrz.Terminy realizacji jak na Trójmiasto i w porównaniu do innych firm - szybko i sprawnie. Młodzi montażyści również bardzo energicznie zajmujący się usługą montażu. Szczerze polecam. Cena- zależy kto czego szuka- znajdą i drzwi tanie i dobre i drzwi drogie i dobre. Zależy od portfela klienta.

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

6.0
Magda
Termin usługi: wrzesień-styczeń 2016

Porażka, niekompetencja, nieodpowiedzialnośc i kompletne NIEPOROZUMIENIE. Na drzwi czeka się miesiac. Nie byłoby w tym nic złego. Niestety źle wykonany pomiar drzwi skutkował opóźnieniem montażu drzwi o kolejny miesiąc. Wszelkie próby kontaktu ze sklepem (Gdańsk, Grunwaldzka) to poniżej wszelkich norm dla firmy czy w ogóle ludzi. Niesłownosć, brak kontaktu, potem kłotnie i zwalanie winy za zły pomiar na klienta - poniżej krytyki. kierownik sklepu z fatalnym podjeściem do klienta i jej niekompetentni sprzedawcy nie wiedzący NIC o tym jak powinno się traktować klienta i jak powinna wyglądać praca w sprzedazy. O montażyście nie warto już wspominać. Niesłowny, niepunktualny, złośliwy, o montażu uprzedzajacy na 15 min przed przyjazdem (odwołujący montaż też na 15 min przed umówionym terminem). Po miesiącu czekania drzwi przyjechały uszkodzone. Kolejny miesiąc czekania. Przyjechała nie taka jak powinna ościeżnica. Kolejne wydzwanianie, marnowanie czasu, nerwów i energii. Umówiony montaż jak wspomniano odwołał montażysta 15 min przed czasem. Postawa firmy wobec tego wszystkiego? 200 zł rabatu. KPINA I GODNE POŻAŁOWANIA. Odradzam, wszystkim i zawsze. Szkoda życia.

Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne

1.8