TV Filmy

Zabytkowy trolejbus w Gdyni
775

Zabytkowy trolejbus w Gdyni

O nas

W siedzibie biur możecie Państwo:
• kupić bilety jednorazowe i okresowe
• kupić bilety metropolitalne MZKZG
• wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
• uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
• otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
• uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
• zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług

Oceny (39)

meil.do.aplikacjii@gmail.com
Termin usługi: czerwiec 2024

Jechałem 20.06.2024 linią 252 o godzinie 13:47. Kierowca o numerze 4110 bardzo miły oraz uprzejmy, bardzo dobrze prowadził autobus i dawał sobie radę na ciasnych pozastawianych ulicach. Kierowce bardzo polecam i tylko więcej takich kierowców :).

Komunikacja miejska

6.0
Molle
Termin usługi: maj 2024

Witam . Po raz drugi kierowca autobusu nr N40 nie zatrzymał się na przystanku po mimo że mu machałam a on mnie widział . Wczoraj 21 maja miałam tą samą sytuację po godzinie 23.30 bilet zakupiony a kierowca pojechał w .... . I kto mi teraz za to zwróci pieniądze ...

Komunikacja miejska

1.0
Mieszkaniec Gdynii
Termin usługi: maj 2024

Proszę o ingerencję i odpowiedz na wiadomość kierowcy prowadzący autobusy takie jak: 165, 194 i 135 nie potrafią chyba dobrze spojrzeć na zegarek. Odjeżdżanie przed czasem to ciągła czynność wykonywana przez kierowców tych autobusów. Przykład: 7.05.2024 autobus 165 z przystanku Gdynia Chylonia dworzec PKP - osm Meksyk 01. Niestosowanie się do rozkładów jazdy to dla tego kierowcy temat codzienny. Proszę zwrócić uwagę na ten komentarz i coś z tym zrobić.

Komunikacja miejska

1.0
Bartosz
Termin usługi: kwiecień 2024

Autobus linii 173 o godzinie 5:43 ( w Dębogórzu) w dniu 29 kwietnia 2024 pojechał objazdem ( pomijając Kazimierz i Dębogórze) planowanym po 8.00. bo jak to powiedział pan na infolinii " kierowca się pomylił". Ciekawe że jak się pomyle i nie skasuję biletu to kontroler i tak wystawi opłatę dodatkową. Będę starał się o zadośćuczynienie gdyż musiałem pojrchac własnym samochodem i straciłem czas.

Komunikacja miejska

1.0
Ewa Nowosławska
Termin usługi: kwiecień 2024

Jestem stałym pasazerem linii187 na trasie Sopot Brodwino - Sopot PKP. Jako Jako osoba niepełnosprawna wymagam uwżności przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. W dniu 26.04.2024 ok godz 10,06 ( kurs z Brodwina) kierowca nr indent. 6027 z atencją zapewnił mi, jak i innym pasażerom komfort jazdy. Ponadto na przystanku docelowym bez zbędnego stresu mogłam opuścić pojazd. co nie często się zdarza, .

Komunikacja miejska

6.0
Karolina
Termin usługi: kwiecień 2024

Dlaczego kierowca trojlebusa odjeżdżającego z dworca głównego linii 29 planowy odjazd 6:14 odjeżdża z przystanku zawsze szybciej

Komunikacja miejska

1.0
Anonimowo
Termin usługi: kwiecień 2024

Jadąc 150 g.16.32 machając Panu na żądanie na arciszewskich 3 razy pan podnosił rękę że nie machałam, I wkoncu łaskawie pan się zatrzymał ,ale bardzo nie miły kierowca !

Komunikacja miejska

1.0
Pasażer
Termin usługi: marzec 2024

Kierowca 27 w dniu wczorajszym tj.20.03.2024, nie zatrzymał się na przystanku Gdynia Arena 01 o godz.19.22(pędził o 19.25) pomimo machania ręką przez dwie osoby.Po obu stronach na biurowcu są kamery,więc można to sprawdziĉ.

Komunikacja miejska

1.0
Angelika
Termin usługi: marzec 2024

Chciała bym dzisiaj podziękować kierowcy Linii R, który rano kursem o 8.42 z Gdyni Leśnego Zakątka zobaczył, że biegnę z dziećmi na przystanek i mimo godziny odjazdu zaczekał na Nas i obniżył z własnej woli pojazd (znacznie ułatwiło to wejście z wózkiem). Nr pojazdu 6297. Oby więcej takich kierowców

Komunikacja miejska

5.9
Dominik
Termin usługi: luty 2024

Podczas wchodzenia do autobusu kierowca zamknął mi drzwi przed nosem i prawie zmiażdżył mi palce

Komunikacja miejska

1.0
Samantha
Termin usługi: styczeń 2024

O godzinie 14:17 wracałam 194 z Suchego Dworu jako że byłam tu pierwszy raz w życiu nie wiedziałam w którą stronę do Gdyni. Pan Kierowca autobusu nr 5237 był tak uprzejmy, że aż miło, wszystko mi spokojnie wyjaśnił co i jak za co bardzo Panu dziękuję. Może niektórzy koledzy po fachu powinni z tego Pana brać przykład? Pozdrawiam serdecznie

Komunikacja miejska

5.8
D.S
Termin usługi: styczeń 2024

Po prostu kpina ze strony ZKM Gdynia autobusy linii R jeżdżą jak chcą trochę mrozu i wielki problem na 4 autobusy które przyjechały na końcowy przystanek na dworzec w Rumi w trasę wjechał tylko 1 reszta pojechała do zajezdni A co tam ludzie moga sobie stać i marznąć Najlepsze jest to ze na stronie autobus jedzie ale fizycznie go nie ma normalnie widmo brak słów i to dzieje sie bardzo często....

Komunikacja miejska

1.0
Alicja
Termin usługi: styczeń 2024

Autobus 105 jadący przez przystanek Pogórze-przedszkole przyjechał pięć minut przed czasem i nie zatrzymał się na miejscu przystankowym.

Komunikacja miejska

1.0
Natalia
Termin usługi: listopad 2023

Kierowca lini 27 który w dniu 27.11 planowo odjeżdzał ze Źródła Marii to prostak i gbur. NIe wpuszczenie do autobusu (który nadal stał na przystanku) podbiegajacego chłopaka to pikuś. Przy placu Górnośląskim do autobusu wsiadła kobieta z synem na wózku. Kierowca nie raczył wyjść i opuścić rampy tak aby ta mogła swobodnie wsiąść do autubusu. Co więcej pomimo prośby wypuszczenia rampy przy wysiadaniu (poprzed wciśnięcie odpowiedniego guzika) kierowca nie zastosował się do tego, dodatkowo przyjkleszczając niepełnosprawnego chłopaka drzwiami podczas próby opuszczenia przez niego i kobietę autobusu... Gratuluje podejścia do ludzi i empatii... Później wszyscy zaskoczeniu, że ludzie rezygnują z komunikacji miejscej.... 1 gwizdka to i tak zbyt wiele...

Komunikacja miejska

1.0
Tragedia
Termin usługi: listopad 2023

ZTM to stan umysłu. Żona kupiła mi bilet przez Skycash bo ja nie mam i jeżdżę autobusem raz na kilkanaście lat i juz nigdy nie będę. Bilet ma unikalny kod a ja dostałem mandat bo miałem zdjęcie biletu na ta konkretnie linię. To jest chory żart? Oczywiście infolinia ZKM cała zadowolona. Nie czytał regulaminu. To co kupiłem bilet i zapłaciłem karę? To jest uczciwe? Nigdy więcej. Oczywiście będę dochodził zwrotu za bilet.

Komunikacja miejska

1.0
Lux
Termin usługi: listopad 2023

Czekając na przystanku ,,na żądanie,, już drugi raz pomimo tego że machałam autobus nie zatrzymał się

Komunikacja miejska

1.0
Guzman
Termin usługi: listopad 2023

Autobus lini Z notorycznie ma opóźnienia kilkudziesięcio minutowe . Widać że dyrekcja nie panuje nad tym od dłuższego czasu .

Komunikacja miejska

1.0
Roman
Termin usługi: listopad 2023

Dzisiaj jechałem na identyfikację zwłok mojego ojca na Pogórze. Linia 141. Czekałem na przystanku B. Okoniewskiego przy Morskiej. Autobus miał być 8.02. Około 8.10 dalej ani widu ani słychu. Na miejscu miałem być o 8.30. Gdyby nie taksówki...

Komunikacja miejska

1.5
Pati
Termin usługi: październik 2023

Masakra!!!! Korki i spóźnienia ok Ale żeby wogole autobusy sobie nie przyjeżdżały i stoi się nawet godzinę i czeka na 33

Komunikacja miejska

1.0
O
Termin usługi: wrzesień 2023

Do Rumii regularnie nie dojeżdżają autobusy nr R. Komunikacja nie jeździ zgodnie z rozkładami. Trzeba czekać aż coś z łaska przyjedzie jak 50 lat temu. Kpina, że za takie g... każą płacić. (...)

Komunikacja miejska

1.0