ZKM Gdynia Biuro Obsługi Klienta Nr 1
Gdynia 81-393, Jana Kilińskiego 16 (wejście od ul. Władysława IV) inne oddziały (2)
Otwarte do 18:00
więcej
O nas
W siedzibie biur możecie Państwo:
• kupić bilety jednorazowe i okresowe
• kupić bilety metropolitalne MZKZG
• wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
• uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
• otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
• uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
• zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług
• kupić bilety jednorazowe i okresowe
• kupić bilety metropolitalne MZKZG
• wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
• uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
• otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
• uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
• zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług
Oceny (41)
Termin usługi: sierpień 2022
Na Przystanku Gdynia Leśny Zakątek autobusy przyjezdzaja 5 lub nawet 10 minut szybcej .Ludzie spiesza sie rano do pracy lub szkoły i czekaja na dany autobus a okazuje sie ze przyjechał 10 min szybcej skandal!
zobacz oceny na forum (121)