Ranking II miejsce

DJ Show-Jack

Na terenie: Gdańska, Sopotu, Gdyni, okolic Trójmiasta

DJ Show-Jack

Wybierz numer

696-466-597
d...@gmail.com pokaż
Otwarte całą dobę więcej
  • Zdjęcie 1/29 - DJ Show-Jack Rumia 4
  • Zdjęcie 2/29 - DJ Show-Jack Rumia 3
  • Zdjęcie 3/29 - DJ Show-Jack Rumia 2
  • Zdjęcie 4/29 - DJ Show-Jack Rumia +26 1
 

TV Filmy

111

DJ Show-Jack

Artykuły o nas

O nas

DJ Show-Jack to Twój DJ, konferansjer, wodzirej - w jednej osobie
- wesela /ciężki dym/, poprawiny,
- urodziny, imprezy taneczne,
- andrzejki, sylwester, bale,
- zabawy firmowe, eventy, Obszar działania - województwo pomorskie, mobilność.
DJ, konferansjer, wodzirej, który zadba o profesjonalną oprawę muzyczną oraz prowadzenie wesela lub innej imprezy tanecznej.
Podstawowy obszar działania to oczywiście województwo pomorskie. Jednak jestem mobilny pod każdym względem, także praktycznie dojeżdżam wszędzie:-)
Wykorzystując własne umiejętności, bogate i wieloletnie doświadczenie, bardzo dobry
i profesjonalny sprzęt, nowoczesne oświetlenie oraz oryginalną i super na każdą okazję muzykę potrafię stworzyć właściwy, jedyny i niepowtarzalny nastrój PAŃSTWA IMPREZY, rewelacyjną zabawę i wiele wspaniałych, niezapomnianych przeżyć.
Moja marka to profesjonalizm, przejawiający się sumiennością oraz otwartością na sugestie
i oczekiwania klienta. Każda prowadzona przeze mnie impreza, nawet ta najmniejsza jest dla mnie bardzo ważna, dlatego starannie przygotowuje się do niej, podchodząc do tego z wielką pasją i sercem.
Potwierdzeniem profesjonalizmu, jakości oraz rzetelności moich usług jest ponad 90 opinii i rekomendacji na portalu trójmiasto.pl oraz na stronie www.djshowjack.pl oraz portalu wesele z klasą.
Od wielu lat jestem klubowiczem DJ PROMOTION, który wspiera zawodowych i przede wszystkim legalnych DJ'ów. Dzięki tej współpracy mam możliwość grania materiału promocyjnego oraz nowości z pierwszej ręki i to nie tylko muzyki typowo klubowej, ale szeroko rozumianej muzyki do tańca od muzyki EDM po disco/dance, house, latino oraz zawsze popularnych hitów począwszy od lat 60, 70, 80 i 90, aż do czasów współczesnych.
Muza w mojej ofercie to bardzo bogaty i starannie dobrany repertuar nagrań, dostosowany do oczekiwań każdego klienta. Zawsze jestem elastyczny, uwzględniam  i szanuję każdy gust muzyczny.
Na życzenie klienta organizuję zabawę karaoke, do czego wykorzystuję profesjonalny mikser estradowy, rzutnik multimedialny, mobilny ekran oraz zestaw dodatkowych mikrofonów bezprzewodowych, a także dodatkowe doświetlenie sali weselnej. 
Dysponuję własnym,  kompletnym i profesjonalnym sprzętem gwarantującym wysokiej jakości brzmienie i bardzo dobrą akustykę.
Przygotowując się do przyjęcia weselnego aktywnie współpracuję z Parą Młodą, opracowuje szczegółowy scenariusz od rozpoczęcia do zakończenia przyjęcia, uwzględniając muzykę oraz wszelkiego rodzaju zabawy i konkursy,w tym oczepiny, a także inne ustalone atrakcje, jak na przykład wykorzystanie maszyny z ciężkim dymem podczas pierwszego tańca Młodej Pary tzw. taniec w chmurach. 

DJ Show-Jack to gwarancja super imprezy i niezapomnianej zabawy do rana :-)

 

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego warto skorzystać z mojej oferty?
Ponieważ w mojej pracy stawiam na profesjonalizm, rzetelność i sumienność, połączone z otwartością na sugestie i oczekiwania Młodej Pary, a także wysoką kulturę języka i dobry humor. Oczywiście jest to oparte na wieloletnim doświadczeniu, a potwierdzone zadowoleniem i chęcią współpracy ze strony nowych klientów.
Jaki zakres godzin obejmuje moja usługa?
To jest indywidualnie uzależnione od wesela lub innej imprezy tanecznej, podstawowy zakres obejmuje 12 godzin wesela.
Jakie elementy zawiera podstawowa oferta?
Oferta obejmuje oprawę muzyczną, prowadzenie wesela lub innej imprezy tanecznej, w tym zabawy, konkursy oraz ustalone atrakcje weselne, profesjonalny, nowoczesny sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy z efektami świetlnymi.
Skład, w którym występujemy.
Jestem w jednej osobie DJ'em grającym muzykę, wodzirejem prowadzącym zabawy i konkursy na weselu lub innej ważnej dla Państwa imprezie, prezenterem muzycznym oraz konferansjerem.
Czy moja usługa obejmuje również oprawę konferansjerską wesela?
Jak najbardziej tak, wesele to nie tylko bardzo dobrze dobrana muzyka, ale świetny i stały kontakt z Młodą Parą i uczestnikami wesela, poprzez prowadzone zabawy, konkursy weselne, oczepiny, prezentowanie muzyki i wszelkie inne ważne punkty programu wesela. To wszystko wpływa na świetną zabawę, super weselną atmosferę.
Jaki repertuar proponuję?
Muzyka w mojej ofercie to bardzo bogaty i starannie dobrany repertuar nagrań, dostosowany do każdej imprezy. Zawsze jestem elastyczny, uwzględniam i szanuję każdy gust muzyczny. Gram sprawdzone hity od najstarszych lat do współczesności, od muzyki polskiej do zagranicznej, w klimatach muzycznych preferowanych przez Młode Pary, takich jak między innymi pop, latino, house, disco dance, rock&roll;, taneczny rock......
Czy oferujemy efekty świetlne w trakcie prowadzenia imprezy?
Oczywiście. Oświetlenie stanowi bardzo ważny element wesela, dlatego pracuje wyłącznie na profesjonalnym oświetleniu, które także wspiera pracę fotografa i kamerzysty.
Czy możecie zaproponować własną listę utworów?
Jeśli jest taka potrzeba to jak najbardziej. Oczywiście pod względem preferencji muzycznych wesela mogą być podobne, a także mogą się nieco różnić. Zawsze to czynie z ogromną przyjemnością.
Czy goście weselni mogą zamawiać piosenki i dedykacje?
Jak najbardziej, pod warunkiem że jest to muzyka taneczna i właściwa na danym weselu lub imprezie tanecznej.
Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.
Świetnie dobrana muzyka, zabawy i konkursy weselne z gustem dla każdego, dobry humor, super kontakt z bawiącymi, oryginalność prowadzenia oraz wysoka kultura i elegancja.
Jak dokonać rezerwacji terminu?
Rezerwacja terminu zazwyczaj odbywa się na spotkaniu, podczas którego dokonuję uzupełniającej autoprezentacji oraz udzielam wszelkich odpowiedzi na dodatkowe pytania. Oczywiście zawsze pozostawiam czas do przemyślenia, natomiast ze zdecydowanymi w dniu spotkania zawieram umowę. Istnieje także możliwość zawarcia umowy bez spotkania, szczegóły wyjaśniam podczas rozmowy telefonicznej.

Oceny (102)

Małgosia
Termin usługi: 09/2014 

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z p. Jackiem, do którego kontakt znalazłam w ogłoszeniach a nie z polecenia, mimo tego spełnił wszystkie moje oczekiwania. Od samego początku wzbudził moje zaufanie dzięki profesjonalnemu i elastycznemu podejściu do klienta jak również służył radą w przygotowaniu scenariusza i propozycji sympatycznych zabaw i konkursów na nasze wesele. Choć impreza nie należała do największych z uwagi na ilość zaproszonych gości p. Jacek potrafił poderwać do tańca nawet tych najbardziej opornych tancerzy. Jego osobowość w połączeniu z profesjonalnym sprzętem muzycznym i oświetleniem sprawiła, że do dzisiaj wszyscy gorąco wspominają nasze wesele a my sami myślimy już o zorganizowaniu podobnej imprezy np. z okazji rocznicy ślubu;)

Zespoły muzyczne i DJ-e

6.0
Sylwia i Lukasz
Termin usługi: 09.08.2014 

DJ godny polecenia! Na pana Jacka trafilem szukajac DJ na wesele w przystepnej cenie (do 1000zl) od pierwszej rozmowy zauwazylem, ze gosc zna sie na robocie, pelen profesjonalizm, swietnie przygotowany scenariusz, pelna wspolpraca. Do dzis nasi goscie milo wspominaja DJ'a i polecaja go znajomym, chwalac przy tym, ze na innych weselach, na ktorych byli nie bylo jeszcze tak dobrego DJ'a. Nam-mlodym osobiscie tez sie bardzo podobalo, sprzet, dobor utworow no i co najwazniejsze nie bylo nudy, poprostu porywal gosci! Pozdrawiamy Panie Jacku Sylwia i Lukasz

Zespoły muzyczne i DJ-e

6.0