General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.

Straszyn 83-010, Starogardzka 12inne oddziały (43)

General Logistics Systems Poland

Wybierz numer

58 320-60-20
Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (66)

Maria
Termin usługi: maj 2019

Przy drugiej próbie doręczenia,kurier nie przyjechał, w śledzeniu przesyłki wpisano że odmówiłam przyjęcia przesyłki. Brak odpowiedzi na reklamację którą złożyłam na stronie firmy

Reyes
Termin usługi: maj 2019

Siedzi sobie człowiek w domu, rozkoszując się urlopem i piwkiem i dostaje sms że kurier nie zastał mnie w domu. To gdzie ja byłem albo gdzie był kurier?

meff
Termin usługi: maj 2019

3 próby doręczenia do firmy gdzie siedzę od 9:00 do 20:00 a nawet i dłużej i dostaję sms że nie zastano mnie ? To ma być firma kurierska - poczta tradycyjna działa lepiej. Zdecydowanie odradzam!

S.
Termin usługi: kwiecień 2019

Nie polecam. kurier się nie zjawia, nawet telefonów nie raczy odebrać.

rzetelny
Termin usługi: kwiecień 2019

Co za bezczelna firma cały dzień człowiek siedzi w domu na paczkę a tu sms ze nikogo nie zastali

Niezadowolony
Termin usługi: luty 2019
Jedrek
Termin usługi: luty 2019

Super...na czas i profesjonalnie, bez najmniejszych zastrzeżeń. polecam!!!

Marcin
Termin usługi: styczeń 2019

Firma tragedia, na pewno w pomorskim, jakby jej nie było w ogóle nie odczulibyśmy braku. Na przesyłkę trzeba czekać nieraz z trzy dni, bo albo nie ma kto dowieźć albo się paczka zgubi. Na tyle opinii o tej firmie w internecie nic "góra" z tym nie robi. Najlepiej nabrać zleceń i ich nie wykonać. Porażka. Na chwilę obecną najgorsza firma kurierska jaką znam. Wybierając ofertę sprzedających odrzucam tych którzy korzystają z firmy GLS.

mm
Termin usługi: grudzień 2018

brak jakiegokolwiek kontaktu ze Straszynem, punkt odbioru w Gd Barniewicka 105 - beznadziejny, krótko otwarty. Paczka niestety opłacona i ciekawe czy w ogóle ją zobaczę

Magda
Termin usługi: grudzień 2018

Jeżeli tylko będzie możliwość wyboru kuriera innego niż gls albo paczkomatu to zawsze wybiorę inna opcje. Kurier bezczelnie kłamie, że nikogo nie zastał, w dużej firmie w której zawsze ktoś pracuje do 22 co najmniej. O 13 z kurierem rozmawiam o 13:02 wpisuje że nikogo nie zastał, no przeciez to szczyt skurwysyństwa, mam nadzieję że czytają to zarządzający, jakich maja pracowników. Kierownik kuriera czy kto to tam był p. Mateusz taki sam, nie ma wpływu na swoich pracowników. Na 3 paczki, które zamówiłam, wszystkie 3 są do odbioru w punktach. Gdybym chciała do punktu to bym sobie zamówiła za niższą cenę.

Wiesia
Termin usługi: grudzień 2018

kurier zamiast dostarczac paczkę do domu /opłacona 12 zł / wrzuca ja do saloniku prasowego i jedz sam człowieku i sobie odbieraj to ja sie pytam dlaczego i za co ja płace .Oszustwo i chamstwo

Krystyna
Termin usługi: grudzień 2018

To jest firma teoretyczna. Kurier nie dzwoni i nie dostarcza przesyłki, natomiast 3-krotna interwencja na infolinię bezskuteczna. Od 30 listopada 2018 nie mogę wyegzekwować paczki.

Gość
Termin usługi: listopad 2018

Żeby przybliżyć godzinę wizyty Więc albo warujesz 5 godzin, albo awizo i paczka ląduje w punkcie odbioru, ponowne dostarczenie przesyłki tu nie istnieje Płaci się za dostarczenie przesyłki, A najlepiej odbieraj sobie sam Szybka runda po adresach ( bo po co kontaktować się z klientem I komplikować sobie życie) i zrzut do punktu odbioru

Marian
Termin usługi: listopad 2018

Cały dzień oczekiwania na przesyłkę.miała być w godz 11.30do 16.30 i nic z tego kurier bezczelnie wpisał o godz 14.10 odbiorca odmówił przyjęcia

George
Termin usługi: listopad 2018

Nie polecam tej firmy. Cały dzień oczekiwania i przychodzi sms że kurier nie zastał nikogo w domu i pozostawił przesyłkę w saloniku. Jakaś porażka. Inne firmy dostarczają i nie ma problemu.

Wojciech
Termin usługi: październik 2018

Dostałem maila 29 października że przesyłka zostanie doręczona 29 października 2018r. między 8 a 13. Do 31 października nie dostałem przesyłki. Dzwoniłem na infolinie dwa dni. Nikt nie odbierał. Drugiego dnia za 43 połączeniem ktoś odebrał telefon, po czym usłyszałem że kurier ma dużo pracy i nie może się wyrobić. Dostałem numer telefonu do kuriera. Dzwoniłem 29.10 , 30.10, 31.10 i nikt nie odebrał mimo że był sygnał. Zadzwoniłem ponownie na infolinie i usłyszałem że nic nie da się zrobić. Przesyłka to ważny towar dla mojego klienta z którym wiązała mnie umowa. Przez GLS będę mial problemy. Gdyby firma dotrzymała terminu który podała w mailu nie było by problemu. Wystarczyło napisać że przesyłka będzie 31.10 i nie byłoby problemu. Nie polecam. Zero kontaktu, zero pomocy. Wysyłasz paczke i nie wiesz czy dojdzie czy zaginie a nikt się nawet nie zainteresował tym tematem. Ostatni raz korzystałem z usług tej firmy.

ar
Termin usługi: październik 2018

Rodzice caly dzien byli w domu, kurier wpisal, ze 1.10 i 2.10 odbiorcy nie bylo, co wiecej nie zostawil zadnego powiadomienia przez co nie wiedzialam, ze przesylka przyszla i dzis dopiero sie dowiedzialam od nadawcy, ze zostala wyslana poprawnie. Kontrolujcie swoich kurierow i zwalniajcie tych, ktorzy sa nierzetelni.

Weronika
Termin usługi: październik 2018

Paczka miala zostac doreczona do mnie 5.10, caly dzien siedzialam w domu a tu informacja odbiorca nieobecny. Infolinia w zaden sposob nie chciala pomoc, jedyne co zrobili to dali mi numer do kuriera, który nie odebral telefonu 10 razy i ciągle miał włączoną pocztę głosową. Kolejny raz paczka miala zostać doręczona do mnie 8.10, znowu caly dzien czekania w domu i znowu ta sama sytuacja: odbiorca nieobecny, kurier wciąż miał włączoną pocztę głosową. Pan z infolinii kazal mi kontaktować sie z nadawcą i przez nadawcę złożyć reklamację, oczywiście tak zrobiłam, nadawca mowi, że będzie ponowna próba doręczenia przesyłki, ale dobrze wiem, że kurier znów nie przyjedzie. Szczęście, ze paczka nie została przeze mnie opłacona.

Karolina
Termin usługi: wrzesień 2018

Zazwyczaj bylo wszystko ok ale ostatnio kurier dal popis. zamówiłam większą paczkę niz zwykle, na tyle dużą ze kurierowi chyba nie chcialo sie jej wnosić na piętro, a zatem nie zareagował na prośbę zeby byc doslownie chwile później, tylko zostawil awizo, wozil paczke do godziny 15, i dopiero po 15 zawiozl do Parcelshopu ktory jest oddalony od mojego miejsca zamieszkania o ok 2km. Ja nie jestem zmotoryzowana więc 40kg paczkę będę pewnie niosła na plecach, bo Panu kurierowi nie pasowalo by podjechac kilkadziesiąt minut pozniej. Gdyby zechcialo mu sie o 15:00 podjechac do mnie zamiast wlasnie o tej godzinie pojechac do Parcelshopu, to nie nie byłoby problemu- bylam w domu od 13:00 ale po co sie starac dostarczyc paczke skoro juz jest za nia zaplacone? Wydaje mi sie ze za uslugi tej firmy place po to zeby miec paczkę dostarczoną do domu, a nie latac po miescie i musiec jej szukac oraz wydawac dodatkowe pieniądze na taksowke zeby ją przetransportowac.

Bronek
Termin usługi: październik 2018

Kurier jeździ z wyłączonym telefonem, przesyłek nie dostarcza ani do mieszkania ani do parcel shopu, mimo że wszyscy w domu oznacza przesyłkę jako "brak odbiorcy w mieszkaniu", zero kontaktu, zero awizo, infolinia 15min+ oczekiwania nie ma pojęcia gdzie jest przesyłka i kiedy będzie dostarczona. Paczka z drugiego końca kraju idzie ponad tydzień! Nigdy więcej!