Najlepszy fast food

Oceny (34)

niezadowolony klient
Termin usługi: lipiec 2020

Ludzie i tak będą tam kupowali więc nie ma co odradzać. Co najwyżej przestrzec że jak nie chcecie stracić pieniędzy to zawsze sprawdzajcie kompletność zamówienia przy kierowcy. U mnie brakowało dziś frytek a miałem na nie mega ochotę :[

Jedzenie na wynos

1.0
Ilona
Termin usługi: maj 2020

Zamówiłam jedzenie przyjechała połowa tego co zamówiłam .na dodatek mega zimne.dodzwonic się na reklamację to cud 30min czekania.Pani zapewniła że przyjedzie nowe zamówienie ciepłe i prawidłowe. Mija 1.5 godziny od rozmowy i cisza!

Nie zadowolony klient
Termin usługi: marzec 2020

Tragedia!!! Jeśli ktoś chce zamawiać dostawę do domu to odradzam, chyba ze ktoś chce się wkurzać. Jedzenia jak nie było tak nie ma, złożone dwie reklamacje i niestety żadnego skutku a pieniądze wzięli.

Jedzenie na wynos

2.3
Głodny
Termin usługi: październik 2019 

Braki w personelu, brak podstawowych zasad higieny, ... zamówienie złożone na konkretną godzinę spóźnione 15 min i pomylone, po prostu dno.

Fast food

2.7
Kasia
Termin usługi: czerwiec 2019 

Zamówiłam dostawę online, czekałam na jedzenie 2 godziny. Jedzenie które mi dostarczona mocno odbiega od standardów, smakuje jak guma. Nikt nie obierał telefonu kiedy chciałam się dowiedzieć czy zostanie mi dostarczone jedzenie.

Fast food

2.0
Patrycja
Termin usługi: maj 2018 

Dzisiaj po raz ostatni zamówiłam cokolwiek w tej restauracji !!!! Naleśnik gumowy sałata stara a mieso w twisterze tak słone że nie da się go jeść. Zamówiłam twistera to dlaczego dostaje twistera grillowanego?! To są jakieś żarty a o frytkach smazonych na starej fryzurze już nie wspomnę! Jedna wielka katastrofa !!!! Jedyne co było dobre to puszka pepsi !!!

Sandra
Termin usługi: kwiecień 2018 

Drugi raz w dostawie jest coś nie tak!!! Zamawiam Shake truskawka i czekolada doszły 2 truskawki. Wczoraj Shake się wylal. To jakiś żart ta restauracja!!!!!!!!!

Fast food

1.5
mateusz
Termin usługi: luty 2018 

Zamowienie na telefon z dojazdem - 3x próbowałem i za kazdym razem albo zimne, albo niekompletne, albo pomylone.

Fast food

1.0
Krzysztof
Termin usługi: styczeń 2018 

Byłem w drive kilka razy w tym kfc. Pomimo małych zamówień czas oczekiwania byl naprawdę długi. Tortila od twistera przypalona.

Fast food

3.0
klient
Termin usługi: styczeń 2018 

Do Szanownego Kierownika KFC - KOWALE ( Gdańsk) Pierwszy raz zamówiłam w tym punkcie jedzenie i po raz ostatni. Żałuję że wcześniej nie przeczytałam opinii odnośnie obsługi oraz jedzenia w tym lokalu. Zamówiłam...zapłaciłam. Wyświetlił mi się czas w jakim otrzymam zamówienie. Wiadomo że jest to czas przybliżony natomiast od tego przybliżonego czasu musiałam czekać kolejną godzinę. Zadzwoniłam aby dopytać co z moim zamówieniem. Pani która odebrała telefon poinformowała mnie że dopyta kierowcę i oddzwoni . Oczywiście telefonu zwrotnego nie otrzymałam, czekałam kolejne pół godziny i dopiero otrzymałam swoje zamówienie. Jedzenie przyjechało zimne, aż zaparowało bo przecież godzinę kisiło się w jakiejś torbie !!! ohydne zimne i gumiaste kfc a to wszystko za kwotę ok 60 zł , na dodatek zamówienie nie kompletne ponieważ już o kukurydzy się zapomniało !! Nie wspomnę że moje dziecko czekało i się nie doczekało a prawie 60 zł wyrzucone w błoto !! Po otrzymaniu zamówienia dzwoniłam z 10 razy i nikt nie odbiera połączenia.... ZENADA !! Czy tam jakiś kierownik pracuje.... chyba nie ! Odradzam jedzenie w tym miejscu. Szkoda czasu i nerwów oraz pieniędzy .

agn
Termin usługi: styczeń 2018 

Dałam szanse dwa razy, jednak ODRADZAM. Dostawa do domu z opóźnieniem. Jedzenie przywiezione w zwykłej papierowej torbie efekt - wszystko zimne. Jedzenie odbiega i to bardzo od standardów KFC ( bo jakieś standardy jednak są) .

Fast food

1.0
Brawo KFC!
Termin usługi: styczeń 2018 

Dwa zamówienia online - oba nieudane. W pierwszym zamówieniu zabrakło Pepsi w puszcze. Trudno zdarza się. Ale obsługa drugiego przechodzi wszelkie pojęcie. Zamówienie złożone nieco po 20:30 dostawa planowana na 21:20. Do 22 nie było odzewu więc skontaktowałem się z infolinią. Pani miła, odebrała zgłoszenie/reklamację. Około 22:20 pojawił się dostawca podaje mi rachunek i terminal - w tym momencie coś mnie skusiło aby spojrzeć na to co przyjechało. I całe szczęście - pan podał mi połowę zamówienia i mówi, że nic więcej nie ma. Rachunek oczywiście opiewał na wszystkie zamówione produkty. Zamówienia nie odebrałem, podziękowałem i pożegnałem się z dostawcą. Zgłosiłem sprawę do działu reklamacji. Jakim trzeba być ***** aby zrealizować zamówienie z niemal godzinnym opóźnieniem i to w połowie, żądając zapłaty za całość. Proponuję omijać z daleka dostawy z tego "punktu" bo nie wiem jak to nazwać. A z tego co czytam w innych komentarzach - chyba lepiej omijać w ogóle. Jestem bardzo zawiedziony.

Fast food

2.3
kliena
Termin usługi: grudzień 2017 

jedzenie, o ile mozna to tak nazwać nie przypomina tego z kfc .Ten lokal odbiega znaczaco od standardow kfc

Fast food

2.8
Ona
Termin usługi: grudzień 2017 

Grander bez bekonu i z nie rozpuszczonym serem. Co tu wiele mowic ktos wogole nie dba o to zeby klienci wracali. Po za tym zawsze brudno nikt ze scierka nie chodzi.

Fast food

2.2