Ranking I miejsce

KARDIOTEL - Centrum Medyczne. Operacyjny Oddział Jednego Dnia

KARDIOTEL - Centrum Medyczne.

Wybierz numer

58 555-94-15 58 555-94-16
b...@kardiotel.pl pokaż
Zamknięte - otwarte od 8:00 więcej
 

W tym obiekcie znajdują się:

O nas

- Lekarze rodzinni i medycyny pracy przyjmują bez kolejek (max. nast. dnia)
- Ok. 15 poradni: kardiologiczna, okulistyczna, laryngolog., alergolog., dermatolog. itd.
- Diagnostyka i operacje: np. zaćmy, stożka rogówki, OCT, jaskry
- NFZ lub prywatnie

Zapraszamy na wizyty do naszych lekarzy pierwszego kontaktu oraz medycyny pracy (bardzo krótki czas oczekiwania), a ponadto do lekarzy specjalistów: kardiologów (także dziecięcych), okulistów, dermatologów, alergologów, pulmonologów, neurologów, psychiatrów. Ponadto w obu naszych lokalizacjach przy ul. Jana z Kolna 16 oraz Jana z Kolna 35 w Sopocie możliwy jest pełen przekrój badań krwi.

W ramach Szpitala Jednego Dnia przeprowadzamy operacje zaćmy - na NFZ oraz prywatnie. Więcej informacji na naszej stronie internetowej - www.kardiotel.pl oraz pod numerami telefonów: 58 555 94 15 oraz 58 555 94 16.

Oceny (49)

Marta Modnicka
Termin usługi: październik 2017 

Jak dla mnie, opieka medyczna naprawdę na wysokim poziomie: specjaliści godni zaufania, którzy nie wciskają pacjentom jakiegoś badziewia sponsorowanego przez firmy farmaceutyczne, tylko rzetelnie dobierają leki i kuracje najlepsze dla pacjenta a nie dla ich kieszeni. Super profesjonalne podejście i przyjemna atmosfera, dzięki której człowiek czuje się potraktowany z godnością. Miejsce warte polecenia, zwłaszcza że można leczyć się i na NFZ i prywatnie.

Lekarze rodzinni

5.5
Bożena
Termin usługi: luty 

Byłam w dniu 17.01.2017 w przychodni i Panie z rejestracji były mi bardzo pomocne i źyczliwe. Myślę że są to osoby które lubią swoją pracę i do niej podchodzą z oddaniem. Oczywiście ja nie przyszłam zła na męźa bo "przesolił ziemniaki " i nie wyżywam się na innych. Tylko przyszłam po pomoc w dziedzinie na której się nie znam. I taką pomoc uzyskałam i wierzę źe mi jeszcze pomogą. Źyczę wszystkiego dobrego i samych miłych pacjentów. To co dajemy to do nas wraca. Pozdrawiam :)

Przychodnie, poradnie NFZ

5.2
KRYSTYNA
Termin usługi: listopad 2016 

Od bardzo dawna jestem pacjentką KARDIOTELU, korzystam z opieki kardiologa i okulisty. Zobaczyłam ostatnio powyższe opinie i zgadzam się z nimi całkowicie: panie w rejestracji są miłe i pomocne (ale nie odbierają tel, nie można się dodzwonić), specjaliści bardzo dobrzy ( chociaż trudno się dostać na Fundusz), a z sekretariatu od la t" wieje chłodem" ..... ale ogólnie polecam

Przychodnie, poradnie NFZ

4.5
kate
Termin usługi: 2015-2016 

Przede wszystkim zacznę od pani w sekretariacie, która zapisuje na zabiegi zaćmy, a z którą nie miałam do czynienia po raz pierwszy. Kobieto, więcej empatii i współczucia dla ludzi, którzy oczekują na operację. Jak zostało zapłacone to super, ale jak trzeba czekać na NFZ z drugim okiem to wielką łaskę paniusia robi. Aby ta kobieta zrozumiała co znaczy nie widzieć i musieć pracować skoro nie potrafi wysilić wyobraźni i okazać nieco empatii. Ogólnie zabieg, lekarze - ok. Fachowcy. Panie na recepcji - w porządku. Jedna lekarka okulistka notoroczynie spóźnia się na badania nawet godzinę! Pracę zaczyna od 8. a przyjeżdża na 9. Wszyscy mamy dzieci, rodziny itd. Skandal. Ogólnie bałagan - jak wszędzie, ale dobrze, że chociaż fach w ręku mają Ci, co robią zabiegi. Więcej tam rodziców nie poślę - mimo tej fachury.

Odpowiedź obiektu:

Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację. Codziennie staramy się, aby wszystko było w najlepszym porządku, ale czasami bywają gorsze dni. Stwierdzeń o notorycznym spóźnianiu się lekarza czy o bałaganie nie przyjmuję, bo są nieprawdziwe. Pani koordynująca operacje zaćmy codziennie podlega naciskom pacjentów, by przyśpieszyć termin operacji. Rozmowy te zazwyczaj kończą się jawnie okazywanym niezadowoleniem pacjentów. Bywa, że obie strony mają „gorszy dzień” i problem gotowy. Sądzę, że tym razem tak właśnie było. A na długość kolejki niestety nie mamy żadnego wpływu, bowiem to kontrakt z NFZ-em określa czas oczekiwania na operacje zaćmy.
Cieszę się, że doceniła Pani fachowość naszych lekarzy i najwyższej klasy sprzęt. Mamy, rzeczywiście znakomity zespół okulistów i chirurgów okulistów. Mam nadzieję, że w przyszłości zmieni Pani zdanie i będzie nadal korzystać z usług naszych poradni specjalistycznych.
Adam Orchowski - Dyrektor Centrum

Przychodnie, poradnie NFZ

3.8
Stanisław
Termin usługi: 18.02.2016 

W dniu 18.02.16 byłem na wizycie u dr Małgorzaty Grzywacz Płoska i ku mojemu ogromnemu zdziwieniu trafiłem na lekarza z powołania. Pani doktor to osoba życzliwa, wyrozumiała, kompetentna. Wszystko dokładnie mi wytłumaczyła, odpowiedziała na pytania i zleciła badania. Zaznaczam iż wizyta była w ramach NFZ. Gorąco polecam Panią Doktor, bo wiem,ze swojego wieloletniego doświadczenia, że takich osób jest jak na przysłowiowe "lekarstwo".

Przychodnie, poradnie NFZ

6.0
GoldenButterfly
Termin usługi: regularnie 

Zdecydowanie chciałam polecić dr Kozłowskiego i całą przychodnię. Nikt nie był w stanie precyzyjnie zdiagnozować przyczyny moich omdleń, dopiero doktor określił, że są to omdlenia wazowaganalne. Nie wiedząc co mi jest naprawdę się denerwowałam, od czasu diagnozy leczę się już prawidłowo. Bardzo dziękuję Doktorowi, bardzo.

Przychodnie, poradnie NFZ

6.0
SJ
Termin usługi: Ostatnio kilka tygodni temu 

Pisze w imieniu babci ktora mnie poprosila abym polecila goraco i bardzo serdecznie pania dr Szafran u ktorej operowala sobie zacme juz w obojgu oczu w Kardiotelu. Jest tak zachwycona sposobem podejscia, uwaga, sympatycznoscia, a przede wszystkim efektem operacji ze nie moze sie nachwalic. Czasem puszczajac oko sie smieje ze widzi teraz pewnie lepiej ode mnie ;) uwielbia chodzic na wizyty do pani doktor. Pozdrawiamy zatem serdecznie :)

Przychodnie, poradnie NFZ

5.7
Wanda z Kwidzyna
Termin usługi: 2000r 

Skorzystalam z tej przychodni z mężem pare lat temu jestem bardzo zadowolona ,obchodzą się z pacjentem super,polecam wszystkim .

Przychodnie, poradnie NFZ

5.5
JACEK z Sopotu
Termin usługi: styczeń 2009 

Pragnę powiadomić wszystkich że jest w Sopocie przychodnia która traktuje pacjęta podmiotowo a nie przedmiotowo. CAŁA PRACUJĄCA TAM EKIPA POTRAFI ZROZUMIEĆ CHOREGO.ICH PODEJŚCIE I ZROZUMIENIE DO PACJĘTA OCENIAM NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE .WSZYSTKIM ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I DZIĘKUJE ŻE JESTEŚCIE .Drodzy pacjęci nie szkajcie innej placówki bo ONI SĄ BARDZO DOBRZY W TYM CO ROBIĄ . SKORZYSTAJ A POTWIERDZISZ MOJĄ OPINIE.

Przychodnie, poradnie NFZ

5.5