Najlepsi dostawcy internetu Gdańsk

Oceny (108)

Karolina
Termin usługi: wrzesień 2018

Umowa od 2 lat. Było wszystko fajnie, pięknie. Wręcz cudownie. Od 3-4 miesięcy czuje się jakbym powróciła do Vectry. Non stop awarie, głownie TV. Na internet w sumie nie narzekam.

Dostawcy internetu

3.3
Agnieszka
Termin usługi: sierpień 2018

Nie polecam Limesa z uwagi na fatalny kontakt z obsługą klienta, wogole nie odbierają telefonu. Mają balagan w fakturach i wymagają opłat nawet gdy nie wysłali stosowanej faktury, bo nie potrafią poprawić faktur.

Dostawcy internetu

2.3
Stały klient
Termin usługi: czerwiec 2018

Niska jakość usług, internet z częstymi przerwami i mocno falującą prędkością transferu. Do tego podchwytliwa umowa, jeśli zapomni się o przedłużeniu bądź wypowiedzeniu na ponad miesiąc przed końcem to naliczają chore stawki - w moim przypadku żądają 115zł za miesiąc internetu 10mb/s. Oczywiście biuro obsługi to beton z którym nie da się normalnie rozmawiać.

Dostawcy internetu

1.0
Leszek
Termin usługi: maj 2018

mam ich internet od 5 lat, i byłem zadowolony. To co natomiast dzieje się od ok 2 m-cy to skandal. Awarie to standard, w tym tygodniu to już trzecia. Spróbujcie się do nich dodzwonić, mi kilkukrotne siedzenia na słuchawce po 1-2h nie dało połączenia.... oczywiście pisze o godzinach praca. LIMES TO OBECNIE DNO

Dostawcy internetu

1.0
Luiza
Termin usługi: marzec 2018

Nie dość, że bardzo kulturalna obsługa, mega miłe panie na infolinii, które cofnęły mi (w pełni wynikającą z umowy i zasłużoną, mea culpa) karę, to jeszcze jako chyba jedyni, których znam na rynku zamiast ograniczać transfer do minimum, które muszą zapewnić, po prostu włączają go z możliwą prędkością. Tak więc obecnie przedłużam umowę na 100Mb/s za 39zł (studenty tak mogą), a mam w kabelku internet 250Mb/s. Tli się we mnie jeszcze wiara w uczciwe firmy :)

Dostawcy internetu

6.0
Marcin L
Termin usługi: luty 2018

Naliczają chorendalne stawki jak ktoś zapomni przedłużyć umowy. Obsługa beznadziejna. Infolinia żenada. Prędkość internetu nie zgodna z umową. Ludzie uciekajcie od nich!

Tomek
Termin usługi: listopad 2017

Beznadziejna obsługa, beznadziejny router, wieczne problemy z tv i z Internetem. Obsługa próbująca wmówić, ze wszystko jest winą klienta, a po ich stronie wszystko jest w porządku. Podchwytliwa umowa. Opryskliwi serwisanci (1 z 3 który był u mnie zachowywał się kulturalnie, inny powiedział, że jak się nie podoba to można zrezygnować). Zdecydowanie nie polecam. Nigdy więcej.

Dostawcy internetu

1.0
Magu
Termin usługi: listopad 2015

Polecam nowym klientom, po dwóch latach bezawaryjnego działania! być może zdarzyło się dwa razy że internet mi rozłączyło...DNS-y co prawda są kiepskie ale po przestawieniu na google-owe wszystko śmiga jak marzenie! żadnych zwiech a korzystam z internetu codziennie w godzinach od 17 do 23 w grach wymagających stałego połączenia? całkowity brak problemów! (pamiętając o DNS-ach) NIESTETY! po dwóch latach nie mieszczę się w ramach nowej promocji a oferty prezentowane stałym klientom są godne pożałowania. Nie było by to dla mnie problemem bo za tak bezawaryjną usługę są warci każdych pieniędzy gdyby nie stwarzano poczucia że robi się z klienta osła "Ty stary ośle płać 200% a nowym klientom damy ofertę sięgająca AŻ! 25% twoich aktualnych opłat...OŚLE!" mam jednak nadzieje że uda się dojść do porozumienia

Dostawcy internetu

4.3
Maciałek
Termin usługi: wrzesień 2017

Mam już dwa lata łącze światłowodowe, właśnie przedłużyłem umowę na kolejne dwa lata. Awarie były sporadyczne, operator zawsze szybko reagował i poważnie podchodził do problemu. Niewąpliwą zaletą jest symetryczny transfer i zewnętrzny adres IP. Minus za dostarczany router wifi- nie pozwala cieszyć się łączem. Lepiej kupić własny router, a urządzenia Limes używać tylko jako bridge- wtedy łącze śmiga. Polecam!

Dostawcy internetu

5.2
Przemek D.- zadowolony klient
Termin usługi: lipiec 2017

Witam. Od maja 2017 jestem szczęśliwym posiadaczem usług firmy LIMES. Po negatywnych doświadczeniach z Vectra jestem bardzo zadowolony z usług zarówno internetowych jak i telewizji kablowej. Ceny mają bardzo konkurencyjne, a obsługa techniczna jak i BOK na najwyższym poziomie - zarówno profesjonalizm zawodowy jak i kultura osobista w związku z podejściem do klienta!!!!. Jedyny mały problem to dekoder MAG 250, który nie do końca spełnia swoje zadanie w moim modelu telewizora. Część kanałów "przycina", a po odłączeniu zasilania dekoder ulega reaktywacji, co trwa kilka minut. Mam jednak nadzieję, że będzie możliwość jego wymiany na lepszy PVR HD po kontakcie z działem technicznym. POZDRAWIAM I POLECAM!!!!

Dostawcy internetu

6.0
mirogd
Termin usługi: lipiec 2017

Po tym jak miałem internet z Vectry i zszargane nerwy to dostałem szoku na każdym punkcie,począwszy od obsługi po faktyczną ofertę.POLECAM i aby tak dalej.:)

Instalacja sieci komp.

6.0
Zdenerwowany
Termin usługi: do jutra

1. TV się wiesza, internet faktycznie ma do - mało kiedy osiąga odpowiednią prędkość. 2. przedłużenie umowy to masakra - drożej niż dla nowych

Dostawcy internetu

1.0
Michał
Termin usługi: kilka ostatnich lat

Prędkość internetu niezła i nie oszukiwana, niestety regularnie zdażają się przerwy w działaniu. W ostatnim okresie najdłuższa przerwa między awariami wyniosła dwa tygdnie. Szczęśliwie większość awarii trwa nie dłużej niż kilkanaście minut, ale niestety - dla osób pracujących przy internecie długość takiej przerwy jest nieakceptowalna. Mam zestawiony monitoring stabilności połączenia - uptimerobot. Aktualnie za ostatni miesiąc dostępność wynosi 91%. Czy to dużo czy mało, każdy sobie odpowie sam... Każdemu kto wymaga stabilności połączenia i bezawaryjności - szczerze odradzam.

Dostawcy internetu

2.2
emi
Termin usługi: grudzień 2016

przez 4 lata męczyłam się z Vectrą, aż wreszcie przeiosłam się do Limes. Mam internet i telewizję u nich już dwa miesiące i nie było żadnej awarii (w Vectra nie do pomyślenia)! Wszsytko smiga jak należy. Konsultanci i serwisanci mili, infolinia sprawna.

Dostawcy internetu

6.0
Magda
Termin usługi: obecnie

Umowę mam podpisaną z firmą Limes na dostarczanie internetu na 100Mbs na speedteście jest maksymalnie 44. Router dostarczony przez firmę jest na tyle niskiej jakości,że nawet nie jest w stanie udostępnić 1/4 prędkości dostarczanej przez firmę w sieci WiFi. Za udostępnienie dodatkowego portu LAN w routerze firma żąda dodatkowo 50 zł jednorazowo i 10 zł miesięcznie, chociaż nie ma takiego zapisu w umowie. Nie będę nawet przetaczała sytuacji które miały miejsce przy instalacji sieci w moim domu bo są poniżej krytyki. Zdecydowanie odradzam.

Dostawcy internetu

1.0
KrólowejBony
Termin usługi: 10.08.16

Zdecydowanie polecam internet Limes. Przez 6 miesięcy żadnych problemów, gdy jednak zdarzyła się awaria (okazała się drobnostką) została usunięta w mniej niż 4 godziny od zgłoszenia.

Dostawcy internetu

5.2
Wioleta
Termin usługi: 2012

Nie polecam, w awaryjności pobijają swoich konkurentów. Od 4 lat korzystam z ich usług i na tym kończę współpracę. Totalna porażka ta forma

Dostawcy internetu

1.7
Krystyna
Termin usługi: 2012

Jestem bardzo zadowolona z jakości usługi, obsługi klienta. Przez 3 lata miałam jedną awarię, która została bardzo szybko naprawiona przez sympatycznego Pana Serwisanta. Polecam!

Dostawcy internetu

5.0
Ewa
Termin usługi: 01,02,2015

Posiadam internet z Limes od kilku lat i naprawdę nie mam żadnych zastrzeżeń, niska awaryjność a jak już coś się przytrafiło to była natychmiastowa reakcja panów z serwisu.Jeśli chodzi o pracowników z Biura Obsługi to nigdy nie miałam żadnych problemów. Pełen profesjonalizm i miła obsługa. Z czystym sumieniem polecam tą firmę :)

Dostawcy internetu

4.6
Filip
Termin usługi: koniec 2014 - teraz

Posiadam internet od Limesa od końca 2014 roku. Na początku wszystko bylo w porządku, ale z czasem pojawiły się problemy. Ich urządzenie (router) jest tak słabe że kiedy jest ono na parterze to już na piętrze są 2 kreski sygnału. Jeżeli korzystasz z internetu tylko w przeglądarce to jest spoko, ale jak grasz w różne gry to nie jest kolorowo. Ping w grach (na Wi-Fi) skacze do 1000, nie da się normalnie grać. Jedyną opcją na rozwiązanie tego problemu jest gra na kablu, ale tu także pojawiają się problemy. Nie ma dnia bez utraty pakietów. W nocy sytuacja jest lepsza bo nie ma lagów oraz packet lossu. OK, internet jest szybki, mam niski ping na serwerach ale nie mogę grać jak co chwile mnie cofa do tyłu. Podsumowując: internet od Limesa sprawdzi się jeżeli nie grasz w gry i użytkujesz internet casualowo, ale jeżeli jesteś graczem tak jak ja to polecam posiadanie internetu od dwóch dostawców, bo jak na razie to w dzień gram na miedzianym internecie a dopiero w nocy kiedy jest wszystko stabilnie na światłowodzie.

Dostawcy internetu

4.0