Oceny (106)

Kuba
Termin usługi: październik 2019

Wysłali mi uszkodzoną kanapę której nie przyjąłem, od tego czasu minął miesiąc, reklamacja niby uznana ale od miesiąca czekam i nic, gdy zadzwonię to albo nie odbierają ale przesuwają wciąż sprawę o tydzień.

Salony meblowe

1.0
Małgorzata
Termin usługi: czerwiec 2019

Zrobiliśmy duże zamówienie w salonie Agata. Bardzo tego żałujemy. Narożnik, którego model oglądaliśmy na stronie, na żywo wyglądał tandetnie. Dzięki zaangazowanej Pani z działu sof i kanap wybraliśmy fajny model, ale niestety nie uniknęliśmy rozczarowania. Nie dość, że narożnik dostaliśmy uszkodzony, to w dodatku nie jest wygodny, w przeciwieństwie do modelu oglądanego i testowanego w sklepie. Na nasze nieszczęście wadę dostrzegliśmy dopiero po rozlożeniu, a 14 dni na zwrot minęlo. Na reklamację się nie zdecydowaliśmy, bo to uszkodzenie mechaniczne, wiec pewnie ocenionoby, ze to nasza wina. Poza tym, czas realizacji w Agacie jest koszmarny. Na stół i krzesła czekamy już 6 tygodni, bez konkretnej informacji kiedy meble do nas dotrą(enigmatycznego sms o tym, że jest opóźnienie nie biorę pod uwagę). Postanowilośmy telefonicznie dowiedzieć się czegoś. Pani która jakimś cudem odebrała telefon(w Agacie z reguły nikt nie podnosi sluchawki),nie była w stanie nam pomóc, bo w systemie żadnej informacji nie znalazła. Kazała nam dzwonić na konkretny dział, gdzie nikt nie odbiera, obojętnie o jakiej godzinie się dzwoni. Zakupy i kontakt z tym sklepem to dla nas przykra przygoda.

Salony meblowe

3.0
Helena
Termin usługi: kwiecień 2019

Po 15 latach wymienilismy wreszcie stary naroznik. Blisko mamy do salonów agata wiec nie bylo z wyborem wiekszego zachodu. Mielismy tez upoatrzony model sypialniany bo zakochałam sie narożniku ktory za kazdym razem jak ogladam swoj serial wraca do mnie jak boomerang. Ale jest wreszcie i u nas :D Z dostawa tez nie bylo problemu. Na drugi dzien przywieźli i wniesli na gore

Salony meblowe

6.0
Karolina
Termin usługi: kwiecień 2019

Zamowilismy w sklepie narożnik. Obsługa hmm jedna Pani się nami zainteresowała i pomogła w zakupie a reszta stała w kupce i udawała że nas nie widzi a na nasze pytania odpowiadały bardzo opryskliwie. Zamowilismy narożnik z opcja dostawy, w której mieliśmy zaznaczony montaż. Jakiez było moje zdziwienie gdy po przyjeździe Panów, wnieśli narożnik rozpakowali, dali do podpisania papiery odnośnie zadowolenia z dowozu i zaczęli wychodzić. Na moje pytania co z montażem powiedzieli że w pkt 2 jest napisane że do 15 minut po przyjeździe a ich 15 minut wlasnie mija. Szkoda tylko że Panowie cwaniacy siedzieli w aucie po przyjeździe przed rozpakowaniem, jedli śniadanie i palili fajkę aby im ten czas minął. Na domiar złego okazalo się że w jednym miejscu narożnika jest pęknięcie i radz sobie człowieku sam. Odradzam zakupy w tym miejscu, ceny do jakości zdecydowanie za wysokie a i obsługa pozostawia wiele do życzenia o reklamacji nie wspomnę.

Salony meblowe

2.6
Jarek
Termin usługi: luty 2019

Jeżeli chodzi o ceny to mają rynkowe dobre, dodatkowo raty więc można przebierać w formach płatności. Panie które Nas obsługiwały były bardzo zaangażowane i udzieliły wszystkich informacji jakich potrzebowaliśmy. Wypoczynek kupiony i odebrany. Po rozpakowaniu okazało się, że nie ma jednej poduszki na oparciu. Złożyłem reklamację w poniedziałek 11.02 o godzinie 10 i ku mojemu zaskoczeniu po godzinie 13 miałem telefon od producenta mebla w sprawie brakującej poduszki. Po ustaleniu szczegółów 14.02 dosłali nowy komplet poduszek aby uniknąć różnić odcieni. 15.02 odebrałem cały komplet z salonu w Gdańsku. Ja daje mocne 5 dla Agata Meble i dla firmy pres mebel. mimo reklamacji wszystko załatwione mega szybko. Polecamy. Nie wiem czy to nam się tak udało ale mamy wrażenia pozytywne.

Salony meblowe

6.0
Marek
Termin usługi: listopad 2018

Dla mnie w sumie salony agata to jedyny taki salon w ktorym jeszcze sie odnajduje. Najgorzej jak sie wejdzie to sklepu i przez te roznorodnosc czlowiek traci wlasne poczucie stylu. W salonach agata owszem jest bardzo duzy wybor, ale oni trzymaja swoj poziom. Zreszta obsluga jest zawsze na tyle miła, ze chetnie doradza i sie angazuje w pomoc klientowi. Jak robilismy u nich kuchnie na wymiar to w cenie mielismy nawet pobranie wymiarow i do tego projekt. Dlatego tez wyszło idealnie skrojone na wymiary pomieszczenia

Salony meblowe

5.0
Maria
Termin usługi: październik 2018

Panie w salonie Agata, a głównie na dziale oświetlenie pracują chyba za karę. Mają problem z obsługą klienta, są niemiłe. Po zapytaniu czy może mi pomóc, bo chciałabym się zapytać odnośnie lampy, odpowiedziała, ze ktoś od lamp bedzie od godziny 12, chociaz w sklepie byłam o 10. Mogłabym tak dalej wymieniać, bo potem znowu spotkałam się ze słaba obsługą. Nie polecam.

Salony meblowe

3.0
Marcela
Termin usługi: wrzesień 2018

Wiekszosc mebli mam z salonów agata w domu. A ze we wrzesniu wprowadzalismy sie do nowego to zamówienie robilismy hurtem. Złożenie całości a było tego łącznie w koszyku zamówienia okolo 20 elementow - zajelo im 3 dni. Dostawa tez przyjechała tak jak sie umawialismy konkretnie nawet co do minuty

Salony meblowe

6.0
Hania
Termin usługi: wrzesień 2018

15 września zamówiłam 2 lampy. Jedna była w magazynie, drugą trzeba było zamówić. Dzisiaj jest 16 października a ja nadal nie mam swojego towaru. Jak dzwonię nikt nie jest w stanie powiedzieć co dzieje się z moim zamówieniem. 14 października udało mi się w końcu ustalić że moich lamp nie ma, bo.... zostały wysłane do innego sklepu. Tragedia!!!! Jutro jadę odebrać swoje pieniądze. Nie kupujcie tam, bo będziecie tygodniami oczekiwać na swoje zamówienie.

Helena
Termin usługi: wrzesień 2018

Świetny prosty a jednocześnie klasyka + nowoczesność designu wyposażenia w salonach agata dla mnie rządzi. Sklep w gdańsku jest świetnie zaopatrzony – poukładany i naprawdę fajnie można się w nim odnaleźć. Bardzo intuicyjny a w dodatku z przemiłą obsługą zawsze chętną do pomocy. Sofa skorzana w salonie ktora mamy od roku nadal w dobrym stanie, bez zadrapan pomimo 3 kotow. Bardzo polecam

Salony meblowe

6.0
klient
Termin usługi: wrzesień 2018

Gdańsk - opłacona szafa w sklepie w Gdańsku, opłacony transport, brak realizacji zamówienia. Otrzymałem sms, że szafa tego dnia będzie dostarczona - jednak nie dojechała. Dopiero teraz przeczytałem opinie klientów - odradzam zakupy w tym sklepie!!!

Magda
Termin usługi: maj 2018

Niestety, ale muszę odradzić salon Agata Meble (ul. Przywidzka, Gdańsk) wszystkim zainteresowanym zakupem mebli. 5.04.18 zamówiłam narożnik, zapłaciłam całość od razu, 6 tygodni oczekiwania i... przyszedł nie ten mebel. Nie to obicie, nie ten kolor... Nie wiem czy model był właściwy, bo nawet nie rozpakowałam mebla. Dodam też że tydzień wcześniej dostałam informację o planowanej dacie dostawy mebla, oczekiwałam i do 18:00 godzny tego dnia nikt (!) się do mnie nie odezwał, żeby powiedzieć, że kanapy jeszcze nie ma w salonie... Nie wspomnę już o tym, że dodzwonienie się do salonu graniczy z cudem. Także niestety odradzam całego serca każdemu zakupy w tym salonie. Oferta jest niezła, niestety obsługa i ww opisana sytuacja jest skandaliczna i całkowicie dyskwalifikuje ten salon. Nie mają absolutnie żadnej kontroli jakości, nikt nie sprawdza poprawności zamówień. Straciłam 6 tygodni, czas i nerwy, na szczęście pieniądze oddali. NIE POLECAM

Salony meblowe

2.0
Emil smogulski
Termin usługi: kwiecień 2018

Kombinowalam strasznie wybierajac meble, a mimo to obsluga z usmiechem i optymizmem latala ze mna po sklepie

Salony meblowe

5.8
Kaacucha
Termin usługi: maj 2018

Zamówiłam meble ponad 10 tygodni temu. Czas realizacji zamówienia został dawno przekroczony. Na moje

Salony meblowe

3.0
Tatiana Wajtowicz
Termin usługi: marzec 2018

NIE POLECAM ABSOLUTNIE NIKOMU AGATĘ MEBLE GDAŃSK!!! 8 miesięcy temu ja z moim mężem zdecydowaliśmy się na zakup szafy i wybraliśmy Agata meble w Gdańsku i to chyba był nasz największy błąd. Po miesiącu czekania na dostawę dostaliśmy swoją szafę uszkodzoną i cała porysowaną. Odrazu zadzwoniliśmy i zgłosiliśmy do działu reklamacji. Dzownimy do nich co tydzień i co tydzień mówią że wszystko zadzwonią, będzie wymienione i dalej jest cisza. Dzisiaj jest 29.03.2018 roku, elementy są nadal nie wymienione. Cały czas słuchamy wymówek typu: «A ja nic nie wiem, nie słyszałem, za tydzień, zły numer telefonu ... » Po telefonie do działa głównego wymyślili że był podany inny numer telefonu ( CO JEST TOTALNĄ BZDURĄ ) Dział REKLAMACJI i DZIAL TRANSPORTU to jest śmiechu warte, ludzie są upośledzeni... Jeżeli wam nie jest szkoda swojego czasu, nerwów i wy jesteście w stanie czekać na wymiane uszkodzonych elementów, cześći... PRZYGOTUJCIE SIĘ że będziecie czekać BARDZO długo!

Kiara
Termin usługi: styczeń 2018

Zdecydowaliśmy się z mężem na zakup nowego lozka a przy okazji postanowiliśmy zmienić meble. W Agacie był największy wybór i najfajniejsza oferta. Do tego bardzo fajna obsługa, która cierpliwie znosiła wszystkie moje pytania i wątpliwości ;) mąż się trochę nawstydzil za głupia blondynkę No ale warto było bo meble super

Salony meblowe

6.0
Krzysztof
Termin usługi: grudzień 2017

Zdecydowanie nie polecam! Szkoda czasu i nerwów na obsługę poniżej wszelkiej krytyki. Kupując w tym sklepie, licz się że proces reklamacji i naprawy praktycznie nie istnieje. Zamówiony fotel przyjechał błędnie uszyty i zupełnie nie odpowiadający temu, który znajdował się na ekspozycji. W trakcie reklamacji można poczuć się jak z wizytą u doktora Jekyll i Mr. Hyde. Na miejscu niby wszytko ok (zgłoszeni przyjęte bez problemu, potwierdzenie "faktycznie wygląda beznadziejnie, ja bym to przyjął, proszę się nie martwić") , następnie wizyta serwisu (stwierdzili różnice "ewidentnie tapicerka do przeszycia") po czym reklamacja odrzucona ze względu na wykonanie mebla zgodnie z założeniami technologicznymi. Wedle dokumentacji różnice wymiarów mogą mieć 3 %, u mnie było 6cm, co przy metrowym fotelu trudno zrozumieć jako "założenia technologiczne". Mimo wielu wcześniejszych zakupów (co ciekawe mam np dwie sofy z tego samego zestawu ale tam założenia technologiczne chyba były inne bo o dziwo meble są te jak z ekspozycji) zdecydowanie nie wybieram się na kolejne...

Salony meblowe

1.8
Ewelina Bojarska
Termin usługi: grudzień 2017

Bylam w weekend w salonie Agata i wszystko odbylo sie bez najmniejszych problemow. Bylo troche ludzi, ale obsluga dawala swietnie rade. Bardzo pomocni i sympatyczni - Nie mieli problemu pomoc nam znalezc i dopasowac caly komplet mebli do kuchni. Fajna atmosfera, fajny wybor mebli - dla mnie na plus!

Salony meblowe

5.8
Sofa
Termin usługi: grudzień 2017

Wszystko fajnie ale obsługa to jakaś pomyłka. Pracownicy chodzą obrażeni i z wielką łaską pomogą klientowi lub stoją w grupkach paroosobowych i wszystkim im przeszkadza.Ale za to Pana, który żali się na swoją pracę,opowiada klientom jak mu się bardzo nie chce pracować, nie przebije chyba nikt. Zwłaszcza jego żałosnych żarcików i zbyt wyluzowanego podejścia do klienta. Rozumiem dobry kontakt i miłą atmosferę,ale to była lekka przesada.

Salony meblowe

4.0
Monika
Termin usługi: sierpień 2017

Od 2 miesięcy czekam na reklamacje mebla na wysoki połysk który został mi przywieziony połamany.Zero odzewu ze strony sklepu ani działań choć dzwonię notorycznie do działu reklamacji .Wiszę na słuchawce po 15 min a jak się połączę odrzucając połączenie .Nikomu nie polecam tego sklepu najgorszy sklep w jakim zrobiłam zakupy a elementów stołu do tej pory nie otrzymałam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salony meblowe

1.0