Najlepsze pizzerie Gdynia

Oceny (71)

brzoza
Termin usługi: 2.08.2015

Jadam w di stradzie od kilku lat. Czego nie próbowałem zawsze było pyszne. A pizza poprostu de best. Pozdr.

5.7
Robert
Termin usługi: 24.05.2015

Zaprosiłem rodzinkę na niedzielny obiad i bardzo się rozczarowałem. Jedzenie bardzo przeciętne i bez wyrazu,a do tego trzeba zamawiać przy barze przy którym obsługuje niemiły Pan. Ogólnie słabo:(

2.7
ďd
Termin usługi: styczen 2015

Jedzenie sie pogorszylo znacznie.... buleczki juz nie sa prosto z piesa tylko odgrzewane... eeee.... lipa. Makaron ledwie dostateczny. Nie wroce i niestety ale wróżę upadek... Dd

2.8
Mia
Termin usługi: grudzień, 2014

Jak był właściciel za barem to i pośmiać się można było i pogadać :) Mam nadzieję, że się nie zmienił, bo ta smutna pani blondynka robi tragiczne wrażenie :(( z łaską przyjmuje zamowienia, zmiana dodatku, lub prosba o np czegoś mniej lub więcej to ogromny FOCH. zero uśmiechu. siedzi tam jak za karę... Jedzenie póki co się nie zmieniło. jest dobre, choć przedostatnio lasagne była tragiczna... pizze dobre, makarony dobre. mam nadzieję, że to chwilowy dół, bo zawsze chętnie chodziłam tam, ale teraz juz drugi raz jakiś problem znikąd... Pani przy barze robi bardzo złe wrażenie, aż strach podejść i się coś zapytać...

3.7
adam
Termin usługi: listopad 2014

Na plus na pewno wystrój i wnętrze i spora możliwość wyboru makaronów czy pizzy. Na minus na pewno obsługa, która chodzi smutna i zestresowana chyba przez obecność szefa no i oczywiście zamawianie przy barze. Ceny nie są adekwatne do jakości dań, dania w miarę smaczne ale nie do tych cen.

4.3
justyna
Termin usługi: 16.8.14

Na cienkim przepysznym cieście. Składniki rozpływają się w ustach i nie potrzeba do nich żadnych sosów.

justyna
Termin usługi: 28.8.14

Nie znam lepszej restauracji, która kusiłaby smakiem :) makarony są przepyszne, a obsługa kompetentna. Chodzę tam od 5 lat i nigdy się nie zawiodłam. Idąc tam, wiem, że moi goście nie będą na nic narzekali. Najbardziej polecam carpaccio, a z makaronów farfalle ze szpinakiem czy pierożki tortellini z suszonymi pomidorami :) Jest mini kącik dla dzieci. Nawet La vita umywa się przy Di stradzie.

Maciek
Termin usługi: 23.06.2014

Od kilku lat z przyjemnością wracam do tego miejsca. Uwielbiam ich makarony i pizze, do tego fajny klimat, włoska muzyka w tle, miła obsługa i nic więcej nie potrzebuje by odnaleźć "kawałek Italii w Gdyni". Dla osób, którym przeszkadza zamawianie przy barze zalecam wybór miejsca na dole - mi się prawie zawsze udaje bez rezerwacji i nie mam problemu ze schodzeniem z góry na dół. Jedyna wada to lokalizacja - przeniósłbym ich do Warszawy, wtedy mógłbym wpadać częściej a tak tylko w trakcie urlopu. Szkoda, że w tym roku urlop już za mną, kolejna wizyta za rok ;)

5.8
pluralka
Termin usługi: 21.06.2014

Od lat trzymają poziom. Pizza nigdy mnie nie zawiodła, przepyszne ciasto, dobra jakość produktów; makarony są fantastyczne (ten z borowikami - niebo w gębie!). Za każdym razem staram się próbować czegoś nowego, nigdy nie pożałowałam, kuchnia ma świetny smak. Wystrój jest ciepły, sprzyja zasiedzeniu się, a piec dodaje wnętrzu fantastycznego klimatu. W Gdyni jestem zazwyczaj przejazdem, ale Trattoria di Strada jest zawsze moim stałym przystankiem.

5.5
Tomek
Termin usługi: 21.05.2014

Od lat najlepsza pizza w Trójmieście:)) Za każdym razem ten sam przepyszny smak. Dodam, iż dojeżdżam specjalnie z Gdańska i jeszcze nigdy się nie zawiodłem.

5.5
solenizantka
Termin usługi: 10.11.13

Uzasadnienie rozczarowania: zamawianie dań przy barze, kelnerka podała przystawkę- zupę po pół godzinie, chwilę później przyniosła drugie danie, mimo że nie zjedliśmy jeszcze zupy...na stole nie było miejsca, więc mieliśmy chwilkę na dokończenie zupy, bo pani kelnerka stała nad nami z nadąsaną miną,z grzeczności łyknęłam gorącą zupę,okazało się że niepotrzebnie, ponieważ przyniosła tylko dla męża ale ja czekałam na swoje danie jeszcze 20 min,jedzenie słabe- opiekane ziemniaki okazały się kawałkami smażonymi na głębokim tłuszczu,łosoś malutki i suchy jak wiór, sos kaparowy to majonez z kaparami z octu,winegret do sałaty ocet+oliwa,świeżo mielonego pieprzu nie uświadczysz, jak i serwetek na stole.Ceny nieadekwatne do jakości potraw! Atmosfera baru- w tle radio z reklamami:)Po zakończeniu musieliśmy iść do baru zapłacić, pani obsługującą nie interesowało czy nam smakowało, zapłaciliśmy, podziękowaliśmy,na 'do widzenia' nikt nie odpowiedział,napiwku nikt nie dostał,już tam nie wrócimy.Ogólne wrażenie restauracji mam takie, że zostałam oszukana, czytając na stronie 'kawałek Italii w Gdyni', 'włoska atmosfera','smaki Italii' bo niczego takiego nie dostrzegłam, choć się bardzo starałam

1.7
Agnieszka
Termin usługi: 11.11.2013

To ze jedzienie trzeba zamawiać przy barze to jeszcze byłoby do wybaczenia, gdyby to jedzenie było dobre, a niestety jest bardzo słabe. Nigdy wiecej!

2.5
lolipop
Termin usługi: 13.10.2013

Weszlismy na pizze lub cos podobnego. Na poczatek weszlismy na pietro. Po ok 5 minutach kelnerka przyniosla menu ale nasz zdziwienie wzbudzilo to, ze trzeba zamawiac na dole przy barze. Takie standardy to chyba sa w barze mlecznym a nie w lokalu gdzie podstawowa pizza kosztuje ok 20 zl a ine danie 30-40 a piwo 12. Za takie ceny to chyba moznaby pojsc po rozum do glowy i przyjmowac zamowienia przy stole. W karcie nie ma zadnych informacji o gramaturze dan, wielkosci pizzy itd itd. Mam latac gora-dol i pytac sie czy ktos z gosci cos zmieni w zamowieniu bo czegos dowiedzialem sie przy barze? Brak serwetek na stolikach zakrawa na jakis zart. No chyba, ze oszczednosci. Na 2 osoby trzeba przeznaczyc 100zl na obiad i cos do picia. Za takie pieniadze trzeba jednak dac cos wiecej niz strych ze stromymi schodami. Zmienilismy lokal.

2.2
Ewa
Termin usługi: często

Jestem stałą klientką i uwielbiam to miejsce. Czytałam to co napisali poprzednicy i pewnie mają wiele racji, ja natomiast w tej akurat restauracji nie patrze na te "dodatki" (pewnie dlatego, że już się przyzwyczaiłam), bo jedzenie zawsze jest na najwyższym poziomie i wszystko mi rekompensuje. Jeżeli chodzi o obsługę to właściciel jest super sympatyczny i zawsze pomocny. A kelnerki? Nawet nie zwróciłam uwagi.

5.7
WIKTOR
Termin usługi: 24.05.2013

PO DŁUŻSZEJ NIEOBECNOŚCI W DI STRADZIE POSTANOWIŁEM WCZORAJ WYBRAĆ SIĘ NA RODZINNĄ KOLACJĘ. MUSZĘ STWIERDZIĆ, IŻ JEDZENIE JEST NIEZMIENNIE PYSZNE. DZIECIAKI ZAJADAŁY SIĘ PIZZĄ, KTÓRA RZECZYWIŚCIE MA NIEPOWTARZALNY SMAK (PEWNIE DLATEGO, IŻ JEST Z PIECA NA DREWNO). MOŻE KELNERKI MOGŁY BY SIĘ TROSZKĘ WIĘCEJ UŚMIECHAĆ, ALE I TAK BYŁO BARDZO SYMPATYCZNIE.

5.3
Magda
Termin usługi: wielokrotnie, ostatnio w styczniu 2013

Di Strada ma niestety od dłuższego czasu tendencje spadkowe :-( A szkoda, bo było naprawdę fajnie... W lokalu brak wentylacji i po wizycie w Di Stradzie wszystkie ciuchy nadają się wyłącznie do prania. Obsługa jest słaba i przypadkowa, a czasami nawet dość bezczelna: kiedy zwróciłam uwagę, że podane do ryby risotto nie jest w rzeczywistości risottem, tylko ordynarnym ryżem na sypko z warzwami z mrożonki (!!!), wysłuchałam doś osobliwego "wykładu" na temat risotta podsumowanego stwierdzeniem, że "rosotto jest samodzielnym daniem, a tutaj występuje tylko jako dodatek". Niestety moja prosta rada, że wystarczy w karcie napisać "ryż z warzywami" i wszystko będzie OK, do Pani zza baru jakoś nie docierała. "Festiwal Ryb" - no cóż, ma on tyle wspólnego z festiwalem, co dobra muzyka z Konkursem Eurowizji. Pozostałe dania są dobre, ale mogłyby być lepsze :-( Z żalem wspominamy pierwsze lata Di Stady na gdyńskim "gastronomicznym łez padole", kiedy bez obaw można tam było zaprosić gości z zagranicy.

3.2
kawa
Termin usługi: 2013

Strasznie dziwne miejsce. Po przyjściu do restauracji, wzięliśmy karty i usiedliśmy na górze. Widziała nas obsługa na dole a także u góry gdyż ze stolika obok kelnerka zabierała talerze. Siedzieliśmy dość długą chwilę czekając na kelnerkę aż w końcu mąż zszedł aby ją zawołać, gdzie usłyszał, że trzeba zejść samemu i złożyć zamówienie...Po pierwsze - mogliby informować o takich praktykach przy wejściu. Po drugie-nawet w osiedlowym barze z kebabem kelnerka wchodzi na piętro...Nie rozumiem całkowicie tego zabiegu. Podczas jedzenia też nikt nie podszedł a szkoda bo chciałam dolewkę wina.Jedzenie dobre ale w daniu mięsnym warzywa na parze-za twarde i totalnie bez smaku. Makaron super. Brak serwetek na stołach. Wyczuwalny zapach stęchlizny, szczególnie przy wejściu

4.0
klient
Termin usługi: 2012-08-28

Wnętrze restauracji jest naprawdę przytulne, dziwny jest natomiast fakt że mimo małego ruchu i małej wielkości pizzeri klienci sami muszą schodzić z pietra i zamawiać sobie potrawy.Dziwi mnie to tym bardziej że z tego co widziałem mają co najmniej 2 kelnerki, które tak naprawdę nie nadają sie do tej pracy. Pani która podawała nam danie niemal nie puściła talerzy nad stołem a gdy chciałem zamówić u niej napoje zestresowała się jakbym przyłożył jej pistolet do głowy. Przejdźmy teraz do dań, zamówiliśmy łososia i cielęcinę. Zacznijmy od cielęciny, sałatka i zapiekane ziemniaki były dobre, nie można tego powiedzieć o cielęcinie która była zdecydowanie przesolona ale mimo to zjadliwa. Jeśli chodzi o łososia podany został spalony i zalany w połowie słonym sosem który zabijał smak spalenizny, lecz reszta mimo chęci nie nadawała się do jedzenia. Gdy złożyłem reklamację posądzono mnie o naciąganie ponieważ danie jest już "w połowie zjedzone" tzn zjedzone parę frytek, trochę sałatki i 1/3 łososia.Nie było opcji wymiany potrawy jedyna propozycja to skasowanie za połowę dania, jednak zapewne po posmakowaniu zrozumieli że najlepiej będzie nie ośmieszać się i nie wspominać o opłacie za łososia.

2.7
Alicja
Termin usługi: 2010-2011

Niepozornie z zewnątrz, przy głównej ulicy ale przy bliższym poznaniu bardzo zyskuje. Piękne i klimatyczne wnętrze, kącik dla dzieci z różnymi zabawkami, doskonała kuchni i miła obsługa - miejsce, do którego się wraca!

pik
Termin usługi: 1.05.2012

Byłem w Gdyni po drodze do Szwecji, przyjechaliśmy kilka godzin przed promem więc pierwsze co poszliśmy do 'restauracji' w porcie. Na szczęście okazało się, że pizze 'skończyły się' :) Tak więc ruszyliśmy dalej i przy drodze wzdłuż której niewiele co było trafiła nam się ta pizzeria. Całkiem przyjemnie w środku, ceny normalne, pizza naprawdę bardzo dobra, na pewno postaram się tam zaglądać jeśli będzie okazja. Jedyny minus, to za dużo dzieciaków, przez co było strasznie głośno.