O nas
Śmiało, skorzystaj z usług profesjonalnego serwisu GSM z Gdyni!
W Warsztat GSM przeprowadzimy kompleksową diagnozę urządzenia, a następnie dokonamy profesjonalnej naprawy. U nas zabezpieczysz również ekran swojego telefonu ochronną folią firmy
Nazywam się Sebastian Czarnecki i od ponad 17 lat pogłębiam wiedzę z szeroko pojętej branży elektronicznej. Swoją przygodę rozpoczynałem od napraw prostych urządzeń elektronicznych oraz telefonów klawiszowych (takich jak Nokia 3310), na które obecnie rzadko kiedy się natrafia. Przez ostatnie 8 lat nabywałem doświadczenie zawodowe w serwisach GSM, rozpoczynając od stanowiska młodszego serwisanta, a kończąc swoją etatową przygodę jako kierownik serwisu.
W 2019 roku postanowiłem założyć własną działalność, którą prowadziłem równolegle współpracując z innymi firmami. Jednocześnie zdobywałem coraz więcej zleceń detalicznych.
Od 2020 roku prowadzę serwis GSM w Gdyni, a zleconymi naprawami zajmuję się osobiście.
Moja firma zajmuje się naprawami pogwarancyjnymi zarówno dla firm (współpraca B2B) i klientów indywidualnych. Wykonuję również naprawy dla innych serwisów GSM.
W moim serwisie naprawią Państwo:
∘ telefon;
∘ tablet;
∘ komputer;
∘ czytnik e-booków;
∘ smartwatch oraz inne urządzenia elektroniczne.
Najczęściej wykonywane przez nas usługi, to:
☛ Naprawa ekranu;
☛ Folia ochronna na ekran i tył telefonu;
☛ Czyszczenie zalanego urządzenia;
☛ Wymiana baterii;
☛ Wymiana złącza ładowania;
☛ Diagnoza usterki oraz wycena do ubezpieczalni;
☛ Wymiana lub lutowanie podzespołów;
☛ Naprawa, aktualizacja lub wgranie nowego oprogramowania;
☛ Wymiana klapki baterii;
☛ Naprawa głośnika i/lub mikrofonu;
☛ Przycinanie kart SIM.
Zachęcam do współpracy,
Sebastian CzarneckiŚmiało, zaufaj nam jak tysiące zadowolonych klientów i uruchom jakość.
Przeczytaj opinie o nas na naszej wizytówce Google ➜
Skontaktuj się z nami:
✓ e-mail: kontakt@warsztatgsm.pl
✓ telefon: 505 954 143
Znajdziesz nas tutaj:
• Facebook
• Nasza strona internetowa
W Warsztat GSM przeprowadzimy kompleksową diagnozę urządzenia, a następnie dokonamy profesjonalnej naprawy. U nas zabezpieczysz również ekran swojego telefonu ochronną folią firmy
Nazywam się Sebastian Czarnecki i od ponad 17 lat pogłębiam wiedzę z szeroko pojętej branży elektronicznej. Swoją przygodę rozpoczynałem od napraw prostych urządzeń elektronicznych oraz telefonów klawiszowych (takich jak Nokia 3310), na które obecnie rzadko kiedy się natrafia. Przez ostatnie 8 lat nabywałem doświadczenie zawodowe w serwisach GSM, rozpoczynając od stanowiska młodszego serwisanta, a kończąc swoją etatową przygodę jako kierownik serwisu.
W 2019 roku postanowiłem założyć własną działalność, którą prowadziłem równolegle współpracując z innymi firmami. Jednocześnie zdobywałem coraz więcej zleceń detalicznych.
Od 2020 roku prowadzę serwis GSM w Gdyni, a zleconymi naprawami zajmuję się osobiście.
Moja firma zajmuje się naprawami pogwarancyjnymi zarówno dla firm (współpraca B2B) i klientów indywidualnych. Wykonuję również naprawy dla innych serwisów GSM.
W moim serwisie naprawią Państwo:
∘ telefon;
∘ tablet;
∘ komputer;
∘ czytnik e-booków;
∘ smartwatch oraz inne urządzenia elektroniczne.
Najczęściej wykonywane przez nas usługi, to:
☛ Naprawa ekranu;
☛ Folia ochronna na ekran i tył telefonu;
☛ Czyszczenie zalanego urządzenia;
☛ Wymiana baterii;
☛ Wymiana złącza ładowania;
☛ Diagnoza usterki oraz wycena do ubezpieczalni;
☛ Wymiana lub lutowanie podzespołów;
☛ Naprawa, aktualizacja lub wgranie nowego oprogramowania;
☛ Wymiana klapki baterii;
☛ Naprawa głośnika i/lub mikrofonu;
☛ Przycinanie kart SIM.
Zachęcam do współpracy,
Sebastian Czarnecki
Przeczytaj opinie o nas na naszej wizytówce Google ➜
Skontaktuj się z nami:
✓ e-mail: kontakt@warsztatgsm.pl
✓ telefon: 505 954 143
Znajdziesz nas tutaj:
• Nasza strona internetowa
Najczęściej zadawane pytania
Ile czasu trwa naprawa?
Większość napraw staramy się wykonać od ręki lub w ciągu jednego dnia (niektóre wyświetlacze potrzebują 24h, aby dobrze wysechł klej). Jeśli nie posiadamy na miejscu części, naprawa może się nieco wydłużyć (zwykle do 2-3 dni roboczych), ponieważ musimy ją zamówić. Możesz też przynieść telefon w dniu, gdy część do nas dotrze.
Nie wiem co się stało z urządzeniem, czy możecie to zdiagnozować?
Tak, jak najbardziej. Nawet jeśli urządzenie nie wykazuje żadnych oznak "życia", możemy sprawdzić przyczynę. W przypadku dalszej naprawy urządzenia w naszym serwisie diagnoza jest bezpłatna.
Czy naprawa zawsze jest na czas?
Zazwyczaj tak. Zdarza się, że diagnoza nie jest postawiona w 100%. Dzieje tak często z powodu "utajenia" przez klienta tego, co rzeczywiście stało się z telefonem. Zanim oddasz go do serwisu przypomnij sobie czy miał kontakt z cieczą lub ile razy upadł na ziemię. Wszystkie informacje pomogą postawić nam trafną diagnozę i naprawić sprzęt w terminie. Na opóźnienia może także wpływać dostarczenie części przez firmę kurierską.
Czy wystawiacie FV i współpracujecie B2B?
Jesteśmy otwarci na współpracę z firmami. Nie tylko serwisujemy telefony - możemy zająć się konfiguracją i naprawą wszelakiego sprzętu elektronicznego. Jesteśmy czynnymi płatnikami VAT, dlatego nie będzie problemu z "wrzuceniem" naszej współpracy w koszta. ;)
Oceny (1)
Termin usługi: sierpień 2022
Serwis godny polecenia. Obsługa na 5 .miło było tu trafić po poprzednim serwisie gdzie nawet nie chciało się wytłumaczyć na czy ma polegać naprawa telefonu.tu spokojnie wytłumaczyli co chcą zrobic i za ile ( ten sam telefon i ta sama naprawa 3xdrozej miała wyjść w innym punkcie) .tu zapłaciłem niewiele i dostalem rachunki .polecam i sam na przyszłość będę korzystał
Serwis i naprawa telefonów komórkowych