Ranking I miejsce

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Wybierz numer

58 520-57-00
z...@gdansk.gda.pl pokaż
 

Oceny (42)

Marcin
Termin usługi: lipiec 2024

Żałosne. Większość autobusów spóźnia się po 20min albo wcale nie przyjeżdża i człowiek marnuje 20/30min czekając aż Ukrainiec za kierownicą łaskawie raczy przyjechać. Już w Krakowie komunikacja miejska jest lepsza...

Komunikacja miejska

1.0
Kamila
Termin usługi: czerwiec 2024

W tramwaju brak włączonej klimatyzacji mimo to że jest nr tramwaju 1036 numer prowadzącego 3205 linia 6 skandal 32 stopnie

Komunikacja miejska

1.0
Dominika
Termin usługi: czerwiec 2024

Pierwszy raz zdarzyło mi się jechać z tak uważnym kierowcą. Podróżowałam z synkiem - 3 l. i 8 m-cy. Przyuczam go do jazdy w autobusie na siedzeniu dla pasażera, choć jeszcze korzystamy z wózka na długich trójmieskich dystansach. 9 czerwca,linia 249 w kierunku Wrzeszcza( autobus nr 3055, dojazd do dworca ok.15.00). Kierowca spokojnie poczekał aż mój niesforny szkrab wysiądzie z wózka i dotrze do wybranego przez siebie miejsca dla pasażera, nim ruszył. Na trasie, gdy dwójka młodzieży miała problem z przyciskiem przy drzwiach ( ul. Bażyńskiego), poczekał spokojnie, aż w końcu udało im się uruchomić przycisk. A gdy musiałam dotrzeć w autobusie z zasypiającym synkiem, zwolnił tak, że dotarliśmy w jednym kawałku :-). Być może takie zachowanie wydawać by się mogło normą, zapewniam jednak, że nią nie jest. Cieszę się, że są kierowcy czujni, przy których można się poczuć bezpiecznie. Pozdrawiam.

Komunikacja miejska

6.0
El. Now.
Termin usługi: kwiecień 2024

Uwielbiam Gdańsk. Cudowne miasto chociaż mocno zakorkowane. Super ze jest sprawna komunikacja miejska ponieważ ci ukraińscy uberowcy to jakaś porażka. Nie potrafią jeździć i są bardzo obcesowi.

Komunikacja miejska

6.0
Justyna Witkowska
Termin usługi: kwiecień 2024

Chcąc przejechać autobusem 138 z Westerplatte z mężem poruszającym się na wózku z przystawką rowerową i dzieckiem 5 letnim z małym rowerem 18' po samodzielnym wepchnieciu męża do autobusu (kierowca nie był łaskaw pomóc, nie wiem jakie sa standardy w Gdańsku, ale warto nad tym popracować) otrzymałam informację że dziecko nie pojedzie bo ma rower. Musiałam wiec wybrać, albo jadę z mężem i czekam godzinę na kolejny autobus z dzieckiem, albo odwrotnie. Ciężko mi znaleźć słowa żeby opisać jak poczuliśmy się w tej sytuacji. Spędzasz fajny, aktywny dzień momentami nawet zapominasz o niepełnosprawności i nagle dostajesz z liścia w twarz próbując tylko przejechać parę przystanków ze swoją rodziną autobusem.

Komunikacja miejska

1.0
Asia
Termin usługi: kwiecień 2024

Dziękuję bardzo kierowcy nr 6943 linii 199 w dniu 27 kwietnia 2024 na przystanku Hewelianum za to że poczekał na mnie aż dobiegłam do autobusu . Dziękuję za uprzejmość

Komunikacja miejska

5.4
Ola K
Termin usługi: kwiecień 2024

Komunikacja miejska nie funkcjonuje, wieczne opóźnienia, bynajmniej nie 3-minutowe (dopuszczalne), ale często tak duże, że zdąży przyjechać kolejny autobus/tramwaj. Czasami, mimo że według rozkładu jazdy autobus miał przyjechać, w ogóle się nie pojawił! Zimą wystarczyło, że spadł śnieg i już tramwaje zaczęły się psuć, na odcinku trasy 20-minutowej popsuły się 2 tramwaje.

Komunikacja miejska

1.0
Tomasz
Termin usługi: marzec 2024

Kierowca autobusu nr 127 nie zatrzymał się na przystanku przy ul. Myśliwskiej 102 ( przystanek regularny - Staw Wróbla 01) - sobota, 23.03.24 godz. 17:18. Przejechał pomimo pustego autobusu i kilku oczekujących go osób... Nie zdążyłem zapisać numerów rejestracyjnych, ale zarząd powinien wiedzieć kto to. Przez to niezrozumiałe zachowanie nie zdążyłem na pociąg. Karygodne!

Komunikacja miejska

1.0
N
Termin usługi: marzec 2024

Działa pod dyktando prezydent na rzecz kampani wyborczej

Komunikacja miejska

1.0
Kasia
Termin usługi: luty 2024

Katastrofa, komunikacja zapchana do granic możliwości w kierunku Łostowice-Świętokrzyska. Zero dodatkowych kursów czy połączeń, a nowe bloki dale się budują. Wspomnę jeszcze, że samochodem z centrum w tym kierunku, trzeba jechać 1-2 h. Więc kompletnie nie ma sensu, nawet do niego wsiadać. Władze miasta najwidoczniej nic z tym nie robią. Ważne, że zgadza się rosnąca ilość mieszkańców Gdańska Mieszkanie w tym mieście staje się udręką, masakra

Komunikacja miejska

1.0
Klient Cedrowej
Termin usługi: luty 2024

Autobusy 175 Maćkowy, z przystanku Siedlce potrafią dojechać z godzinnym opóźnieniem na przystanek Cedrowa, co jest kpiną, żeby w godzinach 17-18 były takie utrudnienia. Przestańcie zatrudniać małolatów którzy wolą 5 minut na fajce spędzić gdy muszą wyjechać za minutę.

Komunikacja miejska

1.3
Pasażer
Termin usługi: luty 2024

Grzanie na maksa kiedy temperatura na zewnątrz na plusie to jednak gruba przesada, w autobusie śmierdzi , ludzie kaszlą . Zapach przypomina autobusy rodem z PRL-u , myślałam że cywilizacyjnie jesteśmy trochę dalej , jednak nie

Komunikacja miejska

1.0
Sobiepanka@wp.pl
Termin usługi: luty 2024

Chciałabym bardzo, bardzo podziękować 2 Panom motorniczym tramwajów nr 12, którzy w dniu 20.02.24 w godzinach 15.50-16.20 bardzo pomogli mi w odzyskaniu zgubionej zielonej siatki w w/w tramwajach na pętli tramwajowej Ujeścisko. Postawa godna naśladowania. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam. Pasażerka Alicja

Komunikacja miejska

6.0
Elwira
Termin usługi: luty 2024

Korzystałam z komunikacji miejskiej wielokrotnie podczas wizyt w Gdańsku. Nigdy nie miałam złych doświadczeń. Ostatnio w styczniu i lutym tego roku. Jest coraz lepiej. Zazwyczaj pokonuje trasę Ujeścisko Śródmieście.

Komunikacja miejska

6.0
Pasażerka
Termin usługi: luty 2024

Dzisiaj miły Pan pomógł zatezymal się jeszcze wsiadły 3 osoby a mógł jechać dalej .Miły gest .Bardzo dziękujemy. Linia 194 nr 5237 Życzymy Panu milej i bezpiecznej jazdy każdego dnia .

Komunikacja miejska

5.5
As
Termin usługi: luty 2024

Dziękuję pani lub panu motorniczemu, że podjechał wcześniej na Bretowie. Mimo, że jeszcze było parę minut do odjazdu, dzięki temu nie musiałam marznąć:))

Komunikacja miejska

5.4
BB
Termin usługi: luty 2024

Zastanawiam się dlaczego nie można otworzyć pierwszych drzwi od kierowcy . Wszystkie przyciski podświetlone tylko nie ten . A kierowca widzi że chce wejść. Autobus 262 6:47 Jaśkowa Dolina Pozdrawiam

Komunikacja miejska

1.0
Zadowolony Pasażer
Termin usługi: styczeń 2024

dramat i żenada. tak krótko mówiąc można określić ten zakład. Zmuszony po wielu latach skorzystać z usług komunikacji miejskiej z nadzieją, że coś się zmieniło od czasów szkolnych lecz nadzieja matką głupich ;). Autobus oczywiście spóźniony, przedostać się z jednego końca miasta na drugi wiąże się z planowaniem podróży jak do Azji czy Afryki. Połączenia, przesiadki, wszystko ustalone i jak zwykle ch*j z tego wyszło przez opóźnienia. Mało tego, weź człowieku kup bilet na przystanku maszyny brak, w autobusie kupić nie można bo kierowca za dużo obowiązków pewnie ma, więc zostaje aplikacja. ALE z racji że jej nie posiadam poprosiłem żonę żeby kupiła mi bilet i zrobiła zrzut ekranu i tu kolejne zdziwienie bo ich regulamin na to nie pozwala i bilet w takiej formie jest nieważny (no kurna hit sezonu) pytanie do ZTM gdzie jest powiedziane że pasażer MUSI posiadać smartfona albo jakikolwiek telefon? Co ze starszymi osobami? DNO I 5 metrów mułu. odradzam każdemu TFU.

Komunikacja miejska

1.0
Jolanta
Termin usługi: styczeń 2024

15.01.2023 godz 18.50,autobus lilni 207w kierunku Pruszcz Gdanski,skandaliczne zachowanie kierowcy ,pomimo ,że dobiegłam do autobusu naciskając przycisk otwierania drzwi,nie raczył ich otworzyć i odjechał,nr nieczytelny,bo bez względu na warunki pogodowe brudactwa zawsze jeżdżą ,wiedząc,ze kolejnego z godz 19.04,autobusu lini 200 nie będzie.Najgorsza linia i kierowcy ,czegoś podobnego nie spotkałam na całym świecie,bezdusznośc i nieludzkie zachowanie.

Komunikacja miejska

1.0
Jakub
Termin usługi: styczeń 2024

Dziś 15.01.2024 roku czekam od godz 15.40 żaden 199 nie przyjechał na początkowym przystanku Wały Piastowskie na stronie zero informacji nikt nie odbiera telefonu minęło już 3h nie polecam najgorsze wystarczy trochę śniegu i poziom obsługi spada do zera

Komunikacja miejska

1.0