• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

ABSL Academy. Biznes i uczelnia ramię w ramię

VIK
18 lutego 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Trójmiasto to jeden z siedmiu najważniejszych ośrodków nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Zlokalizowanych jest tu 106 centrów usług, które zatrudniają ponad 19 tys. osób. Trójmiasto to jeden z siedmiu najważniejszych ośrodków nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Zlokalizowanych jest tu 106 centrów usług, które zatrudniają ponad 19 tys. osób.

Rozpoczęła się rekrutacja do trójmiejskiej edycji ABSL Academy, programu prowadzonego przez Association of Business Service Leaders in Poland i Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego. Jego celem jest kształcenie przyszłych pracowników sektora nowoczesnych usług biznesowych.



ABSL Academy to prestiżowy program edukacyjny nastawiony na praktyczne rozwijanie umiejętności z zakresu efektywnego zarządzania własną karierą. Jego celem jest kształcenie przyszłych pracowników sektora nowoczesnych usług biznesowych.

- Trójmiasto to ważny ośrodek na mapie sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Sektor dynamicznie rozwija się już od kilku lat i wiele firm otworzyło tutaj swoje oddziały m.in. ze względu na dobrą współpracę z uczelniami wyższymi, które kształcą na kierunkach i specjalnościach pożądanych przez firmy zrzeszone w ABSL. Uruchomienie ABSL Academy we współpracy z Wydziałem Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego to wspólny krok w stronę jeszcze lepszego kształcenia potencjalnych kandydatów do pracy, a uzyskanie certyfikatu CIMA zdecydowanie ułatwi znalezienie pracy i będzie pierwszym krokiem w budowaniu ścieżki kariery - mówi Dariusz Bazeli, ABSL Tri-City.
ABSL to organizacja, która zrzesza centra usług wspólnych, centra outsourcingu procesów biznesowych i outsourcingu IT, centra badawczo-rozwojowe oraz firmy wspierające rozwój sektora. Obecnie zrzesza 180 globalnych inwestorów, m.in. Accenture, arvato Services, Capgemini, Carlsberg, Geoban, Google, Hewlett-Packard, IBM, Infosys, JLL, MAN, Procter&Gamble, PwC, Shell, Sony, Thomson Reuters, UBS, Xerox.

Program ABSL Academy powstał w związku z rosnącym zapotrzebowaniem sektora usług biznesowych na pracowników posiadających nie tylko akademicką wiedzę, ale i praktyczne umiejętności, które umożliwią im rozwój kariery w sektorze nowoczesnych usług biznesowych, która jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią polskiej gospodarki.

- Program ABSL Academy jest nową innowacyjną propozycją w naszej ofercie. Po pierwsze uczestnicy tego programu mają zagwarantowane rozmowy kwalifikacyjne w firmach, które uczestniczą w projekcie - mówi prof. dr hab. Krzysztof Dobrowolski, dziekan Wydziału Ekonomicznego UG. - Dodatkowo, dzięki swojemu udziałowi w projekcie, zdobywają umiejętności i praktyczne doświadczenia, które automatycznie stawiają ich w lepszej pozycji na rynku pracy. Co więcej, już w trakcie zajęć z praktykami zaczynają budować swoją sieć kontaktów i relacji w biznesie, a to właśnie będzie im pomagać w rozwoju przyszłej kariery.
Program kursu opiera się na trzech filarach, obejmujących podstawową wiedzę dotyczącą sektora oraz jego specyfiki, praktyczne umiejętności związane z poszczególnymi procesami biznesowymi oraz umiejętności miękkie i komunikacyjne związane z efektywnym zarządzaniem własną karierą.

Zajęcia warsztatowe będą prowadzone przez czołowych liderów oraz ekspertów z firm członkowskich ABSL (m.in. Alexander Mann Solutions, Arla Foods, Coleman Research, Competence Call Center, EY, Geoban, Thomson Reuters). Kurs obejmuje łącznie 100 godzin e-learningu i 96 godzin warsztatów. Koszt kursu dla jednego uczestnika to 1700 zł. Zajęcia odbywają się w języku angielskim.
VIK

Miejsca

Opinie (45) 2 zablokowane

  • certyfikat (6)

    Czy żeby dostać się do Geobanu potrzebny jest certyfikat CIMA ?

    • 22 0

    • nie

      • 6 0

    • (1)

      Nie

      • 7 0

      • podobno geoban to bardzo wymagająca praca

        • 7 1

    • Jeżeli chcesz iść tam (tudzież do dowolnego innego centrum księgowego) na m.in. TL albo Managera to będzie to na pewno istotny punkt w Twoim CV.

      • 2 8

    • Albo doktorat na UG

      • 5 1

    • nie

      w geobanie musisz umieć zamienić się w robota na 8 godzin.

      • 11 0

  • Nie wierze w to co przeczytalem (3)

    Ta organizacja wyglada na zwyklych oszustow. Za 1700 pln chca nauczyc ludzi efektywnie zarzadzac swoja kariera... WTF!?! Nie dajcie sie zwariowac. Zeby sie dostac do jednej z tych firm na najnizsze stanowisko w hierarchii, zaden certyfikat tego typu wam nie pomoze.

    • 52 3

    • 2500 tysiaca funtow ma moj kuzyn na tirze w UK pozdro :D

      • 8 1

    • "ta Organizacja" to UG (1)

      • 0 2

      • No i?

        To UG ma jakąś renomę? No nie rozpędzajmy się...

        • 6 0

  • Geobanek firma rodem z Bangladeszu :)

    • 22 2

  • Jak firmy chcą mieć ludzi z certyfikatem to niech same płacą za ten kurs

    • 41 1

  • (2)

    Zapłacić 1700zł za kurs, żeby pracować w Geobanie w którym się tyle nie wyciąga na miesiąc :)

    • 39 2

    • (1)

      CIMA (tudzież ACCA) kosztuje dużo duuuużo więcej. To odpowiednik MBA w zakresie księgowości zarządczej.

      • 1 8

      • no chyba trochę przesadziłeś z tym odpowiednikiem :D

        • 0 0

  • cima w geobanie :D (1)

    zaczynalem tam po studiach, 1350pln wiec d*py nie urywalo :) popracowalem pare mc i znalazlem cos innego. trafilem na fajnych ludzi w dziale - mialem szczescie bo nie w kazdym dziale tam jest rozowo.ale zeby wymagali cimy do przerzucenia codziennie tych samych komorek w excelu to nie slyszalem :D

    • 26 2

    • faktycznie, fajnych ludzi tam zatrudniają :)

      • 1 0

  • o ja, zeby pracowac w bpo czy call center trzeba jakies akademie konczyc.
    niech to bedzie symbol naszego sukcesu gospodarczego i zielonej wyspy oraz 2 japonii.

    • 28 3

  • Straszny bełkot

    • 24 4

  • Juz 100 x lepiej zapisać się kurs języka obcego za te pieniądze

    niż na tego typu głupoty.

    • 55 1

  • pytanie (1)

    Czy to nie jest jakaś forma kryptoreklamy?

    Pytam o to dlatego, że obawiam się, iż te właśnie firmy skierują tam na szkolenie rekrutowane przez siebie osoby.
    Czy mylę się?

    • 28 1

    • Tak mylisz sie

      Mylisz sie -

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Adam Kabat

Dyrektor operacyjny SESCOM (nadzoruje realizację kontraktów). Magister Inżynier Elektrotechniki na Wydziale Elektrycznym Politechniki Gdańskiej. Od lat 90. kontynuuje doświadczenia w zarządzaniu z licznymi sukcesami z zakresu zwiększania poziomu sprzedaży w branży B2B, nawiązywaniu międzynarodowych relacji handlowych, pozyskiwania finansowania i współpracy typu venture capital oraz rozwiązywaniu problemów szybko rozwijających się organizacji.Ekspert w budowaniu zespołów managerskich i w...

Najczęściej czytane