• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Arla GSS: dużo nowych ofert pracy

7 marca 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Arla planuje zatrudnić ponad 50 pracowników w nowym centrum obsługi klienta. Arla planuje zatrudnić ponad 50 pracowników w nowym centrum obsługi klienta.

Ta skandynawska spółdzielnia, której właścicielami są aż 12 500 rolników, stawia na zrównoważony rozwój, redukcję emisji gazów cieplarnianych i dbałość o środowisko naturalne. Dlatego rozwija swoją działalność w Polsce, a w szczególności w Gdańsku, gdzie działa Arla Global Shared Services - Centrum Usług Wspólnych, które zapewnia mleczarniom Arla Foods oraz centrali firmy najlepszy możliwy serwis w dziedzinie księgowości, finansów, HR, zaopatrzenia i logistyki oraz zarządzania projektami i operacjami IT. To już niemal 600 osób pracujących w biurze we WrzeszczuMapka, a w planach powstanie nowe centrum obsługi klienta.




Dlaczego warto pracować w Arla GSS?


To firma, która kładzie nacisk na etos spółdzielni, czyli wspólną pracę, by tworzyć lepsze produkty z korzyścią dla właścicieli gospodarstw i konsumentów. To także organizacja otwarta na potrzeby i pomysły klientów, a jednocześnie odpowiedzialna i zorientowana na zrównoważony rozwój. Każdy pracownik Arli może poczuć, że ma pozytywny wpływ na otoczenie.

W Gdańsku Arla zaczynała od zespołu księgowych, którzy zapewniają płatności dla właścicieli farm. Następnie powstały zespoły zajmujące się zaopatrzeniem i zakupami, a także HR Shared Services, czyli dział zajmujący się procesami personalnymi pracowników na całym świecie. Jesienią 2017 roku rozpoczęto budowę IT hubu, który z roku na rok zatrudnia coraz więcej ekspertów w dziedzinie IT. Dzięki temu Arla jest w stanie tworzyć nowe rozwiązania informatyczne dla oddziałów na całym świecie.

Nowy departament w Gdańsku to szansa na pracę dla pasjonatów, którzy chcą zapewnić wsparcie dla klienta na najwyższym poziomie przy wykorzystaniu nowych technologii.

Obecnie Arla planuje zatrudnić ponad 50 pracowników w nowym centrum obsługi klienta. Ambicją centrum jest wzmocnienie efektywności, skuteczności w działaniach na rzecz klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości usług w Europie dziś i w przyszłości.


To doskonała okazja dla osób z doświadczeniem w Customer Service, ale także dla początkujących specjalistów. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz w niektórych przypadkach biegła znajomość dodatkowych języków obcych, takich jak duński, niemiecki i francuski. Poza znajomością języków obcych atutem będzie na pewno otwartość na wyzwania i proaktywna postawa w duchu Can-Do.

Do głównych zadań departamentu Customer Service w Gdańsku należeć będzie budowanie strategii i działań Customer Experience dla organizacji w zgodzie ze strategią firmy.

By w pełni realizować potrzeby i usprawniać procesy obsługi klienta w organizacji, Arla zapewni nowym pracownikom narzędzia, które należą do najlepszych rozwiązań takich jak m.in. Salesforce. Ponadto wprowadzane globalnie w centrach obsługi klienta automatyzacje sprawią, że konsultanci będą mieli ciekawe zadania.

Arla przede wszystkim skupia się na dbaniu o pracowników, którzy mają możliwość pracy w taki sposób, jaki im odpowiada, w miejscu, które wydaje się do tego najlepsze. Arla przede wszystkim skupia się na dbaniu o pracowników, którzy mają możliwość pracy w taki sposób, jaki im odpowiada, w miejscu, które wydaje się do tego najlepsze.

Co jeszcze oferuje Arla?


Gdańskie biuro to nie tylko wspaniały widok na panoramę Gdańska, ale przede wszystkim wyposażenie, przestronność i układ pomieszczeń w modelu Activity Based Working. Piękna i przestronna kuchnia, tzw. fun-room z PlayStation dla pracowników, obowiązkowy stół do piłkarzyków oraz wygodne, eleganckie pokoje do pracy w grupach: na spotkania projektowe, szkolenia, burze mózgów.

Arla przede wszystkim skupia się na dbaniu o pracowników, którzy mają możliwość pracy w taki sposób, jaki im odpowiada, w miejscu, które wydaje się do tego najlepsze. W organizacji stawia się przed wszystkim na rozwój, możliwość poszerzania horyzontów, nabywanie nowych kompetencji, przy zachowaniu jak największej satysfakcji, aby praca była po prostu ciekawa i angażująca. Niewątpliwie ma na to wpływ również hybrydowy system pracy, w którym osoby ceniące pracę z domu przez większą część tygodnia mogą korzystać z opcji zdalnej.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

 

Ludzie biznesu

Mirosław Bieliński

Prezes firmy doradczej Stilo Horizon. Były prezes Grupy Energa. Po ukończeniu studiów (Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiki Produkcji ) pracował jako robotnik, następnie w działach finansowo-księgowych kilku trójmiejskich firm. W 1989 roku związał się z jedną z najbardziej cenionych polskich firm konsultingowych - Doradca. Przeszedł w niej od pozycji młodszego konsultanta do partnera, członka zarządu i współwłaściciela. Był odpowiedzialny za duże projekty doradcze, wymagające tworzenia...

Najczęściej czytane