- 1 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (43 opinie)
- 2 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (172 opinie)
- 3 Państwowe firmy wymieniają zarządy (112 opinii)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (161 opinii)
- 5 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (100 opinii)
- 6 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (194 opinie)
Biedronka musi zapłacić 115 mln zł kary
Sąd Apelacyjny oddalił apelację spółki Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, w sprawie decyzji UOKiK z 2020 roku. Utrzymano karę dla spółki w wysokości 115 mln zł - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Cena w kasie wyższa niż umieszczona na półce lub brak informacji o cenie produktu? To praktyki niezgodne z prawem. Sąd Apelacyjny potwierdził decyzję UOKiK i oddalił apelację spółki Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka - poinformował UOKiK na Twitterze.
Ile można zarobić "na kasie"?
Okazuje się, że sąd zgodził się z UOKiK, że niedopuszczalne jest naliczanie konsumentom ceny wyższej niż widoczna przy produkcie, a obowiązkiem spółki jest prawidłowe oznakowanie ceną wszystkich produktów na półce. Utrzymał również w pełni karę - 115 mln zł. Wyrok jest prawomocny.
Wyrok dotyczy decyzji z 2020 r. Do UOKiK napływały skargi konsumentów oraz informacje z Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej dotyczące nieprawidłowego uwidaczniania cen w sklepach sieci Biedronka. Sygnały dotyczyły wyższych cen w kasie, niż na sklepowych półkach lub braku cen przy towarze. Kontrole Inspekcji Handlowej wykazały wtedy, że w sklepach Biedronka średnio aż 14 proc. towarów nie miało informacji o cenie.
To już kolejna sprawa w tym roku na koncie Biedronki. W kwietniu Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów utrzymał karę ponad 60 mln zł dla spółki Jeronimo Martins Polska, którą nałożył UOKiK za nieprawidłowe wskazywanie kraju pochodzenia warzyw i owoców w sklepach. Właściciel Biedronki może jeszcze odwołać się do Sądu Apelacyjnego.
Z kolei w połowie czerwca UOKiK nałożył karę ponad 160 mln zł na Jeronimo Martins Polska. Zdaniem urzędu spółka wprowadzała konsumentów w błąd ws. m.in. warunków akcji "Tarcza Biedronki antyinflacyjna". W tej sprawie sieć już zapowiedziała, że będzie broniła swoich racji przed sądem.
Zobacz także
GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest
Państwowe firmy wymieniają zarządy
Opinie wybrane
NIE PISZ Z NIENAWIŚCIĄ I HEJTEM.
TAKIE OPINIE SKASUJEMY.
Dodaj opinię
Odpowiedz
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 13:20
A wystarczyłoby by w sklepie były etykiety elektroniczne (2)
Na których cenę towaru można zmienić z poziomu serwera. Jednym kliknięciem. Wykonanie z papieru elektronicznego i mini bateryjka słoneczna jak w kalkulatorze starczą.
Dziwie się ze Biedronka woli zapłacić 115 mln PLN niż za polowe tej sumy wprowadzić taki system1 rok
- 4 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-29 09:26
Chyba nie rozumiesz po co te... "błędne ceny". To specjalnie tak... oni na tych "błędnych cenach" zarabiają 3x na tą karę. Nikomu się nie chce chodzić i tego zgłaszać. Na tym to polega. Poza tym większość ludzi to nawet nie zauważy, że coś jest nie tak z ceną.
1 rok
- 1 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 14:51
panie takie cuda to 30 lat temu w Kanadzie mieli... :O)
co niestety miało też niezbyt dobry efekt, bo zdarzyło mi się że cena zmieniła się po przejściu z alejki do kasy
1 rok
- 0 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:53
(1)
Kara w 2020 kiedy była pandemia, ludzie chorowali przy katarze szło się na zwolnienie, a tu czepianie się, że cena nie zgodna z tą w kasie jak nie było ludzi w pracy? Serio? Tych którym się te ceny tak nie zgadzają zapraszam na rok pracy w Biedronce może wtedy zrozumieją jak to się dzieje
1 rok
- 2 8
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:57
serio - prawo to prawo
Zapraszam na rok do pracy w Lidlu, to może zdasz sobie sprawę, ze można, jak tylko się chce.
Zaprosiłbym cię na zachód, ale pewnie byś tam umarł z przepracowania, bo jak można od pracownika wymagać różnych czynności podczas 8 godzin pracy... prawda?1 rok
- 2 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-29 12:14
te etykiety z krajem pochodzenia na pomidorach to też podejrzana sprawa
wyglądają tak samo, tylko na jednym jest POlska, na drugim Holandia, kobiałki takie same, pomidory identyczne, tylko o dziwo kraj pochodzenia jest inny. Mam nadzieję, że też się za to wezmą.
1 rok
- 3 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 14:49
Biedronka do Pasikonika: odbijemy to sobie na żuczkach
1 rok
- 46 3
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-27 23:00
Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę ale przy ilości asortymentu w dużych sklepach (37)
nie jest możliwe oznakowanie wszystkiego albo unikniecie pomyłek, to się łatwo mówi albo pisze przepisy zza biurek.
I to nie dotyczy tylko biedry ale ogólnie sklepów wielkopowierzchniowych. Kto pracował w tej branży to wie o czym piszę. To nie tylko kwestia braków kadrowych, niedoskonałości systemów sprzedaży, brak sprzętu itp. Po prostu fizycznie nie da się nad tym zapanować w 100% zwłaszcza w ostanim ok.l 1,5 roku przy tej inflacji.1 rok
- 85 303
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-29 05:55
Da się
Kwestia tego, żeby zapewnić konkretną ilość pracowników, którzy nie będą musieli jednocześnie rozładowywać towaru z ciężarówki, obsługiwać klienta na kasie, anulować blokadę na samoobsługowej itd... Oszczędzanie...
K1 rok
- 2 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 23:42
Dwa sklepy duńskiej sieci w jednym porządek cenowy w drugim bałagan, wszystko zależy od klientów i obsługi.
Damian1 rok
- 0 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 23:03
Elektroniczne cenówki i po kłopocie
Da się ? Da. Tylko trzeba chcieć zainwestować.
1 rok
- 3 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 16:38
Lidl jakoś może ogarnąć
Tylko Biedronka ma problem. To niech płaci kary. To jest po prostu oszustwo
1 rok
- 3 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 13:00
To nie jedt jednorazowa pomylka
Tylko 14% pomylek wykazanych przy kontroli, a to juz sporo. Te 115mln kary na (chyba) dwa lata to mniejszy koszt niz zarobili na cenach i ostatecznie mniejszy niz placenie dodatkowym pracownikom za trzymanie porzadku. Prywaciarza nie zmusisz on kalkuluje co sie bardziej oplaca i tyle, pewnie za jakis czas znowu uslyszymy o karach dla biedry
W lidlu chyba wiekszy z tym porzadek, nie slyszalem o karachZenek1 rok
- 7 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 12:04
Tu nie ma do rzeczy asortyment czy nie dopatrzenie czegoś
to celowa praktyka w wielu sklepach, dlatego zawsze bieżcie rachunki i porównujcie to co jest na nich do tego co było na cenniku, oni nauczyli się że 90% osób to olewa bo tu 2 zł więcej na czymś tam 5 zł tam 50 groszy i w skali roku te sumy są w milionach liczone w skali kraju
1 rok
- 7 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 11:05
Haha
To dość dziwne gdyż jedynie w sklepach biedronki spotykałem się zawsze z tym, że cena przy kasie była inna, choć miało być taniej. Nigdy nie miałem takiego problemu chociażby w lidlu,stokrotce czy netto
Fan zakupów1 rok
- 3 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:55
mogą zatrudnić więcej osób ale nie chcą, więc niech płacą kary
1 rok
- 11 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:42
Nic mnie to nie obchodzi
1 rok
- 4 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:27
Hhh
Przyjąć na etat cenatorów i po problemie poza tym 5 kobiet pier....li plotki a w tym czasie mogły by zająć się cenami!
1 rok
- 6 4
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:22
Przede wszystkim należy zatrudnić więcej pracowników i problem się rozwiąże
1 rok
- 13 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:14
i ciekawe że nigdy nie ma pomylki w drugą stronę co?
to tyle1 rok
- 11 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:03
to jak się nie da, albo nie ogarnia to się tego nie robi (1)
to 21 wiek i jeśli spółka tego nie ogarnia to niech się weźmie za zamiatanie ulicy
to tyle1 rok
- 11 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 12:53
A ty będziesz robił pewnie zakupy w sklepach Społem albo Samopomoc Chłopska
1 rok
- 2 6
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:02
Co sie nie da
No i?? Albo masz nie oszukiwać albo płać kary
1 rok
- 9 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 09:50
(2)
to co napisales to zwykle klamstwo.
sklepy nie maja przymusu utrzymywania chaosu. jezeli nie sa w stanie ometkowac poprawnie produktow to nalezy zmniejszyc ich ilosc albo zwiekszyc ilosc pracownikow.1 rok
- 24 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 11:42
(1)
Ty nigdy się nie pomyliłeś, kłamco?
1 rok
- 0 12
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-29 12:10
pomyliłem się i wyszedłem ze sklepu nie płacąc za siatkę towarów
1 rok
- 0 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 09:10
bzdura nawet nie do sześcianu ale do entej potęgi
1 rok
- 6 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 00:59
(5)
jak się próbuje cały sklep ciągnąć na dosłownie kilku pracownikach to nic dziwnego - ludzie przepracowani, nie dają rady po prostu, Biedronka doskonale o tym wie...
1 rok
- 53 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 12:50
Zatrudnienie dodatkowego personelu przełoży się na wzrost kosztów czyli wzrost cen. Chyba proste (4)
1 rok
- 2 12
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 16:39
Inne sklepy mogą to robić
To Biedronka też może
1 rok
- 3 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 13:48
hahaha to moze zamiast 100milionow zysku niech zadowola sie polowa. tak samo jak z cenami pradu (1)
wszedzie podwyzki cen pradu a czy ktos z grona tu zobaczyl jakie zyski generuja teraz operatorzy??? Sprawdzcie sobie to sie zdziwicie jak system nas dyma.
1 rok
- 11 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-29 06:58
100 milionów to ta firma
płaci podatku rocznie do polskiego budżetu.
1 rok
- 0 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 13:44
Nie do końca. Cena nie może być znacząco wyższa, niż u konkurencji
1 rok
- 8 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 00:55
(3)
No dziwne tylko, że te pomyłki od lat zawsze są w jedną stronę. Real to samo robił - tam się nie dało zrobić zakupów, żeby się nie złapać na chociaż jedną pułapkę i nie stać w kolejce do obsługi za każdym razem. A poza tym co mnie to obchodzi - sieć nie ogarnia to niech się zwija z Polski. Albo niech wprowadzi etykiety elektroniczne. Na co jeszcze
No dziwne tylko, że te pomyłki od lat zawsze są w jedną stronę. Real to samo robił - tam się nie dało zrobić zakupów, żeby się nie złapać na chociaż jedną pułapkę i nie stać w kolejce do obsługi za każdym razem. A poza tym co mnie to obchodzi - sieć nie ogarnia to niech się zwija z Polski. Albo niech wprowadzi etykiety elektroniczne. Na co jeszcze Biedronka czeka? Tak samo dostaw domowych i normalnego sklepu online od ponad 10 lat nie potrafią ogarnąć tylko jakaś absurdalna proteza Glovo zamiast tego gdzie chłopcy na rowerkach jęczą jak trzeba 10kg towaru przywieźć, a kasują jedyne 15zł za usługę. Pomijając, że bardzo wielu produktów brakuje w tej ofercie online, nie mówiąc o cenach artykułów promocyjnych. Ta firma to naprawdę porażka, ludzie przejżyjcie na oczy w końcu.
1 rok
- 51 3
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 08:57
pomyłki są też w drugą stronę tylko że konsumenci nie zgłaszają wtedy skarg (2)
1 rok
- 8 29
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 19:39
Baju baju. Raz na parę lat w drugą stronę coś się trafi w ramach błędu systemu. Za to w kierunku orżnięcia klienta - codziennie.
1 rok
- 14 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:16
wtedy kasjer zgłasza przy płaceniu, wiem z autopsji
to tyle1 rok
- 18 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-27 23:32
Bzdura kompletna wszystko jest mozliwe i niema z tym najmniejszego problemu ale tu chodzi o co innego oszczędności (4)
Trzeba zatrudniac personel który nie bedzie tyrał na maksa a na to im kasy szkoda!
I jeszce jedno cwaniaku szkoda dla klienta jest zyskiem dla sklepu!1000 oszukanych klientów to spora sumka dla sklepu1 rok
- 86 5
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 11:41
O tak, Ty nigdy się nie pomyliłeś! (3)
1 rok
- 4 24
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 13:42
za kazdym razem jak robie zakupy to cos jest nie tak, to nie 1 pomylka a takie praktyki sklepow (1)
1 rok
- 24 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-29 06:54
Raczej to ty nie patrzysz dokładnie na ceny.
Patrzysz na cenę produktu, a bierzesz inny i przy kasie kłócisz się, że miało być taniej. Codziennie widzę takie przypadki.
1 rok
- 0 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 13:34
ale tu nie chodzi o pomyłkę tylko o masowe zaniedbania. takiej kary nie przywala się za jeden przypadek. sam człowiek z biedry się wypowiadał jak przychodzi o 5.30 i ma zmienić ponad 600 cen to nie jest w stanie tego zrobić w 30min. Tu chodzi o zaniedbania systemowe. Nie o jednostkowa pomyłkę.
Wel1 rok
- 35 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-27 23:06
(2)
To się nie wali tyle towaru, żeby zmieścić na mniejszej powierzchni, wprowadzając celowo chaos i tzw. efekt marketu, tylko zwiększa powierzchnię sklepu, albo zatudnia personel odpowiedzialny za pilnowanie porządku, albo koryguje logistykę. Dla biedry te 115 milionów to i tak mały pikuś, więc nadal będą to olewać założę się.
1 rok
- 129 8
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 11:40
(1)
No jasne, po co taki wybór! Dać jeden typ sera, jeden typ kiełbasy i koniecznie ocet! Jak za komuny!
1 rok
- 13 44
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 12:35
glupi?
Czy udajesz?
1 rok
- 26 8
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-27 22:12
To nie biedronka zapłaci,lecz klient sklepu... (14)
1 rok
- 124 25
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 18:31
naprawdę? no kierwa odkryłeś tajemnicze mechanizmy
1 rok
- 0 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-27 22:32
Nie. Jak podniosą ceny to stracą klientów. (12)
1 rok
- 20 8
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 12:50
nie stracą ... mało juz innych sklepów - żabka i lidl a reszta to jeszcze gorszy syf .... zwierzeta lepsze jedzenie jedzą bo guana nie ruszą ...tak jak ludzie , byle tanie
1 rok
- 1 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:34
nie stracą betonu PISowskiego, ale to może i dobrze, niech przepłacają (3)
1 rok
- 2 9
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:46
Za dużo widzę TV (2)
I mózg ci wyprało tą polityką.
1 rok
- 8 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:53
w przeciwieństwie do ciebie czasem coś kupuję w biedrze i widzę jakich ma klientów (1)
1 rok
- 1 5
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 11:44
Jakich? Chodzą w koszulkach PiSu?
1 rok
- 8 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-27 23:04
nie stracą, rynek jest podzielony, inne sklepy się dostosują i też podniosą ceny (6)
jak postawisz w bliskiej odległości od siebie trzy stacje paliw różnych sieci to i tak będą miały te same ceny bo śledzą swoje ceny na bieżąco, to znany mechanizm przy podziale rynku.
1 rok
- 14 9
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 14:37
Bzdury
Wypisujesz mam 3 stacje paliw niedaleko siebie i w każdej inna cena.
Babcia1 rok
- 0 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 12:44
Ciekawe
Mam 2 stacje obok siebie. Jedna ma niższe ceny niż druga. Od zawsze. Twój standard "znanego mechanizmu" właśnie się rozsypał.
Sad1 rok
- 0 3
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-27 23:22
Nie, jak zaczną podnosić ceny to nikomu nie będzie chciało się tam jechać i odżyją małe prywatne sklepy osiedlowe. (3)
1 rok
- 11 6
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 12:56
Jesteś fantastą ??? (1)
Który sklep osiedlowy zaoferuje sprzedaż 12 piw i kolejne 12 piw dorzuci gratis ?
1 rok
- 4 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 14:39
Ty fantasta
Przegiąłeś z tym piwem.
Babcia1 rok
- 5 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:17
Malo juz sklepow osiedlowych. Zabek nie licze.
1 rok
- 15 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-27 21:22
Nie wińcie ludzi tam pracujących (9)
Tylko system zarządzania, czyli jak najmniej pracowników w sklepie.
Dodatkowo sklepy są za małe na taką ilość towaru.Homer1 rok
- 103 6
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:59
(1)
No wiadomo. Kiedyś dorabiałam sobie w wakacje na kasie w Tesco i wszystkie pretensje do kasjerek były jeśli cena się nie zgadzała. To oczywiście nie nasza wina że tam był miszmasz w cenach na regałach bo kto inny za to odpowiadał. Tam można dopiero poznać co to chamscy klienci...
Magda1 rok
- 2 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 13:50
Jeżeli się nie podobało, trzeba było zgłaszać problemy wyżej, wszak jesteś przedstawicielem sklepu. Właśnie po to są pretensje do kasy, bo to najbliższy kontakt. Lawina problemów zgłaszanych przez kasy powinna spowodować eskalację wyżej, za którą pójdzie zmiana. Brak zmiany i narastające problemy w kasach - proste - nikt nie będzie chciał pracować w takich warunkach na kasie za minimalną, więc powinno się ucywilizować naturalnie, inaczej nie będzie obsługi kas = nikt niczego nie kupi
1 rok
- 3 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 10:44
bardzo proszę nie kłamać (6)
zatrudnienie w Lidlu i Biedrze jest takie samo, a jednak Lidl jest czysty i potrafi nie być bałaganu a palety stoją sporadycznie w alejkach a nie permanentnie jak w Biedrze
Jeśli jesteś z tych, co uważają, że sklepy zatrudnia się tylko na kasę, albo tylko na magazyn, to zatrudnij się tylko na prezesa1 rok
- 7 7
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 11:46
(2)
Tak, tak, w Lidlu to cud, miód i ordnung. xD
1 rok
- 1 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 14:49
w porównaniu do biedry owszem także porządek
ceny często niższe, a co do produktów to wszędzie są podobne
1 rok
- 1 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 12:05
O całe niebo porządniej niż w Biedronce.
1 rok
- 5 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 11:04
Chyba u ciebie na wsi (2)
Byle przykład z Chełmu:
Lidl 8 osób na zmianie,3 biedronki naokoło -po 2 góra 3 osoby na zmianie ,więc różnica kolosalna i ma to odzwierciedlenie w pracy jak nie ma kto towaru wyłożyć kiedy wszystkie kasy "chodzą"a ktoś jeszcze musi towar przyjąć i cała papierologie zrobić.Koniec z cięciem etatów w dyskontach1 rok
- 11 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 14:48
skoro ten twój lidl ma powierzchnię 3 razy większą od twoich biedronek (1)
1 rok
- 0 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2023-06-28 15:16
lidl jest niemiecki przypominam tym co na Tuska plują
1 rok
- 1 0
Twoja opinia
Zmień treść
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najnowsze
Nie żyje 28-latek zaatakowany nożem
Nie było kanalizacji i ulic. Ale powstają
Trzy miejsca pełne pszczół
Wiadomości
- Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (43 opinie)
- GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (172 opinie)
- Państwowe firmy wymieniają zarządy (112 opinii)
- Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (194 opinie)
Strefa start-up
- Mogą zrobić nawet różowe dachówki (35 opinii)
- Aż 17 mln zł dla początkujących w biznesie (40 opinii)
- Infoshare łączy siły z Baltexpo (7 opinii)
Ludzie biznesu
Francis Lapp
Prezes firmy HTEP Polska Sp. z o.o. i stoczni Sunreef Yachts. Pochodzi z Francji Od 1992 roku mieszka w Polsce. W roku 2002 powstała stocznia Sunreef Yachts, która zajmuje się projektowaniem, budową oraz czarterowaniem dużych katamaranów na miarę: motorowych i żaglowych. Jest też założycielem organizacji charytatywnej Handicap Sport Adventures, przygotowującej rajdy po Afryce dla niepełnosprawnych dzieci.