- 1 Państwowe firmy wymieniają zarządy (33 opinie)
- 2 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (97 opinii)
- 3 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (152 opinie)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (79 opinii)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (70 opinii)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (176 opinii)
Blue Media krajową instytucją płatniczą
Komisja Nadzoru Finansowego zezwoliła sopockiej firmie Blue Media na świadczenie usług płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej.
Blue Media otrzymała status krajowej instytucji płatniczej dzięki temu, że spełnia szereg warunków koniecznych do uzyskania zgody KNF. Spółka zapewnia m.in. odpowiednie warunki kapitałowe, mechanizmy bezpieczeństwa wewnętrznego oraz stabilną sytuację finansową.
- Nowe obowiązki nakładane przez ustawę o usługach płatniczych sprawią, że na rynku pozostaną tylko firmy o najlepszej kondycji finansowej, dające gwarancję pełnego bezpieczeństwa świadczonych usług płatniczych - komentuje Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media.
Ustawa o usługach płatniczych na podstawie, której Blue Media uzyskała zezwolenie, daje też instytucjom płatniczym nowe uprawnienia, m.in. możliwość prowadzenia rachunków płatniczych oraz udzielania tzw. kredytu płatniczego.
- Staramy się na tym mocno regulowanym rynku potwierdzić naszą pozycję zaufanego partnera, w szczególności w relacjach z bankami - dodaje Ptak. - Blue Media, oprócz statusu krajowej instytucji płatniczej, posiada także zgodę NBP na prowadzenie systemu płatności. To połączenie pozwala nam oferować nowoczesne i bezpieczne usługi finansowe.
Blue Media od 1999 roku projektuje i wdraża innowacyjne rozwiązania w dziedzinie płatności bezgotówkowych. Spółka od 2011 roku na mocy decyzji Narodowego Banku Polskiego prowadzi działalność rozliczeniową i rozrachunkową dla banków. Jest twórcą m.in. pierwszego w Polsce systemu do masowego wystawiania faktur elektronicznych oraz systemu umożliwiającego realizację doładowań telefonów pre-paid, wdrożonego w większości największych banków w Polsce. Spółka jest także operatorem pierwszego w Polsce systemu przelewów ekspresowych BlueCash, serwisu pożyczek społecznościowych Kokos.pl oraz systemu do wystawiania i obsługi płatności za faktury elektroniczne Faktura.pl.
Miejsca
Opinie (22) 4 zablokowane
-
2020-02-19 21:38
Unikaj jak ognia (1)
Absolutnie nie profesjonalna firma. DOkonalem zakupu w sklepie obslugiwanym przez bluemedia, anulowalem zamowienie w terminie i poprosilem o zwrot. Sklep dokonal zwrotu srodkow jak nalezy, bluemedia"nie moze" potwierdzic, ze dokonali zwrot jak nalezy, pieniazki "zaginely". Blumedia obsluga klienta zbywa wymigajacyi odpowiedziami i umywa rece. nie polecam watpliwych uslug tej firmy!
Radze unikac! Ja mam nauczke i nie zrobie juz zadnych zakupow w firmach obslugiwanych przez bluemedia.- 0 0
-
2020-04-20 07:46
Unikaj jak OGNIA
Wiadomość do Pana Łukasz Gruszka. My również mamy nie miłe doświadczenie z Blue Media. Czy możemy skontaktować się z Panem? Pozdrawiam
- 0 0
-
2020-06-24 13:11
Reklamacja
Na pewno poprawy wymaga obsługa klienta. Dodzwonienie się do Blue Media graniczy z cudem, ale jest możliwe, czego jestem przykładem. Wystarczyłoby podłączyć automat informujący o kolejce oczekujących. Bez tego rozwiązania pracownika mamy przyjemność usłyszeć po Ok 10 minutach czekania.
W moim przypadku rzecz dotyczyła pobranej przez Blue Media opłaty na doładowanie karty w Plusie. Pieniądze nie dotarły do użytkownika karty. Wczoraj rozmowa z BM, dzisiaj zwrotny tel. z info, że w ciągu 3 dni dokonają zwrotu ba mój rachunek.- 1 0
-
2021-06-19 10:52
Ciągłe problemy z Blue Media
Niestety nie mogę polecić tego serwisu. Jak dotąd każda z kilkunastu transakcji kartą z wykorzystaniem Blue Media zakończyła się niepowodzeniem... Dramat...
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.