- 1 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (34 opinie)
- 2 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (167 opinii)
- 3 Państwowe firmy wymieniają zarządy (93 opinie)
- 4 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (100 opinii)
- 5 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (156 opinii)
- 6 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (194 opinie)
C.Hartwig Gdynia przejmuje Sealand Logistics
Gdyński spedytor - C.Hartwig Gdynia - zawarła warunkową umowę nabycia Sealand Logistics, jednego z liderów spedycji kontenerowej w Polsce. Łączna wartość transakcji wyniesie co najmniej 51 mln zł.
Sealand Logistics jest firmą zajmująca się spedycją kontenerową. Spółka oferuje również usługi spedycji lotniczej, kolejowej i drogowej. Działa na wszystkich kierunkach geograficznych, współpracuje z wiodącymi światowymi armatorami i zawiera kontrakty na fracht morski do i z Dalekiego i Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Północnej i Południowej, Australii oraz całej Europy. Spółka Sealand Logistics wypracowała w 2015 roku 82,9 mln zł przychodów, podczas gdy wynik EBITDA wyniósł 6,4 mln zł, a zysk netto 5,1 mln zł.
- Przejęcie spółki Sealand Logistics doskonale wpisuje się w realizację ogłoszonej niedawno nowej strategii rozwoju Grupy Kapitałowej OT Logistics. Chcemy bowiem zwiększyć udział w rynku spedycyjnym, w tym w zakresie spedycji kontenerowej, gdzie możliwe jest osiąganie wyższych marży. Dzięki współpracy w Grupie możemy wykorzystać potencjał obecnych i nowych klientów, a także szerokie doświadczenie, po to, by zwiększyć skalę działalności C.Hartwig Gdynia i umocnić pozycję Grupy Kapitałowej OT Logistics - podsumowuje Ryszard Warzocha, prezes zarządu C.Hartwig Gdynia i wiceprezes zarządu OT Logistics.
C.Hartwig Gdynia SA jest operatorem logistycznym, działającym na rynku krajowym i międzynarodowym. Posiada oddziały w Polsce oraz spółki zależne w trzech krajach: Niemczech, Wielkiej Brytanii i USA. Spółka jest obecna na rynku od 1858 roku i zatrudnia obecnie 230 pracowników.
W 2013 roku szczecińska firma OT Logistics zajmująca się transportem śródlądowym oraz spedycją kupiła 37,5 proc. akcji spółki należących do Hass Holding Limited oraz 37,5 proc. akcji będących w posiadaniu Morskiej Agencji Gdynia. W ten sposób stała się posiadaczem kontrolnego pakietu C.Hartwig Gdynia.
Miejsca
Opinie (7)
-
2016-05-11 09:06
ciekawe kiedy upadek OT..... (1)
to będzie głośnie bum.....tak dynamiczny rozwój nie wróży nic dobrego.
- 20 16
-
2016-05-11 12:12
Co innego, gdyby wyprzedawali własny majątek.
To byłby dowód na prosperity.
- 21 1
-
2016-05-11 12:46
No i Super :)
- 7 2
-
2016-05-12 07:11
(1)
Lider spedycji o wartosci 51 mln? Rozumiem ze to wartosc biur i kontraktow. Bo przeciez nie samochodów.
- 11 1
-
2016-05-14 17:58
i jeszce przy zysku 5 mln rocznie... troche dużó zapłacili , zwrot po 10 latach
jw
- 0 0
-
2016-05-13 09:01
Gdyńska firma z tradycjami a dała się wykupić OT Logistics ze Szczecina
I jak w Gdyni ma być dobrze?
- 2 1
-
2016-05-14 17:57
ciekawe skąd taki obrót przy dzieisiejszym rynku ??
Obrót bardzo wysoki... Ciekawe skąd, jak...
ale przy tak wysokim obrocie stosunkowo mały zysk... Ok. 6%- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.