• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Competence Call Center chce zatrudnić nawet 400 osób w Gdańsku

Robert Kiewlicz
1 kwietnia 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
Obecnie pierwsza grupa pracowników CCC odbywa szkolenia. Stale trwa też rekrutacja, a oferty pracy w Gdańsku są dostępne na stronach internetowych spółki. Na zdjęciu Christian Legat, prezes zarządu CCC i Ulf Herbrechter, dyrektor operacyjny CCC. Obecnie pierwsza grupa pracowników CCC odbywa szkolenia. Stale trwa też rekrutacja, a oferty pracy w Gdańsku są dostępne na stronach internetowych spółki. Na zdjęciu Christian Legat, prezes zarządu CCC i Ulf Herbrechter, dyrektor operacyjny CCC.

Oficjalnie otwarta została nowa siedziba austriackiej spółki Competence Call Center w Gdańsku. Firma, która oferuje usługi dotyczące obsługi telefonicznej, obsługi klienta czy centrum kontaktów z klientami, chce do 2015 roku zatrudniać w Gdańsku ok. 400 pracowników.



Austriacki inwestor Competence Call Center otworzył biuro w Gdańsku. W biurowcu Olivia Business Center do końca 2014 roku znajdzie zatrudnienie ok. 200 osób. Centrum w Gdańsku będzie świadczyć usługi w językach: skandynawskim i niemieckim. Competence Call Center jest jednym z wiodących europejskich centrów telefonicznych. Zespół CCC składa się obecnie z ponad 4,5 tys. pracowników i oferuje swoim klientom usługi w ponad 28 językach.

- Zarobki oferowane przez naszą spółkę są zawsze konkurencyjne wobec stawek obowiązujących na rynku - twierdzi Ulf Herbrechter, dyrektor operacyjny CCC. - Dodatkowo staramy się stworzyć naszym pracownikom jak najlepszą atmosferę pracy oraz jak największe możliwości rozwoju. Chcemy aby do połowy 2015 roku zatrudnienie w naszym gdańskim oddziale wzrosło do ok. 400 osób.

Obecnie pierwsza grupa pracowników CCC odbywa szkolenia. Stale trwa też rekrutacja, a oferty pracy w Gdańsku są dostępne na stronach internetowych spółki. Gdańsk to dwunasta lokalizacja, w której będzie prowadzić swoją działalność CCC. Oprócz centrum w Gdańsku firma posiada swoje filie w Niemczech, Francji, Austrii, Rumunii, Szwajcarii, Słowacji oraz Turcji.

- Wielkość rynku, dynamiczny wzrost gospodarczy i bardzo dobry poziom wykształcenia kadry przemawiają za Gdańskiem, jako atrakcyjnym ośrodkiem gospodarczym w Polsce - mówi Christian Legat, prezes zarządu CCC. - Gdańsk jest bardzo ważnym węzłem komunikacyjnym w północnej Polsce. Dogodna lokalizacja, wysoki poziom edukacji, doskonałe umiejętności językowe to przekonywujące argumenty, by rozpocząć tu naszą działalność.

Competence Call Center oferuje rozwiązania contact - obsługując przychodzące połączenia telefonicznie, kampanie wychodzące i pisemną komunikacje z klientem, CCC korzysta z 16-letniego doświadczenia w branży contact center. - Inwestycja CCC przekona na pewno innych inwestorów z branży BPO (Business Proces Outsourcing) do tego, że warto inwestować w Gdańsku - twierdzi Andrzej Bojanowski, wiceprezydent Gdańska. - Gdańsk dysponuje nie tylko dobrze wykształconymi pracownikami, ale też dobrze zmotywowanymi do pracy. Inwestycja CCC z pewnością umacnia i uwiarygadnia pozycję miasta na mapie światowych ośrodków BPO. Przy okazji to także okazja do poszerzenia i zróżnicowania oferty zatrudnienia na metropolitalnym rynku pracy, z czego wszyscy niezmiernie się cieszymy.

Miejsca

Opinie (45) 3 zablokowane

  • W skrócie: otworzyliśmy oddział w Polsce i szukamy naiwnych do pracy za pół darmo 12godzin na dobę.

    • 5 2

  • alternatywy

    polaki spod Biedy znowu mają o czym narzekać. A najlepiej robią to ci, którzy w życiu nie widzieli takiego Centrum na oczy.
    A i najlepiej porównywać do garażowych sprzedawców dywaników i garnków. Widać, gdzie się taki uchował. Pewnie na zmywaku w Anglii. Skoro nachalnie zaprasza do Emigracji wszystkich co znają język obcy.
    Przypomnę tylko, że nie mile jesteśmy widziani w UK, ES lub NL. Więc alternatywy są 3:
    - Biedrona, Lidl lub inne Auchan
    - Wyjazd i być pomyją na zmywaku
    - PUP i zbieranie naklejek/stempli przy okazji pomarudzenie z babciami i dziadziami jak to w Polsce źle i w ogóle.

    Wszystkim innym polecam jednak branże Contact Center/BPO/SSC... rozwój gwarantowany.

    • 1 3

  • Praca

    Rozumiem, że "praca na słuchawce" źle się kojarzy, ale widziałem ofertę tej firmy: umowa o pracę, pewne 2100 na rękę, jakieś bonusy, więc nie wygląda źle. Na start, czy jako praca dla studenta jak znalazł.

    • 1 7

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Halbryt

Odpowiedzialny za wytyczanie kierunków rozwoju SESCOM, określanie zadań strategicznych oraz koordynację działalności poszczególnych pionów organizacyjnych. Magister Inżynier Nauk Technicznych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Certyfikowany Project Manager Stowarzyszenia Project Management Polska, Prezes Zarządu Bałtyckiego Centrum Transferu Technologii SA i Wiceprezes Zarządu Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza.

Najczęściej czytane