- 1 Czy pod Gdańskiem powstanie fabryka za 2 mld euro? (190 opinii)
- 2 Ursa już pod polską banderą (80 opinii)
- 3 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (65 opinii)
- 4 Czy trudne studia gwarantują najwyższe zarobki? (103 opinie)
- 5 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (193 opinie)
- 6 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (214 opinii)
Drobnica z Chin i Tajwanu popłynie do Gdańska
DSV Air&Sea uruchomiło bezpośredni cotygodniowy serwis drobnicowy z Chin i Tajwanu do Gdańska.
Przewozy drobnicowe opierają się na zasadzie konsolidacji - transportowane w tym samym kierunku partie towaru, które nie zajmują całego kontenera, łączone są w przesyłki zbiorcze. To przede wszystkim szansa dla niewielkich firm, których obroty towarowe są zbyt małe, by uzasadnić regularne przewozy całokontenerowe. Dzięki przesyłkom drobnicowym nie muszą oczekiwać, aż ich towary wypełnią kontener, co pozwala wydatnie skrócić czas dostawy.
Głównie z myślą o takich średniej wielkości importerach DSV Air&Sea uruchomiło cotygodniowe przewozy drobnicowe z portów w Szanghaju, Hong Kongu i Kaohsiung (Tajwan). Są to połączenia bezpośrednio do Gdańska, bez zawijania do portów Zachodniej Europy. Pozwala to skrócić czas tranzytu oraz zniwelować ryzyko uszkodzenia towarów podczas przeładunków.
- Bezpośredni serwis drobnicowy to dla importerów spora oszczędność czasu i pieniędzy - podkreśla Arkadiusz Mirek, dyrektor zarządzający DSV Air&Sea. - Co więcej, jesteśmy częścią Grupy DSV, dlatego poprzez nasze siostrzane spółki możemy naszą usługę uzupełnić o składowanie w nowoczesnym magazynie lub dostawę transportem drogowym do każdego miejsca w Unii Europejskiej.
Ruch statków w Zatoce Gdańskiej
Zobacz na bieżąco aktualizowany ruch statków na wodach Zatoki Gdańskiej. Mapa opracowana i prowadzona przez Department of Product & System Design Engineering - University of The Aegean.
Miejsca
Opinie (18)
-
2010-09-09 15:34
wszystko ładnie , pięknie (4)
ale gdzie są ogłoszenia o prace w tych wszystkich nowych inwestycjach magazynach i fabrykach?
- 11 5
-
2010-09-09 16:09
(3)
trzeba umieć szukać...
- 4 1
-
2010-09-09 18:19
(2)
... znajomości.
- 4 1
-
2010-09-09 18:42
(1)
to też umiejętność
- 2 1
-
2010-09-09 18:46
wtedy traktujesz ludzi przedmiotowo - jako drabine po której można się wspiąć
- 2 2
-
2010-09-09 19:00
(3)
no jasne lepiej być aspołecznym odludkiem
- 0 2
-
2010-09-09 20:06
(2)
nie wiem czy odpowiednim jest traktowanie ludzi na zasadzie "kumpluje się z nim bo wiem ze może mi coś załatwić" pomimo ze ten ktoś jest skończonym bucem. Nie chodzi tu o bycie aspołecznym.
- 1 1
-
2010-09-09 20:10
(1)
masz bujnę i chorą wyobraźnię dopisuj sobie więcej bzdur których nie napisałem
- 0 1
-
2010-09-09 20:27
to o jaką umiejętność wyszukiwania znajomości według ciebie chodziło?
- 0 1
-
2010-09-09 19:44
Do PKP PRL PLK (1)
Kiedy ruszycie swoje betonowe partyjne stołki i zaczniecie remontować linie do portu?Czekacie aż most na Przeróbce się sam zawali?To jak na razie najgorsze wąskie gardło a przetargi na Suchara ruszyły tylko wam się nic nie opłaca nie mana nic kasy nieroby!!!
- 5 2
-
2010-09-09 20:52
lenie z pkp dopiero ogłosili przatarg na dokumnetację projektową
sama inwestycja ma być gotowa 2014-2015
czyli analogicznia jak TS z tunelem- 1 0
-
2010-09-09 20:09
wstyd - portal niby lokalny (3)
ale zdjęcia terminalu kontenerowego w Gdańsku nie ma, musi umieszczać zdjęcie terminala Burchadkai w Hamburgu
- 5 0
-
2010-09-10 07:21
poniewaz to zdjecie ilustruje teze zawarta w artykule iz serwis LCL ma omijac (2)
wlasnie Hamburg !
- 2 0
-
2010-09-10 18:54
w tekście jakiś Hamburg nie jest wymieniony
a tak na marginesie, tekst wprowadza w błąd mówiąc o uruchomieniu cotygodniowych przewozów. One już są od stycznia tego roku jako serwis AE10 Maerska. Inaczej mówiąc DSV nie uruchamia kilkunastu statków, nowej linii żeglugowej tylko korzysta z usług Maerska. Natomiast tekst jest żywcem ściągnięty ze strony DSV, a serwis działa od lipca.
- 0 0
-
2010-09-10 19:03
i jeszcze jedno - Drobnica z Chin i Tajwanu popłynie do Gdańska
każdy kumaty wie o jakim mieście mowa w art., autor nie zadał sobie nawet trudu aby zapodać nazwy terminala, ale jak wspomniałem tekst skopiowany
- 0 0
-
2010-09-09 21:18
ciekawe
ile to bedzie kosztowało?
- 1 3
-
2010-09-10 08:37
Wyobraź sobie, że każdy taki kontener z Chin pogrąża kilku polskich producentów.
- 0 2
-
2010-09-10 09:13
Dobrze
że popłynie ta drobnica, może wreszcie uda się załatać dziury w drogach i chodnikach, w które wszyscy wpadamy
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.