- 1 Państwowe firmy wymieniają zarządy (63 opinie)
- 2 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (100 opinii)
- 3 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (100 opinii)
- 4 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (185 opinii)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (72 opinie)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (176 opinii)
Energa, jako pierwsza w branży energetycznej, uruchomiła mobilną aplikację dla elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Usługa dostępna jest na smartfony i tablety z systemami operacyjnymi iOS oraz Android. W ciągu pierwszego próbnego miesiąca z możliwości tej skorzystało ponad pół tysiąca klientów.
Aplikacja mobilna elektronicznego Biura Obsługi Klienta (meBOK) dostępna jest dla urządzeń mobilnych (smartfon i tablet) wyposażonych w system operacyjny iOS oraz system operacyjny Android. Docelowo Energa planuje wdrożenie usługi dedykowanej pozostałym najbardziej popularnym systemom operacyjnym, których użytkownicy już dziś mogą korzystać z "lekkiej" wersji platformy eBOK przygotowanej specjalnie na telefony komórkowe.
Aplikacje można wyszukać w marketach internetowym lub pobrać za pomocą QR Kodów. Z "lekkiej" wersji serwisu można skorzystać łącząc się ze stroną www.ebok.energa.pl przy użyciu telefonu komórkowego.
Miejsca
Opinie (2)
-
2012-05-17 16:53
fajne
cieszy i nawet trochę zaskakuje, że firma tkwiąca jedną nogą w głębokiej komunie potrafi wyjść do klienta z takim przydatnym gadżetem
- 1 0
-
2012-05-20 14:04
I co z tego, ze pierwsza jak aplikacja nie dziala prawidlowo. Wyskakuje blad operacji podczas proby rejestrowania (zglaszania) biezacego stanu zuzycia energi
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.