• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

GCT ma nowe place składowania kontenerów

erka
1 października 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Masowiec wyposażony w żagle zawinął do Gdyni
Zakończenie II etapu budowy terminalu kontenerowego zwiększy zdolność przeładunkową Gdynia Container Terminal do ponad 400 tys. TEU rocznie. Zakończenie II etapu budowy terminalu kontenerowego zwiększy zdolność przeładunkową Gdynia Container Terminal do ponad 400 tys. TEU rocznie.

Zakończono budowę placów składowania kontenerów Gdynia Container Terminal SA. Inwestycja jest częścią programu rozwojowego mającego na celu zwiększenie wydajności i zdolności przeładunkowych GCT. To tylko cześć większego projektu inwestycyjnego wartego w sumie ponad 188 mln zł.



Zakończono właśnie budowę placów składowania kontenerów oraz konstrukcji stanowisk kontenerów chłodzonych w ramach projektu inwestycyjnego "Budowa infrastruktury i zakup sprzętu II etapu budowy terminalu kontenerowego Gdynia Container Terminal SA w Gdyni". Jest on współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności.

Łączna wartość obecnie realizowanej przez GCT inwestycji wyniesie ponad 188 mln zł. Kwota pozyskanej dotacji z funduszy UE wyniesie niemal 23,3 mln zł. Projekt realizowany przez Gdynia Container Terminal w ramach działania obejmuje rozbiórkę dotychczasowej zabudowy w rejonie nowych placów składowych, budowę placów składowania kontenerów, placów manipulacyjnych w rejonie terminalu kolejowego oraz parkingów - łącznie około 21 tys. m.kw. powierzchni utwardzonych, a także budowę konstrukcji stanowisk kontenerów chłodzonych i ich uzbrojenia.

Gdynia Container Terminal dokona też zakupu elektrycznych suwnic placowych - eRTG. Docelowo planuje się również elektryfikację obecnie eksploatowanych suwnic placowych oraz przystosowanie całości placów kontenerowych pod eRTG. Zakończenie II etapu budowy terminalu kontenerowego zwiększy zdolność przeładunkową Gdynia Container Terminal do ponad 400 tys. TEU rocznie.


Gdynia Container Terminal SA rozpoczął działalność przeładunkową kontenerów 23 marca 2006 r. Obroty GCT zwiększały się systematycznie - z 56 tys. TEU w pierwszym roku działalności, do 246 tys. TEU w 2011 r. Gdynia Container Terminal współpracuje z 26 armatorami oceanicznymi i bliskiego zasięgu oraz z ponad 300 firmami spedycyjno-logistycznymi. Zarząd GCT pracuje nad projektem dalszego zwiększania zdolności przeładunkowej terminalu, zgodnie z prognozowanym rozwojem rynku. Projekt ten przewiduje etapowe zwiększanie zdolności przeładunkowej terminalu do 1 mln TEU rocznie oraz budowę głębokowodnego nabrzeża do obsługi statków kontenerowych o pojemności ponad 10 tys. TEU.

Trojmiasto.pl ma swoją redakcję w Gdyni!
Dzięki temu będziemy jeszcze bliżej mieszkańców Gdyni i ich problemów.
Pracujemy na trzecim piętrze Transatlantyka, przy
Placu Kaszubskim 17/307 zobacz na mapie Gdyni.
Piszcie do nas na adres
gdynia@trojmiasto.pl, dzwońcie pod nr 58 321 95 50 lub po prostu przychodźcie.
erka

Miejsca

Opinie (40) ponad 20 zablokowanych

  • Do wybitnie poinformowanych (3)

    Panowie/Panie każdy może wydawać opinie o kimś jako anonim. Podpiszcie się, albo lepiej, powiedzcie danej osobie prosto w twarz co o niej myślicie. Jak ktoś chce pracować to niech pracuje nawet 1000 h, nikogo to nie powinno obchodzić. A Panowie, którzy pracowali w GCT. Zazdrość zżera, że nie nadajecie się do takiej roboty? Pozdrawiam ozięble.

    • 1 13

    • pracowalem i nic nie powiedzialem

      ale raczej sie nadaje...do roboty i to bardziej niz niektorzy ale nie mi to oceniac...inni ludzie szkoleni wiedza lepiej....

      • 0 0

    • prosto w twarz to tylko sobie pogorszysz...tylko sobie ze Tobie sie nic nie podoba nigdy

      a inni dalej sie smieja za plecami...

      • 1 0

    • buuhahhhaaahahaaaaaaaaa

      pozdrowienia z BCT

      • 5 0

  • d*pa blada

    Dajcie lepiej podwyżki pracownikom

    • 6 0

  • to teraz robota pojdzie bez kolejek aut z zew do estakdy i dalej...bo to wstyd

    po takim równym kontenry beda same sie ukladac w choinke hahaha
    w sektorze tak nie widac ale czasami idzie sie za glowe chwycic gdy ktos nie robi regularnie aut i sciemnia...potem sa nerwy auta robic, kolej, wazenia, wystawki i statek a przeciez jak regularnie sie robi to bez nerwow dla zew i naszych ludzi

    • 1 0

  • to prawda! (5)

    Skoro te negatywne opinie się powtarzają to coś w nich jest! sam tam pracowałem to wiem jak było! wyzysk na maxa!!!! jak terminal powstawal to wyksztalcili operatorów, technicznych i operacyjnych a poźniej jak tylko ktos za duzo powiedzial to niszczyli po kolei, odeszli najlepsi fachowcy zwłaszcza z wieży, ale co tam, kto by na to zwracal uwage?! lepiej wziasc ludzi z łapanki przez kadry a później kontenery pływają po kanale hehehe:)

    • 11 1

    • fachowcy (4)

      najlepsi fachowcy odeszli? , boki zrywam rybi łeb i upośledzony chińczyk

      • 1 4

      • Opinia została zablokowana przez moderatora

      • na początku nie bylo lepszych i kolejek do estakady...teraz są widać po autach w sektorach (1)

        tylko żebyś się nie oberwał ze szczęścia bo i Ciebie zwolnią....moja rada, nawet nie wiesz kiedy i za co...może też jesteś upośledzony nie oszukuj ich i zmień lekarza natychmiast...a nie dawaj w łape

        • 0 0

        • masz racje

          chinczyk jest upośledzony wiedzą o tym kierowcy którzy wjeżdzają i wyjeżdzają (posłuchaj opinii sobie) i stoją bardzo bardzo długo przez upośledzonych, niemyslących z klapkami na oczach ludzi...

          • 0 0

      • lepiej być upośledzonym niż wazeliną...

        • 2 1

  • ktos

    pani Wiolettttttttto niech pani wróci

    • 1 2

  • umowy smieciowe gtc

    jak tak zwana kontrola(pip,straż) ma się odbywać to już GTC wie o tym miesiąc wcześniej - papier zakryje

    • 7 0

  • Pozdrowienia dla GCT

    ale śmieszne wpisy :) , nic się u Was nie zmieniło "Leszek Piesek i suczka Gera"

    • 10 0

  • nowa moda

    wszyscy budują place do składowania kontenerów . Byle by było !!!!!!

    • 0 0

  • Nikt na przymus tam nie pracuję...

    • 0 3

  • :)

    • 1 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Bierecki

Grzegorz Bierecki urodzony 28 października 1963 roku. Od 1990 prezes Fundacji na Rzecz Polskich Związków Kredytowych; od 1992 do 2012 roku prezes Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej. Od 2001 członek, od 2005 sekretarz Rady Dyrektorów World Council of Credit Union w Madison, USA. Honorowy obywatel kilku miast amerykańskich, laureat nagród ekonomicznych w Polsce i USA; wyróżniony m.in odznaką Zasłużony Działacz Kultury (2001) i Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski...

Najczęściej czytane