- 1 Czy pod Gdańskiem powstanie fabryka za 2 mld euro? (225 opinii)
- 2 Ursa już pod polską banderą (102 opinie)
- 3 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (233 opinie)
- 4 Czy trudne studia gwarantują najwyższe zarobki? (117 opinii)
- 5 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (72 opinie)
- 6 Intel zwolni 15 tys. pracowników (403 opinie)
Jack Wolfskin przejmuje gdyńską spółkę. Stawia na rozwój w Polsce
Jack Wolfskin, znany producent producent odzieży, sprzętu i obuwia outdoorowego, stworzy nową spółkę Jack Wolfskin Polska. Podmiot powstał poprzez przejęcie spółki FAM M. GABRYOŁEK Sp.k. - polskiego dystrybutora marki. Nowa spółka z siedzibą w Gdyni ma odpowiadać na działalność marki w Europie Wschodniej.
Biznes etyczny i zgodny z naturą. Najlżejszy śpiwór świata z Gdyni
Jack Wolfskin przejmuje polskiego dystrybutora
- Jack Wolfskin koncentruje się na strategii globalizacji, która wzmacnia naszą działalność na rynkach sąsiadujących z głównym regionem działania marki - twierdzi Richard Collier, dyrektor generalny firmy Jack Wolfskin. - Nasz zespół w Polsce od lat wykonuje wyjątkową pracę, tworząc wzorzec sukcesu marki dzięki wielokanałowej sprzedaży oraz licznym działaniom marketingowym. Mamy świetny zespół, który będzie napędzać kolejny etap wzrostu w Europie Wschodniej, z pełnym wsparciem ze strony Jack Wolfskin i rodziny marek Callaway Group.
Zadłużona baza noclegowa liczy na polskich turystów
Globalna marka inwestuje w Trójmieście
Firma Jack Wolfskin to jedna z największych i najprężniej rozwijających się firm w branży sprzętu turystycznego na świecie. Firma powstała we Frankfurcie nad Menem w 1981 r. W październiku 1993 r. w Heidelbergu otwarto pierwszy sklep. W 2010 r. firma objęła trzyletni patronat nad klubem FC Liverpool, który następnie został przedłużony o kolejne trzy lata. Przedsiębiorstwo stało się wiodącą marką outdoorową w Europie i Azji z ponad 540 sklepami i ponad 4 tys. punktami sprzedaży na całym świecie. W Polsce ambasadorką marki jest m.in. Martyna Wojciechowska. Firma zatrudnia obecnie ponad 1,4 tys. osób na całym świecie. W styczniu 2019 r. Jack Wolfskin został przejęty przez Callaway Golf Company.
Miejsca
Opinie (58) 2 zablokowane
-
2022-07-20 07:34
Najlepszy plecak miejski jaki miałem, to 30-tka Tatonka, czarny. Zostawiłem w autobusie 171 i już go nie odzyskałem.
- 0 0
-
2022-07-20 07:37
Tatonka, Berghaus, Deuter, Black Diamond, Osprey, La Sportiva, Meindl, Lowa, Hanwag, Scarpa i inne
- 0 0
-
2024-05-04 16:36
To już nie to
Jack Wolfskin lata świetności i jakości ma za sobą. A do tego Martyna jako reklama też przebrzmiała. Z jej powodu ludzie nie zaczną kupować. Lepiej handlować dobrym jakościowo sprzętem i ciuchami lepiej się na tym wyjdzie.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.