• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jack Wolfskin przejmuje gdyńską spółkę. Stawia na rozwój w Polsce

erka
18 lipca 2022 (artykuł sprzed 2 lat) 
Jack Wolfskin przejmuje polskiego dystrybutora, spółkę FAM z Gdyni. Jack Wolfskin przejmuje polskiego dystrybutora, spółkę FAM z Gdyni.

Jack Wolfskin, znany producent producent odzieży, sprzętu i obuwia outdoorowego, stworzy nową spółkę Jack Wolfskin Polska. Podmiot powstał poprzez przejęcie spółki FAM M. GABRYOŁEK Sp.k. - polskiego dystrybutora marki. Nowa spółka z siedzibą w Gdyni ma odpowiadać na działalność marki w Europie Wschodniej.



Biznes etyczny i zgodny z naturą. Najlżejszy śpiwór świata z Gdyni



Zagraniczne inwestycje w Trójmieście:

Firma FAM działa od stycznia 1995 r., od początku tworzyły ją osoby związane ze środowiskiem turystycznym. Jej głównym twórcą i właścicielem jest Marcin Gabryołek. Obecnie objął on funkcję general manager w Jack Wolfskin Poland. Nowa spółka zatrudnia obecnie 80 pracowników i posiada 10 sklepów stacjonarnych oraz internetowe kanały sprzedażny.

Jack Wolfskin przejmuje polskiego dystrybutora



- Jack Wolfskin koncentruje się na strategii globalizacji, która wzmacnia naszą działalność na rynkach sąsiadujących z głównym regionem działania marki - twierdzi Richard Collier, dyrektor generalny firmy Jack Wolfskin. - Nasz zespół w Polsce od lat wykonuje wyjątkową pracę, tworząc wzorzec sukcesu marki dzięki wielokanałowej sprzedaży oraz licznym działaniom marketingowym. Mamy świetny zespół, który będzie napędzać kolejny etap wzrostu w Europie Wschodniej, z pełnym wsparciem ze strony Jack Wolfskin i rodziny marek Callaway Group.

Zadłużona baza noclegowa liczy na polskich turystów



Globalna marka inwestuje w Trójmieście



Firma Jack Wolfskin to jedna z największych i najprężniej rozwijających się firm w branży sprzętu turystycznego na świecie. Firma powstała we Frankfurcie nad Menem w 1981 r. W październiku 1993 r. w Heidelbergu otwarto pierwszy sklep. W 2010 r. firma objęła trzyletni patronat nad klubem FC Liverpool, który następnie został przedłużony o kolejne trzy lata. Przedsiębiorstwo stało się wiodącą marką outdoorową w Europie i Azji z ponad 540 sklepami i ponad 4 tys. punktami sprzedaży na całym świecie. W Polsce ambasadorką marki jest m.in. Martyna Wojciechowska. Firma zatrudnia obecnie ponad 1,4 tys. osób na całym świecie. W styczniu 2019 r. Jack Wolfskin został przejęty przez Callaway Golf Company.
erka

Miejsca

Opinie (58) 2 zablokowane

  • Najlepszy plecak miejski jaki miałem, to 30-tka Tatonka, czarny. Zostawiłem w autobusie 171 i już go nie odzyskałem.

    • 0 0

  • Tatonka, Berghaus, Deuter, Black Diamond, Osprey, La Sportiva, Meindl, Lowa, Hanwag, Scarpa i inne

    • 0 0

  • To już nie to

    Jack Wolfskin lata świetności i jakości ma za sobą. A do tego Martyna jako reklama też przebrzmiała. Z jej powodu ludzie nie zaczną kupować. Lepiej handlować dobrym jakościowo sprzętem i ciuchami lepiej się na tym wyjdzie.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Francis Lapp

Prezes firmy HTEP Polska Sp. z o.o. i stoczni Sunreef Yachts. Pochodzi z Francji Od 1992 roku mieszka w Polsce. W roku 2002 powstała stocznia Sunreef Yachts, która zajmuje się projektowaniem, budową oraz czarterowaniem dużych katamaranów na miarę: motorowych i żaglowych. Jest też założycielem organizacji charytatywnej Handicap Sport Adventures, przygotowującej rajdy po Afryce dla niepełnosprawnych dzieci.

Najczęściej czytane