- 1 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (44 opinie)
- 2 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (172 opinie)
- 3 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (100 opinii)
- 4 Państwowe firmy wymieniają zarządy (112 opinii)
- 5 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (161 opinii)
- 6 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (194 opinie)
Japończycy rozwijają centrum w Gdańsku
Japoński operator kontenerowy Ocean Network Express otworzył w Gdańsku Centralne Centrum Serwisowe. Nowe biuro o powierzchni blisko 1,5 tys. m kw. mieści się w budynku Argon w kompleksie Alchemia i pracuje w nim już 120 osób.
- Wybór Gdańska na lokalizację naszego centrum nie był przypadkowy. Na trójmiejskim rynku jest wielu specjalistów w zakresie logistyki i spedycji, którzy są w stanie zapewnić wysoki poziom usług, jaki gwarantujemy naszym klientom - powiedział Reiner Zimbalski, dyrektor Centralnego Centrum Serwisowego ONE w Gdańsku.
Otwarcie gdańskiego centrum jest częścią procesu integracji przewozów kontenerowych trzech japońskich operatorów - K Line, MOL and NYK, tworzących Ocean Network Express. Holding został powołany do życia w Japonii, a równolegle w Singapurze rozpoczęła pracę spółka zarządzająca działalnością biznesową.
Przeładunek 9 milionowego kontenera w DCT Gdańsk. Materiał z maja 2018 r.
Regionalne biura utworzono w Hong Kongu, Singapurze, Wielkiej Brytanii, USA i Brazylii. Działalność operacyjną pod marką ONE firma rozpoczęła w kwietniu tego roku. Centralne Centrum Serwisowe w Gdańsku stanowi kluczowy element struktury operacyjnej i jest odpowiedzialne za operacje portowe, usługi zarządzania kontenerami oraz utrzymanie i naprawy w Europie.
Łączna pojemność floty kontenerowców ONE - 1 440 000 TEU, umożliwia mu działalność w ponad 100 krajach, w tym w około 200 najważniejszych portach całego świata.
- Poprzez udoskonalenie kluczowych elementów transportu kontenerowego chcemy realizować nowe usługi, poprawiając wydajność naszej sieci. Jako firma powstaliśmy, aby inicjować nowe praktyki w branży oraz kształtować marzenia i możliwości. Łączymy oceany i kontynenty różnymi trasami i dbamy o jakość niezawodnych usług transportowych - dodaje Zimbalski.
Nowe biuro ONE mieści się na szóstym piętrze budynku Argon i ma powierzchnię blisko 1,5 tys. m kw. Umowa z deweloperem obiektu, firmą Torus, podpisana została na 5 lat.
Miejsca
Opinie (49) 1 zablokowana
-
2018-09-07 08:23
DCT już się szykuje (1)
Czekamy na ONE już stawiają nastepne dźwigi nabrzezowe
- 54 2
-
2018-09-07 14:42
operatorek a ilu szoferów zapodałeś za 15pln do wypłaty.
- 4 9
-
2018-09-07 08:43
(26)
Kolejna duża firma w Gdańsku, a wraz nią nowe miejsca pracy.
Dlaczego w Gdyni nie ma takich inwestycji?- 64 12
-
2018-09-07 09:53
a gdzie tam u was biura wybudowac?
na skwerze?
- 25 3
-
2018-09-07 10:01
Gdynia
Niestety Gdynia przespala swoj czas i nie zapewnila odpowiednich(nowoczesnych,dobrze skomunikowanych) powierzchni biurowych
- 24 6
-
2018-09-07 10:22
ale za to macie fajne pomniki (4)
- 32 1
-
2018-09-07 10:41
(3)
No tak bardzo "fajne"
- 15 1
-
2018-09-07 18:14
(2)
a tak naprawde to kiedy kolejny pomnik za 3 mln?
- 9 1
-
2018-09-10 18:02
Gdynia ma nie tylko pomniki ! (1)
- 0 0
-
2018-09-10 18:10
Gdynia ma nie tylko pomniki !
Wkrotce bedzie park w parku, kwiatki w kwiatkach na dolnym tarasie Kamiennej Gory - a to tylko I etap za 8 mln zl, muszla koncertowa na gorze,muszla koncertowa na dole, sciezka rowerowa przy Pilsudskiego,
My mamy wszystko podwojnie ! A Wy w Gdansku co ?
Tylko odchody w Motlawie ! A w Gdyni to przynajmiej rope /mazut?/ wrzucili do morza - i to tez dwukrotnie !- 1 0
-
2018-09-07 11:23
Bo macie władze do d*py
Sami sobie jesteście winni
- 18 2
-
2018-09-07 11:37
(2)
ONE ma też biuro w Gdyni.
- 17 7
-
2018-09-07 14:06
(1)
Przy tym centrum to małe popierdulka a nie biuro
- 8 7
-
2018-09-07 14:48
one
cale biuro ktore jest ulokowane w Gdansku, w dokumentach 'figuruje' jako Gdynia. Ale to bez znaczenia. Sprawdzajac na stonie ONEa w Polsce biuro jest "tylko" w Gdynia. Prosze skonczcie napinanie sie
- 9 4
-
2018-09-07 12:20
Co za bzdury (7)
Nie ma znaczenia czy Gdańsk czy Gdynia jak to prawie to samo.Mieszkasz w Gdynii a pracować,życ,bawić się możesz w Gdańsku i odwrotnie.Przestań się onanizować ze w Gdańsku coś budują a w Gdyni nie.Dorośnij.To juz trójmiasto
- 22 23
-
2018-09-07 13:20
Ale mu pocisnąłeś Alek (5)
A teraz pomyśl logicznie. Nie przybywa nowych firm w Gdyni, więc nie ma z tego tytułu wpływu do budżetu z podatków. Jak napisałeś - bawisz się w Gdańsku, tam wydajesz pieniądze, tam są z tego podatki. Gdańsk się bogaci, Gdynia nie. Dorastająca młodzież, która zastanawia się gdzie kupić mieszkanie - wybiorą Gdynię, żeby dojeżdżać do pracy i bawić się w Gdańsku? Wątpię. I skoro wybiorą Gdańsk, to gdzie będą inwestować firmy myśląc o kapitale ludzkim, w Gdyni? To taka prosta logika na chłopski rozum, żebyś zakumał ;)
- 26 3
-
2018-09-07 14:30
a może nie zrozumiałeś Ty? (1)
Trójmiasto słowo klucz. Co do podatków zgoda, ale dalej ludzie płacą podatki w miejscu zamieszkania. Firmy tak (ale nie przesadzajmy, że jest tak źle) Defetyzm sieją ludzie Horały.
Wracając do tematu portu, niestety w Gdyni (władze portu, a nie miasta) pozwoliły na rozdrobnienie i to był błąd. Przespano jak rozwijał się Gdańsk. Teraz władze portu (a nie miasta) ociągają się z obrotnicą i pogłębieniem. Więc...
Inna sprawa dlaczego Gdynia ma konkurować z Gdańskiem? Dwa różne miasta różnej wielkości. One powinny współpracować. Pozdrawiam wszystkich z Trójmiasta.- 14 3
-
2018-09-07 14:46
To nie defetyzm tylko pragmatyzm
Mnie jako mieszkańca jakiegokolwiek miasta będzie interesować w pierwszej kolejności kondycja mojego osiedla, mojej dzielnicy i mojego miasta, a w dalszej - sąsiednich miast, okolicy. A póki budżety miast są osobne to "metropolia" kończy się na uściskach rąk, pięknych słowach i małych ułatwieniach dla mieszkańców, z których korzyść jest wspólna. Tak samo mieszkańcy jak i włodarze miast będą się cieszyć z inwestycji w ich miastach. Taka jest rzeczywistość i tego nie zmienisz. Poza tym konkurencja jest zdrowa.
- 6 3
-
2018-09-07 16:56
(2)
Kapitał ludzki..jakie to teraz mondre i modne słowo.Firma płaci podatki w miescie w którym jest zarejestrowana a nie gdzie ma oddziały (to tak żebyś zakumał) Gdynia z Gdańskiem są tak powiązana że mnóstwo ludzi pracuje ty a żyje tam.To jest jeden rynek i działa pod kazdym wzgledem jak jedno miasto.
- 3 6
-
2018-09-07 17:32
Jesteś dyletantem
- 1 3
-
2018-09-08 08:08
Działa jak jedno miasto? To chyba Twoje (i nie tylko) pobożne życzenie.
- 2 2
-
2018-09-07 14:10
Po co mam jeździć z Gdyni do pracy w Gdańsku jak mogę zamieszkać w Gdańsku? Jeżdże do pracy 2 przystanki. Nawet sie nie oplaca samochodu odpalac. Do tego dzieci mają bilety za darmo
- 9 2
-
2018-09-07 13:56
firma juz byla jako zlikwidowany MOL, wiec nie jest to nic nowego poza propaganda sukcesu (5)
- 8 4
-
2018-09-07 14:44
Co jest nowe, a co jest stare, zostało opisane po krótce w artykule. (4)
Sam tytuł artykułu już coś podpowiada.
- 1 1
-
2018-09-07 15:23
podpowiada? ale co? (3)
moze to ze sa drodzy przez rozwoj tego centrum i polski rynek nie akceptuje ich stawek frachtowych?.
- 0 3
-
2018-09-07 15:42
(1)
Nowe biuro na pewno znacząco wpłynęło na stawki frachtowe :)
- 1 1
-
2018-09-07 15:46
Biuro w Gdańsku z tytułu usług nie finansuje się, ani tym bardziej zarabia cokolwiek.
To też wynika z artykułu...
- 3 0
-
2018-09-07 15:44
Co?
Jeśli są drodzy na serwisach do PL, to dlatego, że nie mają bezpośredniego serwisu do GDN, nie z powodu ładnego biura. Lol.
- 1 1
-
2018-09-07 15:36
Bo szczurek nie ma kasy na remont estakady więc wywalił 100 mln na lotnisko żeby samoloty latały z podczepionymi kontenerami, a potem kolejką jak z kamiennej góry, będą schodziły do terminala...
- 5 2
-
2018-09-07 08:52
(2)
aliexpress
- 11 15
-
2018-09-07 14:13
Nie, Aliexpress jest z Chin, nie z Japonii. Wiemm że trudno odróżnić od siebie, wszystkie te kraje z Azji, ale to jednak spora różnica.
- 13 1
-
2018-09-07 14:40
aliexpress
pływa do Gdyni ;)
- 4 1
-
2018-09-07 13:19
(1)
Już dwie 40" ONE stoją na terminalu DCT 2
- 7 1
-
2018-09-07 13:58
hehehe, przez pomylke
- 3 4
-
2018-09-07 14:24
z tych różowych kontenerów to ładne miasteczko można postawić
takie bungalow np. ;)
- 9 1
-
2018-09-07 14:51
Teraz jeszcze via karpatia (5)
CEntralny port i przekop mierzei. Do tego podłączenie pod jedwabny szlak i stajemy się Koreą pld
- 22 8
-
2018-09-07 14:54
Aaaa zapomniałem dodac (2)
Żeby osiągnąć sukces Korei trzeba odkomuszyc uczelnie. Samsung pl sam się nie zrobi
- 8 2
-
2018-09-08 07:36
to aż tylu pisowskich troli tutaj działa? (1)
a głupich jak buty jadące w wagonie ze Związku Radzieckiego
- 2 3
-
2018-09-08 12:55
Co za glupek
Jakis Laki ma inne zdanie , a ten tu wyjezdza od razu z jakimis pisowskimi trolami
- 3 0
-
2018-09-07 23:36
(1)
Vis carpatia to wspieranie portu w Klajpedzie, który dzięki tej drodze będzie coraz większą konkurencja dla DCT
Niech najpierw S5, S6, S7 i A1 dokonczą- 5 2
-
2018-09-08 11:07
Via carpatia to autostrada dla Orlenu z Mozejek na południe
Ponad połowa dochodów z podatku Litwy to Orlen.
- 2 1
-
2018-09-07 16:58
Eeee tam, Savino Del Bene jest najlepszym operatorem ! Pozdrowienia dla Adriana - jeden z najlepszych managerow ever, swietny facet z super podejsciem do ludzi
- 2 6
-
2018-09-08 09:46
S19 powyżej Lublina to strzał w kolano
Nie ułatwiajmy Słowakom dostępu do portu w Kłajpedzie !!!
Najpierw cała S7 do Gdańska- 4 0
-
2018-09-08 15:40
Kolesiostwo (1)
Znowu stołki porozdawane między kolesiostwo i zatrudnianie studentów na 1 rok za3500 brutto... Czy ten koszmar na rynku SSC się nie skończy?
- 3 6
-
2018-09-10 09:30
Jakie znowu kolesiostwo, jakie stołki?
Skąd, jak, po co, kto komu. ..
- 1 0
-
2018-09-08 20:42
Oferty pracy (1)
Mam pytanie, może ktoś się orientuje i podpowie. W artykule jest napisane, że w biurze pracuje już 120 osób. Wydaje mi się, że w miarę regularnie odwiedzam portale z ofertami pracy i chyba nigdy nie natknąłem się na ofertę tej firmy. Tym bardziej, że potrzebowali aż tylu pracowników (oczywiście domyślam się że nie zatrudnili wszystkich jednego dnia, ale mimo wszystko...)
- 7 2
-
2018-09-09 10:55
Rekrutacje mogły odbywać się za pośrednictwem headhunterów, wtedy zazwyczaj nazwa firmy nie jest podawana w ogłoszeniu, choć nie zawsze wiadomo dlaczego.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.