- 1 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (41 opinii)
- 2 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (168 opinii)
- 3 Państwowe firmy wymieniają zarządy (101 opinii)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (160 opinii)
- 5 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (100 opinii)
- 6 Młodzi zarabiają na Jarmarku (73 opinie)
Jarosław Bieniuk twarzą nowej marki LPP
Jarosław Bieniuk, były reprezentant kraju w piłce nożnej i były zawodnik Lechii Gdańsk, mąż zmarłej aktorki Anny Przybylskiej, został ambasadorem luksusowej marki gdańskiej firmy odzieżowej z LPP - Tallinder. Kolekcja jest dedykowana osobom powyżej 30 roku życia, które "kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów" - napisano w komunikacie.
Były sportowiec ma już doświadczenie w modelingu. Jest twarzą marki kosmetyków Avon. Teraz został także ambasadorem gdańskiej marki Tallinder, najnowszego projektu koncernu LPP. Pierwszy sklep tej marki otwarto na początku lutego tego roku w Gdańsku.
Czytaj też: Pierwszy sklep marki Tallinder otwarty
- Bohater naszej najnowszej sesji to prawdziwy współczesny gentleman, który uosabia charakterystyczną dla naszej marki klasę, elegancję i charyzmę - ogłosiła firma LPP na portalu społecznościowym.
Jak się okazuje Jarosław Bieniuk nie tylko był modelem, jak przyznała firma sam przygotował stylizacje w ramach kolekcji Tallinder.
Marka Tallinder (dla kobiet i mężczyzn) jest tzw. marką premium i chce konkurować z gigantami takimi jak Massimo Dutti, Hugo Boss, Max Mara, Gant czy Simple i taka też ma być ich polityka cenowa. Ma też być lepsza jakość. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie - w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji.
- To jest marka premium, ale dostępna. Jak Mercedes czy BMW, ale nie jak Bentley, który jest marką luksusową- powiedział Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.
Czytaj też: Syn Beckhama twarzą marki LPP
Firma LPP wzorem zachodniej konkurencji często sięga po znane twarze w swoich kampaniach. W kampanii Tallinder wystąpiła brazylijska modelka Aline Weber (gościła na okładkach światowych edycji magazynu "Elle", "Vogue" czy "Harper's Bazaar") oraz model Ben Hill (był twarzą takich marek jak Tod's, Tiffany and Co., Belstaff, Calvin Klein). Modele pozują na tle posiadłości Franka Sinatry w Palm Springs.
W ub. roku twarzą wiosennej linii odzieży marki Reserved został Brooklyn Beckham, czyli syn znanego piłkarza Davida Beckhama. Wcześniej twarzą tej samej marki była też Georgia May Jagger - córka lidera The Rolling Stones Micka Jaggera. Z inną marką LPP, czyli Mohito pracowała aktorka Marta Żmuda Trzebiatowska, a z marką dziecięcą LPP Reserved Kids Dorota Zielińska i Czesław Mozil, czyli marka Czesiociuch. Twarzami kampanii marek LPP bywają też znane modelki m.in. Freja Beha Erichsen, Sasha Pivovarova, Anne Vyalitsyna, Cara Delevingne, Frida Gustavsson, Julia Stegner, Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, czy Magdalena Frąckowiak.
Miejsca
Zobacz także
Opinie (76) 10 zablokowanych
-
2016-05-22 20:04
o co chodzi z tym "less is more"? to znaczy, że nie wolno nosić skarpetek? (2)
to skandal i brak patriotyzmu z tymi zagranicznymi gwiazdami typu syn Beckhama albo córka Jaggera - trzeba wyprowadzać pieniądze za granicę? nie mamy polskich gwiazd? Jak polscy Kasia Cichopek albo Mroczkowie się nie podobają to może PIS powinien się temu przyjrzeć.
- 9 5
-
2016-05-22 20:25
PiS jest anty cichopkowy i antymroczkowy (1)
a to z powodu,że Cichopek i Mroczek to nasi ludzie.
- 2 4
-
2016-05-22 21:39
ależ mylisz się, osoby z niższym wykształceniem są za PIS
więc Cichopki i Mroczki pasują do PIS
- 0 6
-
2016-05-22 20:56
LPP zawsze będzie kojarzyło się z fatalną jakością
ciuchy trzeba kupować zagranicą - Stany to raj na zakupy... Super jakość za rozsądne ceny.
- 19 4
-
2016-05-22 21:11
GRATULUJĘ
Panie Jarosławie proszę nie zwracać uwagi na "chrześcijan", oni w ten sposób przekazują sobie znak pokoju. Kibicuję Panu w tym wyzwaniu i wierzę, że nowe przedsięwzięcie okaże się sukcesem.
- 11 16
-
2016-05-22 21:17
Jaka marka, takia twarz marki,
Do hugo boss, czy max mara to im troooooooooochę nie po drodze.
- 18 2
-
2016-05-22 21:44
Te ubrania po pierwszym prwniu nadaja sie do wyrzucenia. Jakosc zerowa.
- 21 2
-
2016-05-22 21:47
ten juz nie wie gdzie tylek przykleic
BYLY........maz ,sorry konkubent
BYLY pilkarz
BYLY reprezentant
Ty juz jestes wogole caly BYLY , teraz bedziesz jechac na zalu ....
Lepszych od n iego trzech maszeruje po kazdej ulicy w Trojmiescie!!!!!
Co za PATYK- 16 13
-
2016-05-22 22:40
to już go nie chcą u kopaczy ?
jw
- 9 2
-
2016-05-22 23:06
Pan Jarek jak dla mnie jest bardzo przystojnym mezczyzna i do tego jest normalnym fajnym facetem i po prostu przykro sie robi jak czyta sie niektore opinie,ludzie,jestescie okropni
- 11 10
-
2016-05-22 23:14
Jarosław Bieniuk jest przystojnym mężczyzną (1)
ale tu wyszedl fatalnie. Duzo pudru, mało naturalnosci, stroje dopasowane nie dla niego. Jezeli tym strojom nie pomogł przystojny Bieniuk, to przecietny Kowalski tym bardziej powinien z daleka sie trzymac od tych ubran
- 12 3
-
2016-05-24 12:13
"przystojność" - kwestia gustu ( dla mnie nie jest przystojny, ale poprawny plus ładne oczy)
przystojny mężczyzna- nie musi być ani wysoki, ani ładnej buzi mieć,
przystojny to ogólna ocena:
sylwetka, sposób poruszania się, "noszenia się" (dobrze dobrany ubiór- wcale nie musi być drogi), czystość, to coś w spojrzeniu i uśmiech !
twarz p.Jarka jest bez wyrazu, być może wskutek tremy podczas zdjęć- 3 1
-
2016-05-23 01:24
WSZYSTKO OK ALE
kompletnie nie znałem wcześniej typa. Jak ma mnie przyciagnać?
- 6 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.