- 1 Czy pod Gdańskiem powstanie fabryka za 2 mld euro? (209 opinii)
- 2 Czy trudne studia gwarantują najwyższe zarobki? (111 opinii)
- 3 Ursa już pod polską banderą (98 opinii)
- 4 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (70 opinii)
- 5 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (222 opinie)
- 6 Zgłoś inwestycje, na które zmarnowano kasę (425 opinii)
Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych? Jak powinno wyglądać konto firmowe? O tym i nie tylko będzie można porozmawiać na Kongresie For Social Media, czyli spotkaniu osób odpowiedzialnych w firmie za social media, który odbędzie się w Gdańsku.
Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm. Jest to jedna z ważniejszych cegiełek w budowaniu firmy - aktywne i dobrze prowadzone "sociale".
- Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej. W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców - zachęcają do udziału w spotkaniu organizatorzy.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Znajdź lokal na swoje biuro
Kongres For Social Media odbywa się od 2014 r. W tym roku będzie w Gdańsku. Spotkanie odbędzie się 17 i 18 maja w Montownia Lofts & Experience. Jest też możliwość uczestniczenia w wersji online.
- To spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media. Jak dopasować się do obecnie panujących trendów? W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera? Podczas wydarzenia odbędą się prelekcje dotyczące prowadzenia najlepszych kont biznesowych w kanałach social media. Duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki sprawia, że marketerzy wciąż muszą: uczyć się pracy w nowych warunkach, radzić sobie z nowymi zadaniami, obserwować stale zmieniające się elementy - zachęcają organizatorzy.
Wśród ekspertów Kongresu znajdą się m.in. : Emilia Czerwiec, creative leader w Agencja Ancymony, Agnieszka Banaś, head of social media w Monday Group, Sebastian Puchała, Facebook Ads team manager w Sempai i Natalia Skowrońska, head of social media w Grupa Wirtualna Polska.
Wydarzenia
Miejsca
Zobacz także
Opinie wybrane
-
2023-05-14 09:06
Zabawni są młodzi panowie, którzy robią z siebie ekspertów w prowadzeniu SM i próbują na swoich profilach edukować innych a sami robią masę błędów i nie mają zbytnich sukcesów ale pieniądze od naiwnych łatwo wyciągać.
- 3 1
-
2023-05-14 22:24
(1)
W jaki sposob takie konta przynosza firmie pieniadze? Nikt przeciez tego nie oglada. Wiekszosc polubien jest wyzebrana lub wymuszona od pracownikow. Tresci sa nijakie, malo wiarygodne i smierdza PRem z kilometra. Ale firmy mimo to wydaja pieniadze na te konta. Wiec w jaki sposob to sie oplaca? Pomaga w pozycjonowaniu czy cos jeszcze innego?
- 1 0
-
2023-05-15 09:25
Chodzi o budowanie świadomości marki. Trafiony content na tiktoku może wzbudzić pozytywne reakcję na markę i sprawić, że publiczność będzie się utożsamiać właśnie z tą firmą, a nie inną.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.