- 1 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (184 opinie)
- 2 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (100 opinii)
- 3 Państwowe firmy wymieniają zarządy (63 opinie)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (91 opinii)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (72 opinie)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (176 opinii)
LPP pozyskało 300 mln zł z obligacji
Gdańska firma odzieżowa LPP wypuściła obligacje i pozyskała 300 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na finansowanie budowy Centrum Dystrybucyjnego spółki w Brześciu Kujawskim.
Zarząd LPP SA zadecydował o emisji pięcioletnich obligacji o łącznej wartości nominalnej 300 mln zł w listopadzie br. Cena emisyjna jednej obligacji wynosiła 1 tys. zł. Oferta była skierowana do oznaczonych inwestorów kwalifikowanych i objęła 66 podmiotów.
- Jesteśmy obecni na giełdzie od 2001 roku i przez ostatnie 18 lat pracowaliśmy nad budowaniem dobrych relacji z rynkiem. Debiut obligacji jest efektem wielu lat pracy i symboliczną miarą sukcesu osiągniętego na tej płaszczyźnie. Zainteresowanie inwestorów emisją to dla nas powód do satysfakcji i dowód na to, że darzą oni spółkę dużym zaufaniem. Jestem przekonany, że dzięki pozyskanym środkom będziemy mogli utrzymać dynamiczny rozwój i sprostać kolejnym wyzwaniom biznesowym, ale również zdywersyfikować źródła finansowania spółki - mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych.
Jak nie molo, to dźwigi. Firmy sięgają po lokalne symbole
Pozyskane 300 mln złotych LPP zamierza przeznaczyć na budowę Centrum Dystrybucyjnego w Brześciu Kujawskim. Całkowity koszt inwestycji to 860 mln złotych - będzie finansowana zarówno z obligacji, jak i dodatkowych kredytów inwestycyjnych. Zgodnie z planem symboliczna pierwsza łopata na terenie inwestycji zostanie wbita w pierwszym półroczu 2020 roku, a pierwsze dostawy z nowego centrum mają ruszyć w świat w 2022 roku.
Miejsca
Opinie (81) ponad 10 zablokowanych
-
2019-12-22 15:21
(1)
Ciuchy to ma polo jeans i Lageferd a nie te szmaty z Pakistanu z komputerowym nadrukiem
- 1 2
-
2019-12-23 18:51
Wiele rzeczy szyją już w Polsce a jakość mają coraz lepszą, potwierdzają to znane celebrytki które coraz częściej pokazują się w ich ciuchach.
- 1 0
-
2019-12-23 15:41
Wystarczy spojrzeć do raportów firmy, żeby wiedzieć, że sprzedaż idzie bardzo dobrze. Ocena jakości jest subiektywna, natomiast gdyby była zła to by się ubrania nie sprzedawały aż w takich ilościach.
- 1 0
-
2019-12-31 12:24
No i dobrze że firma się rozwija, jeśli umie dobrze wykorzystać środki z obligacji, w co nie wątpię, to będzie obopólna korzyść.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.