- 1 Państwowe firmy wymieniają zarządy (33 opinie)
- 2 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (97 opinii)
- 3 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (152 opinie)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (79 opinii)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (70 opinii)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (176 opinii)
Multimedia Polska drugim największym operatorem w kraju
Gdyńska spółka Multimedia Polska zakończyła proces przejęcia sieci Stream Communications. W wyniki transakcji o wartości 153 mln zł Multimedia Polska stały się drugim największym operatorem kablowym na polskim rynku z prawie 830 tys. abonentów. W zasięgu Multimedia Polska znajduje się teraz ponad 1,4 mln gospodarstw domowych.
- Przejęliśmy bardzo dobre pod względem technicznym sieci, które doskonale dopasowują się do naszej infrastruktury. Nie musimy ponosić znaczących nakładów, żeby w szybkim czasie zaoferować klientom Stream usługi, które mają dziś do dyspozycji nasi abonenci - komentuje Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska. - W wyniku transakcji klienci Stream zyskują znacznie szerszą ofertę i wyższą jakość usług. Multimedia będą zaś znacząco zwiększać liczbę sprzedawanych usług na nowych dla nas obszarach Polski.
Multimedia Polska zamierza w ciągu najbliższych miesięcy przeprowadzić inkorporację Stream do Multimedia Polska. Tym samym klienci Stream znajdą się w sieci Multimedia Polska i pod taką marką będą korzystać z usług operatora.
Multimedia Polska działa w ponad 2 tys. polskich miejscowości, głównie w środkowej, północno-zachodniej i południowej części kraju. W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2011r. przychody Grupy wyniosły 622,3 mln zł, skorygowany zysk EBITDA wyniósł 327,0 mln zł, a zysk netto wyniósł 102,2 mln zł. Spółka była notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w latach 2006-2011.
Miejsca
Opinie (30) 2 zablokowane
-
2012-05-23 12:45
drogo jak za tą prędkość (3)
- 12 2
-
2012-05-23 15:36
Polakowi wszystko jest za drogo. (2)
Najlepiej żeby było jak kiedyś. Wszystko za darmo. Tylko, że nie było co rozdawać.
- 3 2
-
2012-05-23 17:29
a kto powiedział, że za darmo. Mają drogo to wybieram oferte konkurencji. Paniali?
- 2 4
-
2012-05-24 09:48
czytaj co ktos pisze a potem sie produkuj
"drogo jak za ta prędkość" oznacza , że drogo jak za ta prędkość .... bo konkurencja ma taniej, nie musi być darmo, ma być relatywne do innych a nie DROGO z miernotę .... już się rozjaśniło w przestrzeni miedzy uszami ?.
- 2 2
-
2012-05-23 13:52
zdecydowanie za drogo (1)
...
- 12 2
-
2012-05-23 15:38
możesz wybrać konkurencyjną firmę - np. pierwszego największego operatora w kraju
ale wolisz sobie pomiałczeć na forum i potulnie płacić, jak do tej pory.
- 2 1
-
2012-05-23 14:25
Kosmicznie drogo. (1)
Swoją pozycję monopolisty w niektórych miejscach, wykorzystują maksymalnie podnosząc stawki, co widać na tle tych, którzy mają alternatywę dla dostawcy. Umowa na dwa lata, też jest zresztą zagraniem nie fair.
- 12 1
-
2012-05-25 14:30
A kto nie ma umowy na 2 lata? Znajdź mi takiego!
- 0 0
-
2012-05-23 15:29
wiedziałeś, że twój dekoder cyfrowej telewizji kablowej z Multimedia (1)
pobiera 50W niezależnie czy pracuje czy jest na wyczekiwaniu? To tak jak byś przez 24 na dobę, 7 dni w tygodniu, 24 miesiące na dwa lata umowy miał bez przerwy zapaloną tradycyjną żarówkę.
- 11 0
-
2012-05-25 14:38
ogólnie sprzety nieuzywane trzeba wyłaczac, to samo dotyczy telewizora, wieży itp, bo pobieraja prad
- 0 0
-
2012-05-23 15:35
Biedni ludzie, którzy mieszkają w bloku gdzie dopuszczona jest tylko i wyłącznie Multimedia. (2)
Ja na szczęście tak nie mam i panienka w dziale reklamacji traci swoją butną postawę, gdy najzwyczajniej w świecie, zamiast się tam o coś wykłócać jak inni, kładę na piśmie rezygnację ze wszystkich usług.
- 8 1
-
2012-05-23 17:03
Zazdroszczę..
..niestety w Gdyni, na Chyloni monopol multimediów kwitnie w najlepsze :/
- 4 0
-
2012-05-24 05:21
ale wypowiedzenie trwa 3 miesiace :). Kiedys byl miesiac :).
- 0 0
-
2012-05-23 16:44
tez mialem przez lata multimedie i kiedys sie starali a teraz to juz przeginaja (1)
wywalilem multi postawilem se talerz + necika z upc i jestem bardzo zadowolony :) place mniej i mam duuuzo wiecej :)
- 8 0
-
2012-05-24 10:54
Dokładnie, upc to internet, a z multimedii interneto-podobne :)
- 1 0
-
2012-05-23 18:43
tragedia
złodzieje, nic więcej, Jestem abonentem od 15 lat, jak jeszcze był Szel-sat. Miałem obecnie rachunek 150zł, a teraz dostałem podwyżkę na 300zł. bo skończyła się promocja, a nikt mnie o tym nie poinformawał. A zeby zrezygnowac to musze zapłacic 3x300 zl. míesiecznie. A na infolini tak klamią i oszukuja źe głowa boli. UWAŹAJCIE NA NICH!
- 9 2
-
2012-05-23 19:01
Ludziska (2)
Bierzcie satelity, nie dajcie sie robic w bambuczko.
Jednorazowy zakup plus koszt montarzu szybko się zwróci.- 5 1
-
2012-05-23 19:16
jeszcze trzeba mieć okna wystawione na południe
- 0 0
-
2012-05-25 14:34
Satelita opłaca się tylko tam, gdzie nie ma kabla. Każde dziecko wie, że w kablu da się upchnąć więcej kanałów i lepszą jakość. Poza tym jak przyjdzie duża chmura albo wiart, to ci z satelitą oglądają sobie na ekranie kaszę, a ci z kablem film. gdybym tylko mógł, to zmienił bym talerz na kabel, ale niestety mieszkam w domku i nie dociera do mnie :(
- 0 0
-
2012-05-23 20:26
banda naciągaczy
Mieszkam w Gdyni. Mam MM od 8 lat, a traktowany jestem jak intruz. Nigdy nie ma dla mnie dobrej oferty, a dla stałego klienta zawsze jest drożej. telefon np się kończy - mam 29zł, a mam płacić jako stały klient dużo więcej. zrezygnowałem więc z tego badziewia i oczywiście sto tysięcy telefonów - dlaczego, oj nieładnie, po co, a może damy coś w zamian (czytaj guano warty pakiet HD, który zwiąże mnie znów z osłami na 2 lata). W gablotce przy wejściu do klatki z uporem maniaka MM wywiesza reklamę, ze za 79zł brutto dają to samo, za co ja - stary klient płacę 160. Kpina jakaś. Zrezygnować nie można, bo 3 usługi (tel, telefon, net) mają trzy różne daty podpisania. Poza tym, gdybym chciał zrezygnować i wziąć za 69, to nie mogę, bo obowiązuje mnie 3-miesięczna karencja. Generalnie GUANO DO POTĘGI. Dlaczego starzy tak są traktowani? Bo przywiązanym klientem Wielce Najjaśniejszy Pan Prezes MM nie pochwali się w CNBC i nie będzie mógło opowiadać dyrdymałów, jacy to są zarąbiści, a nowym zawsze. Ludzie - unikajcie tego i jak możecie dto do UPC. Leszy odbiór, więcej fajnych kanałów itd.
- 13 1
-
2012-05-24 07:57
monopol do kwadratu co na to Urząd Ochrony Konsumenta?
Zero dbania o starych klientów . dowalają ile mogą a jak powiesz , ze na stronie internetowej jest jakaś promocja to oczywiście już nieaktualna to po co dwa tygodnie póżniej jeszcze wisi i przeważnie dla nowych,
Pakiety stworzone tak żeby jak najwięcej wydoić klienta.- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.