- 1 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (146 opinii)
- 2 Państwowe firmy wymieniają zarządy (22 opinie)
- 3 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (97 opinii)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (74 opinie)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (70 opinii)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (174 opinie)
Multimedia Polska znika z rynku abonamentów. Co dalej z klientami?
Zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej Vectry i Multimedia Polska. Co to oznacza dla klientów przejętego kilka lat temu operatora oferującego telewizję, internet i usługi telekomunikacyjne?
Przypomnijmy. W luty 2020 r. gdyńska firma Vectra sfinalizowała zakup 100 proc. akcji również gdyńskiej spółki Multimedia Polska. Od tamtej pory trwał powolny proces przejmowania firmy. Osoby, które podpisały umowę z firmą Multimedia, nie odczuły żadnych zmian. Za to nowi klienci otrzymywali już dekodery Vectry.
W wyniku transakcji grupa Vectra oferuje usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 4,1 mln gospodarstw domowych.
Vectra znów podnosi opłaty. Powodem klauzula inflacyjna
W końcu jednak podjęto decyzję o faktycznym połączeniu obu podmiotów, o czym poinformowano pod koniec 2023 r. Trwający kilka miesięcy proces właśnie się zakończył.
- Oficjalna komunikacja do klientów przewidziana jest w najbliższych dniach. Wszyscy obecni abonenci indywidualni Multimedia Polska otrzymają powiadomienie o opisanym poniżej przejęciu przez Vectra części organizacji Multimedia Polska związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych. 2 kwietnia 2024 r. zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej dla klientów Vectra i Multimedia Polska. Jest to element procesu wewnętrznej integracji usług w Grupie - poinformowało wirtualnemedia.pl biuro prasowe Vectry.
W efekcie przejęcia przez Vectrę części organizacji Multimedia Polska związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych wyłącznym dostawcą usług dla abonentów indywidualnych obu firm stała się Vectra.
Vectra ma zwrócić klientom pieniądze
Jak zapewniają władze Vectry, zmiana ta nie wpływa na dotychczasowych klientów Multimedia Polska, nie są wymagane żadne działania ze strony abonentów. Mogą oni dalej korzystać z tych samych usług na ustalonych wcześniej warunkach. Wszystkie aspekty obsługi pozostaną niezmienione, nie zmieniają się także numery kont do wpłat. Marka Multimedia nadal będzie widoczna w elementach identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych, na stronie internetowej (multimedia.pl) oraz biurach obsługi klienta (BOK). Proces obejmuje połączenie bazy klientów indywidualnych i ujednolicenie dokumentacji firmowej.
Czy Multimedia Polska zupełnie zniknie z rynku? Okazuje się, że zostanie operatorem całej infrastruktury telekomunikacyjnej Grupy i będzie odpowiadać za jej rozwój oraz udostępnianie.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-04-03 16:58
Czy Trójmiasto.pl mogłoby poruszyć kwestię spamowania przez Vectrę ulotkami skrzynek pocztowych? (3)
Tony makulatury, które tworzą się ze stert wyrzucanych ulotek to jakiś dramat.
U mnie w bloku wiekszość nawet nie patrzy jakie ulotki ma w skrzynce, tylko wertuje czy nie ma tam awiza itp, a resztę wywala do kosza pod skrzynkami.
Vectra jest liderem w stalkowaniu tymi ulotkami. Tygodniowo 3-4 razy jest ulotka, ogólna lub od jakiegoś "opiekuna".
Wszyscy mają dość tej makulatury, pomijam już fakt marnowania papieru!- 38 3
-
2024-04-04 02:59
Prawda
Spam Vectry jest najbardziej natrętny
- 1 0
-
2024-04-03 18:12
zatrudniaja wielu donosicieli w nadziei ze kolejny naiwny sie trafi
- 2 0
-
2024-04-03 17:37
Pełna zagoda, w dodatku oklejanie ich ulotkami wszelkich możliwych płaszczyzn w zasięgu wzroku- gablot, maskownic instalacji elektrycznych, boków skrzynek pocztowych, oraz tych małych szafek na parterze z aparaturą od kablówki, oraz internetu.
- 10 1
-
2024-04-03 16:20
Ewa (2)
W marcu został podwyższony abonament za internet i kablówkę o ponad 20 zł bez żadnego powiadomienia.takie to połączenie.
- 38 0
-
2024-04-04 02:57
UOKiK lubi to
Jeszcze tylko gdyby sprawczość tego urzędu była szybsza niż kilka lat, to może coś bardziej by z tego wynikało.
- 2 0
-
2024-04-03 18:22
Połączenie za dwie dychy.
- 0 0
-
2024-04-03 14:49
(14)
Dwie firmy, które świadczyły najgorsze usługi na terenie Trójmiasta połączyły siły. Ciekawe jaki paździerz z tego powstanie. Na szczęście już się o tego uwolniłem i każdemu polecam. Odkąd zmieniłem dostawcę przestałem myśleć o tym czy może dziś internet będzie działa normalnie i praca z domu jest w końcu możliwa.
- 180 13
-
2024-04-05 13:35
Multimedia umowa
Dzień dobry to znaczy że mogę rozwiązać umowę z Multimediami.
Próbuję już od wielu lat ale za każdym razem straszą je ogromnymi karami A co do Vectry to muszę się zastanowić z nimi nie podpisywałam umowy.- 0 0
-
2024-04-05 13:31
Dzień dobry bardzo proszę o odpowiedź jak można się od nich wyplątać próbuję już kilka lat ale niestety podwyższają mi tylko
Dzień dobry bardzo proszę o odpowiedź jak można się od nich wyplątać próbuję już kilka lat ale niestety podwyższają mi tylko rachunki i straszą karami.
- 0 0
-
2024-04-04 07:46
(1)
Ja mam UPC (teraz Play) - lepszy mam net na telefonie od Plusa. Powolny i muli niemiłosiernie. Nawet internet od Orange u moich rodziców jest lepszy. Teść ma Vectrę i też jest lepszy od badziewia upc. upc ma starą i niewydolną infrastrukturę. Najgorszy dostawca.
- 11 1
-
2024-04-05 14:34
Ja płacę rachunki na czas i mi UPC śmiga
- 0 1
-
2024-04-04 04:35
podobne odczucia (2)
jest wszystko OK do czasu aż się nie zepsuje wówczas wizyta technika to łaska.... no w sobotę nie pracuje taki technik
nie mówiąc już że powinni mieć jakies ekipy na wypadek awarii 24h
natomiast muszę przyznac ze jak już wykaze im się ze nie dostarczali usługi to fakt zwracali kasę- 4 0
-
2024-04-04 21:02
Przez trzy lata byłem technikiem Vectry
Skończyło się to ostrą nerwicą i wizytą u psychiatry potem pół roku na zwolnieniu, ogólnie sprawa wygląda tak że czy świątek czy piątek serwisy od 8:00 do 21:00 oczywiście na każdy serwis masz przewidzianą godzinę a dojazd z każdego punktu miasta do innego według systemu zawsze zajmuje 16 minut, nie muszę tłumaczyć że serwis serwisowi nie równy i
Skończyło się to ostrą nerwicą i wizytą u psychiatry potem pół roku na zwolnieniu, ogólnie sprawa wygląda tak że czy świątek czy piątek serwisy od 8:00 do 21:00 oczywiście na każdy serwis masz przewidzianą godzinę a dojazd z każdego punktu miasta do innego według systemu zawsze zajmuje 16 minut, nie muszę tłumaczyć że serwis serwisowi nie równy i jeden trwa dłużej inny krócej, o nierealnym czasie dojazdów nie wspomnę, ponadto jest nas za mało o czym vectra wie ale powoli dokręcała śrubę przecież dadzą radę dodatkowo każdy technik ma tak zwany jeden tydzień w miesiącu dyżuru to znaczy że jeżeli coś się stanie (czytaj awaria o godzinie 23:59) to musi jechać i próbować ją usunąć, odniosę się także do jakości serwisów i tzw. pikseliozy u klientów otóż technicy najczęściej wiedzą że przyczyna leży poza lokalem na linii magistralnej i doskonale wiedzą co należało by zrobić by ją usunąć np wymienić 30m kabla doziemnego który jest uszkodzony ale vectra po pierwsze nie widzi takiej potrzeby bo jakoś na taśmę klejącą i ślinę to działa a poza tym taki kabel kosztuje no i jeszcze czas bo trzeba ten kabel wykopać o takich rzeczach jak koparka nie ma nawet co marzyć. No i ponad wszystko nie ma na to czasu bo serwisy serwisy serwisy i szybciej szybciej więcej. Aha i wisienka na torcie takie coś jak mapy sieci w ogóle nie istnieje starsi technicy na zasadzie przypuszczeń i podań ludowych przekazują to co wiedzą lub się im wydaje i czasem się to sprawdza a czasem nie bo w między czasie ktoś zmienił połączenia bo musiał zastosować jakiś patent (ślina i taśma klejąca) by usunąć awarie.
O takich drobnostkach jak skrzynki ze wzmacniaczami zlokalizowane w piwnicach w pomieszczeniach do których nie ma dostępu bo zamki zostały zmienione już dawno nawet nie warto wspominać
Pozdrawiam- 10 0
-
2024-04-04 08:38
Rok nie potrafili mi naprawić pikselizacji w tv. Technicy widzieli problem ale poza lokalem. Vectra przez 3 miesiące widziała problem i oddawała 30% za abonament tv ale przez następne 9 miesięcy już nie widziała problemu. W końcu któryś z kolei techników powiedział, że wie dlaczego się tak dzieje i w ciągu tygodnia, a maksymalnie dwóch naprawią. Naprawili. Ale pół umowy bujałem się z zepsutą telewizją. Jeszcze kilka miesięcy i się żegnamy.
- 3 0
-
2024-04-03 21:46
Na co? (1)
U nas w nowym budynku (2016) brak konkurencji
- 2 0
-
2024-04-05 08:38
Wiczlino Hossa?
- 0 0
-
2024-04-03 20:03
Na którego operatora zmienił pan?
- 7 0
-
2024-04-03 18:30
A do kogo przejść
- 7 0
-
2024-04-03 15:22
dokładnie!
Mam 42 lata, multimedię niestety byłem zmuszony mieć dwa razy (dwie umowy). Poziom ich usług i obsługi klienta od początku był rażący jak prąd.
Wszedłem tu tylko po to by napisać że bardzo się cieszę że ta marka przestała istnieć!- 24 4
-
2024-04-03 14:59
A co chciałeś żeby ci lody świadczyli najlepiej w Trójmieście? (1)
- 2 26
-
2024-04-03 15:31
Chciałem żeby wywiązywli się z zapisów umowych w zakresie prędkości minimalnych, zwykle dostępnych, dostępności internetu w zakresie powyżej t>80 % i utraty pakietów
- 23 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.