• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

"National Geographic Endurance" powstaje w Gdyni

VIK
19 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
  • NB 312 będzie jednym z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie.
  • NB 312 będzie jednym z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie.
  • Sven Linblad, prezes Lindblad Expeditions.
  • Odbiorcą finalnym statku jest Lindblad Expedition.
  • W części wyposażona jednostka jest budowana w gdyńskiej stoczni, a ostatnie prace wykończeniowe będą realizowanie w norweskiej stoczni Ulstein.
  • NB 312 będzie jednym z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie.
  • Odbiorcą finalnym statku jest Lindblad Expeditions.

W stoczni Crist odbyła się ceremonia położenia stępki pod jednostkę NB 312 "National Geographic Endurance". Jest to wielofunkcyjny polarny statek pasażerski z innowacyjnym kadłubem X-BOW przeznaczony dla norweskiego armatora.



To kolejny krok w budowie jednego z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie - NB 312. Długa na blisko 125, a szeroka na ponad 20 metrów jednostka będzie mogła pływać w trudnych warunkach polarnych. W części wyposażona jednostka jest budowana w stoczni Crist, a ostatnie prace wykończeniowe będą realizowanie w norweskiej stoczni Ulstein. Statek ma być gotowy w 2020 r. Odbiorcą finalnym statku jest Lindblad Expeditions, a statek będzie pływał pod nazwą "National Geographic Endurance".

- Cieszymy się, że bierzemy udział w budowie tak innowacyjnego statku, jakim jest NB 312. To kolejny projekt z ciągle rozwijającego się rynku jednostek pasażerskich, który zostanie zrealizowany w naszej stoczni - mówi Tomasz Wrzask, PR & marketing manager Crist.
Statek zostanie wyposażony w kadłub z linii X-BOW znany dotychczas z jednostek przeznaczonych dla branży offshore. Zastosowanie tego rozwiązania w statku pasażerskim zmniejszy uderzanie fal o kadłub, przez co zwiększy komfort podróżowania i będzie prowadzić do znacznego zmniejszenia hałasu i wibracji. Kształt i zamknięty charakter X-BOW ma również zminimalizować ryzyko rozprysku fal, unikając zagrożenia lub uciążliwości śliskich lub oblodzonych pokładów.

Dolne kondygnacje statku stanowić będą luksusowe apartamenty z dużymi oknami, pozwalającymi obserwować to, co znajduje się pod wodą. Na pokładzie znajdzie się również spa, centrum fitness, jacuzzi, restauracja z widokiem na morze i odkryty bar. Jednostka naraz będzie zabierać ok. 100 osób, do których dyspozycji będzie 69 kabin.
VIK

Miejsca

Opinie (38) 2 zablokowane

  • A jak tam "dojna zmiana" w Criście? Różne typki włożone przez kumpli i tatusiów do spółek? (1)

    Mają co jeść? Tak tylko się pytam, bez łzych intencji.

    • 5 2

    • To podaj przykład

      • 0 2

  • Trzeba im bylo opchnac nasz wspanialy Horyzont ][
    (znany takze jako Rzygacz 2)
    Pozdrawiam kolejna wyprawe na szpica

    • 1 1

  • 'Endurance'. Tak nazywał się

    statek jednego z najtwardszych, najbardziej wytrwałych i pozornie skazanych podczas tamtej ekspedycji na śmierć podróżników. Wielka, wielka postać. Przykład lidera i prawdziwego człowieka.

    • 2 0

  • Za starych stoczni, na wodowaniu (1)

    pewien stoczniowiec mi powiedzial:

    Panie. Co z tego, ze budujemy statki. Najwieksze pieniadze to ida na wyposazenie i wykonczenie tych statkow... I to juz nie w Polsce...

    Mial racje?

    • 13 3

    • żeby wyposażać to trzeba dbać o specjalistów a nie zatrudniac spolki społeczki. Raz montują robią kolizje pozniej sie zasłaniają umowa i zchodzą z roboty

      • 8 0

  • i oczywiście zero informacji w tej reklamie jak wygląda "praca" w Criscie...

    • 6 4

  • Czas się obudzić . (1)

    A kim oni jeszcze chcą to zrobić , większość dobrych fachowców sami się pozbyli wymieniając ich na Ukraińców , Wietnamców ,Hindusów ,Białorusów i nie wiadomo jeszcze kogo. Niedobitki polskiej załogi zatrudniane są tylko na samozatrudnieniu , a administracja i ' menadżerka ' rozrosły się do monstrualnych rozmiarów ( więcej wodzów jak Indian ) . Totalny brak kompetencji i szacunku dla podstawowego pracownika . Pracowałem tam 6 lat i w końcu puściły mi nerwy bo ile można robić i naprawiać po pseudo fachowcach nie znających słowa po polsku . Polacy w criście są obciążani nieproporcjonalnie ponad miarę w stosunku do obcokrajowców , którzy mają w nosie kontrolę jakości , odbiory , terminy , ich obchodzi tylko nabicię godzin i czas wyjazdu do domu .

    • 13 3

    • Sama prawda kolego

      Dodam że warunki sanitarne jak i warunki pracy są z roku na rok coraz gorsze, nie polecam nikomu pracy w takim zakładzie mobbing na porządku dziennym.

      • 6 3

  • tylko szkoda że

    pracownikom nie chcą płacić

    • 5 3

  • Zdjęcie 7/7 (1)

    Czy to cała załoga CRIST-u ( 22 osoby)? Faktycznie chyba tak jest bo ponad 90% ludzi to odrębne podmioty gospodarcze plus do tego kilkanaście innych spółek. To gwarancja sukcesu w biznesie....

    • 2 1

    • sukces ? za jaką cenę

      Na tym zdjęciu widać kto ma umowę o pracę , czyli urlopy , socjal przewidziany prawem i godną emeryturę na przyszłość , reszta proli ( czyli około tysiąca ) na samozatrudnieniu albo śmieciówach są tylko nowoczesnymi niewolnikami latami bez urlopów , chorobowego , świadczeń na dzieci i godnej emerytury , za to z normą do wyrobienia - 250 do 300 godzin miesięcznie .

      • 1 2

  • Statek zostanie wyposażony w kadłub...

    To chyba logiczne, no nie? Ale kto i gdzie bedzie wyposażał kadłub?

    • 0 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Artur Jadeszko

Od 2006 roku prezes zarządu ATC Cargo SA, spółki notowanej na NewConnect, alternatywnym systemie obrotu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Studiował na Wydziale Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od początku kariery zawodowej związany z branżą TSL. Jako przewodniczący Komisji Celnej w Polskiej Izbie Spedycji i Logistyki był uczestnikiem wielu projektów realizowanych przy współudziale Izby Celnej w Gdyni oraz Ministerstwa Finansów. Jest...

Najczęściej czytane