• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowa odsłona placówek Santander Bank Polska w Gdańsku

26 października 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 

Santander Bank Polska wykorzystuje technologię, aby umożliwić klientom korzystanie z coraz szerszej oferty usług zdalnych i samoobsługowych. Już dzisiaj klienci samodzielnie mogą załatwić wiele spraw, oszczędzając czas, a także dbając o swoje bezpieczeństwo w czasie pandemii.



Poprzez Santander Internet oraz aplikację mobilną można m.in. zdalnie założyć konto czy wziąć kredyt gotówkowy, a także zrealizować większość transakcji bankowych. Obie platformy są nieustannie rozwijane w odpowiedzi na potrzeby cyfrowego społeczeństwa.

Coraz nowocześniejsze są także placówki bankowe. Wiele usług jest przenoszonych do systemów cyfrowych - np. transakcje w oddziałach najczęściej już potwierdzamy SMS kodem, umowy podpisem mobilnym. Bank ogranicza drukowanie, aby wspólnie z klientami dbać o środowisko naturalne.

W każdym oddziale są strefy samoobsługowe, gdzie klient samodzielnie może skorzystać z usług Santander Internet lub wpłacić i wypłacić pieniądze w bankomacie i wpłatomacie - kartą lub Blikiem. Doradcy oddziałowi oferują swoją pomoc przy każdej czynności, krok po kroku objaśniając, jak przejść przez proces.


Od września w Gdańsku działa sześć oddziałów bezgotówkowych. W każdej placówce znajdziemy specjalistów, z którymi możemy omówić swoje finanse, pomogą w najbardziej skomplikowanych sprawach. Dwa z tych oddziałów już wcześniej funkcjonowały bezgotówkowo, między innymi Work/Café przy ulicy Grunwaldzkiej 472 - to nowoczesny format oddziału, połączony z kawiarnią oraz przestrzenią co-workingową.

- Zachęcamy klientów do korzystania ze zdalnego bankowania. Doradcy pomagają przy pierwszych transakcjach mobilnych. Instruują jak korzystać z Blika, mobilnego parkowania lub jak uruchomić automatyczne płatności za autostradę AutoPay. Cieszymy się, że coraz więcej klientów chce korzystać z nowych rozwiązań. Oddział nie prowadzi już transakcji gotówkowych w kasach, klienci mogą wypłaty załatwić samodzielnie w bankomacie i wpłatomacie. Nasi doradcy mogą poświęcić więcej czasu na rozmowę o finansach, dopasowanie oferty, pokazanie nowych możliwości finansowych - mówi Marta Czaplińska-Kwidzińska, dyrektorka oddziału bezgotówkowego.
Wpłaty i wypłaty pieniędzy w wysokich kwotach lub walucie obcej można realizować w jednej z czterech lokalizacji, które zostały przystosowane do szybkiej obsługi gotówkowej. Między innymi w tych placówkach przywita nas gospodarz oddziału, który kieruje klientów do odpowiednich stanowisk, a także wspiera w korzystaniu z kanałów zdalnych i urządzeń samoobsługowych.

- Pozytywny odbiór zmian przez klientów widać w badaniu jakości obsługi w naszych oddziałach - to nas bardzo motywuje do pracy. Przekształcenie oddziałów gotówkowych na bezgotówkowe poprawia nie tylko szybkość obsługi, lecz także jej jakość - mówi Krzysztof Piskorski, dyrektor regionu.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

 

Ludzie biznesu

Grzegorz Bierecki

Grzegorz Bierecki urodzony 28 października 1963 roku. Od 1990 prezes Fundacji na Rzecz Polskich Związków Kredytowych; od 1992 do 2012 roku prezes Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej. Od 2001 członek, od 2005 sekretarz Rady Dyrektorów World Council of Credit Union w Madison, USA. Honorowy obywatel kilku miast amerykańskich, laureat nagród ekonomicznych w Polsce i USA; wyróżniony m.in odznaką Zasłużony Działacz Kultury (2001) i Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski...

Najczęściej czytane