- 1 Państwowe firmy wymieniają zarządy (33 opinie)
- 2 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (97 opinii)
- 3 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (152 opinie)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (78 opinii)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (70 opinii)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (176 opinii)
Nowy Piotr i Paweł łamie stereotypy
12 września w Gdańsku Osowej, przy ul. Balcerskiego 2 , otwarty zostanie nowy sklep Piotr i Paweł. Wprowadzony zostanie w nim program "5 Gwarancji", który wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich konsumentów w zakresie komfortu i jakości robienia zakupów oraz atrakcyjności cenowej. Tym samym Piotr i Paweł całkowicie zmienia rynek supermarketów, oferując klientom jeszcze więcej niż konkurencja.
Wszystko opiera się na pięciu gwarancjach: gwarancji dostępności produktów, gwarancji świeżości, sprawnej obsługi przy kasach, niskich cen oraz zgodnych cen na półce i przy kasie. W ślad za Poznaniem podążyły kolejne sklepy w takich miastach jak: Pabianice, Konin i Skórzewo. Teraz przyszła kolej na Gdańsk. Co więcej, jest to otwarcie już piątego sklepu w Gdańsku, ale pierwszego z programem "5 Gwarancji".
Skąd pomysł na program "5 Gwarancji"? Piotr i Paweł od 23 lat zdobywając uznanie konsumentów w całej Polsce, łącząc bezpretensjonalny, ciepły kontakt z klientem, wiedzę o jego potrzebach i zmieniających się upodobaniach, z fachowością oraz dogłębną znajomością produktów, a przy tym wciąż jest odbierany przez klientów jako delikatesy. Szeroki asortyment, wyszkolony i uprzejmy personel, eleganckie meble, czystość w sklepie tworzą wizerunek drogiego sklepu.
Klient postrzega jakość przez pryzmat ceny, nie tylko w przypadku zakupów spożywczych. Nowy Piotr i Paweł udowadnia, że jest to tylko stereotyp, a dowodem na to są gwarancje, które wyznaczają nowe standardy, a jeśli są one klientowi rekompensowane. Każdy, kto udowodni, że komunikowana zasada nie jest respektowana przez sklep, odbiera kupon uprawniający do 15 proc. zniżki na kolejne zakupy.
Nad całością będzie czuwał system kontroli zadowolenia klientów, którego monitoring pozwoli na ciągłe usprawnianie supermarketów Piotr i Paweł.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (13)
-
2013-10-17 12:01
panie na mięsnym w MANHATANIE bardzo sympatyczne
ROBIĘ ZAKUPY NA MANHATANIE WE WRZSZCZU BO NA OLIWIE PARĘ RAZY DOSTAŁEM STARE MIĘSO ...a panie w Oliwie ,,stare'' i w dodatku opryskliwe... mają brudne fartuchy!!!!!!!!!!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.