- 1 Państwowe firmy wymieniają zarządy (33 opinie)
- 2 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (97 opinii)
- 3 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (152 opinie)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (78 opinii)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (70 opinii)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (176 opinii)
Obsługa VIP-ów w Porcie Lotniczym w Gdańsku
Port lotniczy oferuje swoim gościom obsługę w standardzie VIP. Sprawdzamy, czego mogą się spodziewać nawet najbardziej wymagający pasażerowie.
Najważniejsza różnica to kameralny nastrój podczas kompleksowej odprawy biletowo-bagażowej, celnej oraz paszportowej, a także osobny punkt kontroli bezpieczeństwa. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z oferty, mogą pojawić się 10 minut przed odlotem pod warunkiem, że nie posiadają ze sobą rejestrowanego bagażu. Tyle wystarczy na przeprowadzenie odprawy.
- Jednak jeśli podróżny ma duży bagaż ze sobą musi zjawić się 35-40 minut przed odlotem lub dostarczyć przez swojego pracownika wcześniej - wyjaśnia Leszek Klepacz z lotniska w Rębiechowie.
Podczas pobytu w części VIP goście mogą korzystać z ekskluzywnego saloniku, który jest dostępny w formule "all inclusive", gdzie dostępne są napoje, słodycze, przekąski oraz kanapki.
-Każdy z naszych gości z saloniku VIP do samolotu jest dowożony indywidualnie limuzyną marki BMW. Ci, którzy nie mają ochoty z niej korzystać, mogą wjechać na teren lotniska własnym samochodem za dodatkową opłatą - wyjaśnia Klepacz.
W ramach obsługi VIP przewidziano także nieograniczony dostęp do prasy i internetu. Na czas trwania usługi zagwarantowane są też miejsca parkingowe przy wejściu do saloniku VIP. Tym podróżnym, którym przyjdzie czekać nieco dłużej niż zwykle na samolot lub odbiór z lotniska zagwarantowano komfortowe warunki do wypoczynku bądź efektywnej pracy.
- Obsługa lotniska pomaga także przy wyborze i rezerwacji hotelu, zamówieniu taksówki, czy też udziela informacji turystycznej, kolejowej, autobusowej, oraz lotniczej - podkreśla Leszek Klepacz.
Co ważne już w przyszłym roku, latem, obsługa będzie odbywać się w jeszcze bardziej komfortowych warunkach. Strefa VIP zostanie przeniesiona z terminala T1 do rozbudowanego terminala T2 - do jego zachodniej części.
- Pozwoli nam to wzbogacić ofertę dla pasażerów VIP - mówi Klepacz.
Ile opisana powyżej przyjemność kosztuje? Kompleksowa obsługa jednego pasażera przylatującego lub wylatującego z lotniska to koszt 300 zł netto. Za każdą dodatkową osobę należy zapłacić 200 zł.
Jeśli ktoś ma ochotę wjechać na płytę lotniska swoim samochodem musi zapłacić 1,5 tys. zł. W przypadku kolumny pojazdów będzie to kwota o 500 zł większa.
Port lotniczy w Gdańsku zachęca zainteresowane osoby lub firmy do wypełnienia formularza (PDF) i przesłanie go na numer faxu +48 58 348 13 32 lub e-mailem na adres: vip@airport.gdansk.pl.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (5) 2 zablokowane
-
2014-09-21 14:50
a są podsłuchy ?
- 7 5
-
2014-09-21 22:09
zenada to co oferują vipom powinno byc na codzień dla wszystkich (2)
poza wjazdem autem i odprawa 10 minut przed.
- 4 7
-
2014-09-21 23:33
Czyli Pan Donald kilka razy w tygodniu płaci 2 koła za kolumnę samochodów?
- 6 2
-
2014-09-23 21:35
hmm
A gdzie pan widział kameralna odprawę... itd 200 czy więcej pasażerów linii Ryanair czy wizzair czy jakiejkolwiek innej?
- 0 1
-
2014-09-24 08:17
eee, gruby, masz coś?
mi się ta inicjatywa bardzo podoba...
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.