- 1 Czy pod Gdańskiem powstanie fabryka za 2 mld euro? (143 opinie)
- 2 Ursa już pod polską banderą (59 opinii)
- 3 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (60 opinii)
- 4 Czy trudne studia gwarantują najwyższe zarobki? (98 opinii)
- 5 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (187 opinii)
- 6 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (102 opinie)
Odnieś sukces w Dolinie Krzemowej
Młode polskie firmy mają szansę wejścia na globalny rynek dzięki udziałowi w programie US-Poland Innovation Hub. Polsko-Amerykańska Rada Współpracy (US-Polish Trade Council) startuje z nową inicjatywą. W Palo Alto leżącym w Dolinie Krzemowej uruchomiła program US-Poland Innovation Hub skierowany do kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw, które planują wejść ze swoją ofertą na rynek amerykański, znaleźć na nim partnerów i pozyskać inwestorów.
Innovation Hub zajmie się wyborem innowacyjnych polskich firm i przygotowaniem ich do wejścia na rynek globalny. Podczas sześciu sesji treningowych, które odbędą się jesienią tego roku, kadra zarządzająca wybranych przedsiębiorstw zostanie przygotowana do prezentacji i negocjacji. Kolejnym krokiem będzie wyjazd do Doliny Krzemowej (listopad — grudzień, pobyt potrwa od dwóch do czterech tygodni), gdzie odbędą się przygotowane przez USPTC spotkania i wizyty biznesowe z potencjalnymi partnerami i inwestorami.
Inicjatywa ma umożliwić przedsiębiorcom także skorzystanie z szerokiej sieci kontaktów biznesowych i pomóc im w rozpoczęciu działalności i uruchomieniu oddziału w Stanach Zjednoczonych. Firma już na etapie przygotowań do rozmów z inwestorami będzie mogła zweryfikować, na ile jest gotowa do wejścia na rynek amerykański, i podjąć decyzję o wyjeździe do Stanów Zjednoczonych.
Termin zgłaszania się do udziału w programie mija 21 sierpnia. Regulamin udziału i formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie: innovationhub.usptc.org.
Miejsca
Opinie (3)
-
2012-08-20 14:16
Sukces to można osiągnąć. (1)
Wytwarzając innowacyjne, konkurencyjne cenowo pożądane przez rynek produkty a nie dzięki odwiedzaniu kolejnych szkoleń/warsztatów itd.
Ciekawa jestem o ile lepiej by prosperowały niektóre przedsiębiorstwa gdyby kasę ładowaną w niekończące się warsztaty i szkolenia dla kadry menadżerskiej i marketingu przeznaczyłyby na R&D. A tak badania leżą, restrukturyzacja produkcji ku nowszym technologią leży, a menadżerowie po kilkunastu warsztatach nie rozumieją czemu firma nie odnosi sukcesu, bo przecież oni wprowadzili tak znaczące rozwiązania jak casual, open space, meetingi, przyjacielski model zarządzania itd.- 19 3
-
2012-08-21 08:30
:)
Oczywiście masz rację innowacyjny produkt to podstawa, ale artykuł jak większość próbuje napędzić kolejny biznes. Kluczowy jest chyba ten pobyt w USA - ludzie dostają pitolca jak słyszą, że będą mieli szkolenia i spotkania biznesowe w dolinie krzemowej
- 3 0
-
2012-08-21 12:04
głowa do góry
Na szczęście w północnej Californi nikt nie ma uprzedzeń do Polaków, wiem bo mieszkałem tam dość długo, także dobrze się przygotujcie od strony merytorycznej a sukces gwarantowany. Powodzenia.
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.