• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pipeline Summit. Dwa dni wypełnione wiedzą

VIK
2 października 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami.

Tylko praktyczna wiedza, #nomarketingbullshit - to myśl przewodnia kolejnej edycji Pipeline Summit w Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się we wtorek, 8 października, i potrwa dwa dni.



Jak skutecznie sprzedawać, budować zespoły sprzedażowe i przyspieszyć wzrost firmy? Jak znaleźć potencjalnych klientów i zatrzymać ich przy sobie? Tego wszystkiego i jeszcze więcej będzie się można dowiedzieć podczas konferencji Pipeline Summit. Spotkanie odbędzie się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Organizatorzy konferencji spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online.

Pipeline Summit to dwa dni wypełnione wiedzą. Eksperci zdradzą swoje sekrety i recepty na sukces. Przedsiębiorcy prowadzący własny biznes, którzy wezmą udział w konferencji, dowiedzą się, jak sprzedawać bezpośrednio, rozwijać zespół sprzedażowy, prowadzić media społecznościowe czy e-mail marketing oraz jak poprawić i zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe niezależnie od branży. W programie są warsztaty i wystąpienia merytoryczne, a wszystko w myśl idei #nomarketingbullshit.

Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi - Conference Day - całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking.

Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in. Agata Krzysztofik (Piktochart) posiadająca 10-letnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju w takich firmach, jak Google, SimScale oraz Groove. Warto zajrzeć również na wystąpienie Yama Regeva, współzałożyciela i CEO Zest.is, szybko rozwijającej się platformy do budowania wiedzy dla profesjonalistów. Swoją obecność na Pipeline Summit potwierdził również Henrique Moniz de Aragão z G2.com. Henrique zbudował zespoły sprzedaży, które doprowadziły do przejęcia jego firmy przez Accenture w 2015 roku, utworzyły i zwiększyły liczbę nowych zespołów sprzedaży w Europie w tempie 100 proc. wzrostu przychodów.

Wystąpi też Łukasz Maroszczyk, który w Signify wprowadził social selling do globalnego ekosystemu firmy. Zdobywał doświadczenie w takich markach, jak Procter & Gamble, HSBC Bank czy The Prudential Assurance Company. Constantin Yevishkin (Tribe47) opowie o najnowszych trendach i o tym, w jaki sposób w 2020 roku będziemy używać webinarów. Anna Ratajczak-PiotrowskaAnna Skóra z Beeffective skupią się na social sellingu na platformie Linkedin.

Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com.
VIK

Wydarzenia

Pipeline Summit 2019 (1 opinia)

(1 opinia)
399 zł
konferencja

Miejsca

Opinie (10) 1 zablokowana

  • instagramowi ludzie "sukcesu" w przykrótkich nogawkach;) (1)

    • 24 1

    • "Liderzy" biznesu bez skarpet.

      • 6 0

  • Wszyscy co prowadzą prawdziwy realny biznes wiedzą że to mrzonki

    chcą zarobić na konferencjach i tyle, to jest ich pomysł na życie.
    Żenujące spotkanie dla niedowartościowanych ludzi.

    • 30 2

  • że co proszę?

    Henrique zbudował zespoły sprzedaży, które doprowadziły do przejęcia jego firmy przez Accenture w 2015 roku, utworzyły i zwiększyły liczbę nowych zespołów sprzedaży w Europie w tempie 100 proc. wzrostu przychodów.
    Czy brał w tym udział jakiś tłumacz z Google?

    • 19 0

  • Czy wymienione firmy coś produkują lub świadczą jakieś usługi tworzące wartość dodaną?

    Czy są jak rasowa biurokracja - potrafią w obszarze swojej działalności jedynie tworzyć zadania i wyszukiwać problemy, a następnie rozwiązywać je, budując otoczkę sukcesu i doświadczenia w branży.

    • 17 0

  • Uhhh. No to dopiero będzie #marketingbullshit...

    Jak zarobić swój pierwszy milion? Sprzedać tysiącu i**otów wejściówki na konferencję typu #suchepiardywoccie za 1000zł sztuka.

    • 15 0

  • odkrył sposób na zarabianie 50 tys dolarów dziennie. Somsiedzi go nienawidzą. Sprawdź jak!

    • 17 0

  • social sellingu

    A co to?!?

    • 4 0

  • Nikt nie przyjdzie

    • 3 0

  • A kawa i ciastko będzie?

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Maria Śliwicki

Od 1991 był prezesem Grupy Ergo Hestia, odszedł ze stanowiska pod koniec 2022 roku. Kierował dwoma towarzystwami ubezpieczeniowymi Grupy - Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń Ergo Hestia SA i Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie Ergo Hestia SA, wyróżnionymi wieloma prestiżowymi nagrodami, m.in. Godłem „Teraz Polska” i „Nagrodą Gospodarczą Prezydenta RP”. Za zbudowanie od podstaw Grupy Ergo Hestia otrzymał tytuł \"Człowieka dziesięciolecia polskich ubezpieczeń\", a...

Najczęściej czytane