- 1 680 mln zł na lądowe gazociągi. Część pływającego terminalu gazowego (42 opinie)
- 2 Specjalistka od wydr i toczenia na kole (19 opinii)
- 3 Spór o kwotę zasiłku pogrzebowego (58 opinii)
- 4 Rusza porównywarka cen energii (144 opinie)
- 5 Rosyjski statek stoi w Porcie Gdynia (279 opinii)
- 6 Ogromne samochodowce pracujące dla wojska w Gdyni (129 opinii)
Pipeline Summit. Jak skutecznie sprzedawać w sieci
W jaki sposób podwoić sprzedaż produktów low-touch i jak projektować indywidualne doświadczenia użytkowników? O tym i nie tylko będzie mowa podczas Pipeline Summit w Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się we wtorek 22 stycznia i potrwa dwa dni. Sprzedaż biletów trwa.
Spotkanie odbędzie się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Organizatorzy spodziewają się 200 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online kierowanymi do biznesu. Tematy wiodące konferencji to automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy rekrutacja w obszarze sales.
Konferencja dołącza do wydarzeń kreowanych przez infoShare, organizatora największej konferencji technologicznej w Polsce i regionie. Tegoroczny infoShare odbędzie się na początku maja w AmberExpo w Gdańsku.
- Sprzedaż online skierowana do biznesu to tak prężnie rozwijający się obszar, że organizacja wyspecjalizowanego eventu wydaje nam się bardzo potrzebna, zwłaszcza z punktu widzenia ciągle bardzo szybko ewoluujących narzędzi online - mówi Grzegorz Borowski, CEO i co-founder infoShare.
Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi - Conference Day - całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking. Obowiązują trzy rodzaje biletów: łączony na warsztaty i konferencję oraz pojedyncze na każdy dzień. Sprzedaż wystartowała.
Piąta edycja odbywa się pod hasłem #nomarketingbullshit, a zaproszeni prelegenci to praktycy sprzedaży. W agendzie znalazło się 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu. Niektórzy prelegenci ze Stanów Zjednoczonych przyjadą do Polski ze swoim wystąpieniem po raz pierwszy. To m.in. Stephen M. Lowisz (21LEAP), który wyjaśni różnice pomiędzy mierzalnymi cechami sprzedaży a tym, czego nie widać, a jest skuteczne. Posłuży się do tego przykładami firm z listy Fortune 100. Jack Moberger z Appcues pokaże, w jaki sposób wygenerować większą sprzedaż produktów typu low-touch. Z kolei zainteresowani personalizacją doświadczeń swoich użytkowników powinni wysłuchać wystąpienia Brennana Dunna, co-foundera RightMessage. W poprzednich edycjach Gdynię odwiedzili m.in. reprezentanci Slacka, Trello i LinkedIna.
W agendzie nie brakuje również znanych polskich nazwisk. Na scenie Pipeline Summit pojawią się m.in. Agata Mroczkowska (Booksy), Michał Korba (User Engage), Bartosz Majewski (Casbeg) i Kasia Michalak (Bee Talents).
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (18) 2 zablokowane
-
2019-01-16 10:57
CEO i co-founder? (5)
Opanujcie się.
- 27 0
-
2019-01-16 11:45
Opanujcie się! I to asap!
- 15 0
-
2019-01-16 14:14
(2)
piszmy po polsku - sijo kofąder
- 10 0
-
2019-01-16 16:10
(1)
Już mieliśmy ustawę która próbowała wprowadzić radosne pałeczki zamiast joysticków...
- 1 0
-
2019-01-17 18:38
A były też ciepłe psy zamiast hot-dogów ?
- 1 0
-
2019-01-16 16:09
Jak jego stanowisko nazywa się CEO to jest CEO.
Co za problem?
- 0 1
-
2019-01-16 13:55
kiedy w Gdyni przestaną gadać a zaczną coś robić?
- 5 1
-
2019-01-16 13:59
Pipeline?
Nie bądź Pan rura. Nie pękaj!- 7 0
-
2019-01-16 14:20
Produkty low-touch? Serio?
- 14 0
-
2019-01-16 19:28
Świetna inicjatywa moi mili i kochani (2)
Będę tam i Was tez zapraszam moi drodzy i mili.
- 4 6
-
2019-01-16 20:15
Głupiś (1)
- 3 3
-
2019-01-17 00:10
Dlaczego go obrażasz?
Co zrobil? Jestes z PiSu?
- 1 0
-
2019-01-16 20:34
Hm, no tak. Utonąć w żargonie
Nie ma co moralizować o ustawie o języku polskim - jest żywy, ale proponuję pooglądać tutoriale i poczytać co nieco. Bo tu chodzi o kontakty, a nie wiedzę, bo jej tu nie ma.
- 4 0
-
2019-01-16 22:24
Może powinny powstawać jakieś szkolenia kierunki jak bronić się przed tymi trikami ? (1)
Bo można oci...eć z tego wszystkiego.
- 4 0
-
2019-01-18 15:44
Po prostu wyłącz wi-fi i calu ten ich marketing diabli wezmą
- 1 0
-
2019-01-17 07:06
(1)
Co?
- 3 0
-
2019-01-18 15:45
To co słyszałeś..
- 0 0
-
2019-01-19 12:58
A ustawa o języku polskim tam nie obowiązuje?
Łoooo matko..... chyba mnie niepostrzeżenie przesiedlili ;)
Straszne to jak się zaprzedajemy pod przykrywką nowoczesności i korpo standardów.- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.