• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pliszka zmienia wizerunek i chce walczyć o pozycję lidera w branży

erka
5 kwietnia 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 
Zmiana wizerunku objęła nie tylko wymianę logo, zmienione zostały też ubrania robocze pracowników oraz oznakowanie floty samochodowej. Zmiana wizerunku objęła nie tylko wymianę logo, zmienione zostały też ubrania robocze pracowników oraz oznakowanie floty samochodowej.

Przedsiębiorstwo, sygnowane dotychczas przedrostkiem "poż", symbolem gaśnicy i kojarzone głównie z rynkiem lokalnym zmienia wizerunek. Gdańska firma Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy chce być postrzegana jako ogólnopolski lider w zakresie projektowania i realizacji nowoczesnych zabezpieczeń przeciwpożarowych.



Nowe logo Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy odnosi się bezpośrednio do oficjalnej nazwy, a tym samym do nazwiska właściciela - Krzysztofa Pliszki. Hasło "inżyniering przeciwpożarowy" ma obrazować szeroki zakres usług w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Z kolei wygasające, czerwone płomienie zamiast kropki nad "i", nawiązują do charakteru branży i koloru dominującego w dotychczasowej wizualizacji, który jest ściśle kojarzony z firmą.

- Decyzja o zmianie logo została podjęta na podstawie dokładnej analizy dotychczasowego wizerunku naszej firmy, tego jak chcemy być postrzegani w przyszłości oraz ograniczeń narzucanych przez poprzednią wizualizację - mówi Magdalena Basarab, kierownik działu marketingu i PR w firmie Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy, odpowiedzialna za operację rebrandingu. - Gaśnica i przedrostek "poż" w dotychczasowym logo ograniczały firmę do kategorii małych, lokalnych przedsiębiorstw remontujących i serwisujących sprzęt przeciwpożarowy i zupełnie nie wyróżniały nas spośród konkurencji. My dążymy do roli firmy eksperckiej, zajmującej się kompleksowo projektowaniem i montażem nowoczesnych i skutecznych, automatycznych systemów przeciwpożarowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

Zmiana wizerunku objęła wymianę logo i nową wizualizację wszystkich akcydensów, materiałów promocyjnych, elementów reklamy zewnętrznej czy gadżetów. Zmienione zostały ubrania robocze pracowników oraz oznakowanie floty samochodowej. Powstała również nowa strona WWW, z designem dostosowanym do nowej identyfikacji i poziomem nawigacji zgodnym z aktualnymi trendami i wymaganiami rynku.

Więcej o pomorskiej gospodarce

W programie Marka Kańskiego Pomorska Kronika Biznesu: Konsolidacja i determinacja - PGNiG łączy spółki gazownicze i zwiększa tempo poszukiwań gazu z łupków na Pomorzu, rozmowa z Grażyną Piotrowską-Oliwa prezes PGNiG S.A.; BPO Education Center - innowacyjne kursy księgowosci korporacyjnej szansą dla bezrobotnych; Ile kosztuje dobre imię - rozmowa z Andrzejem Popadiukiem z GFKM; Nowoczesny statek do nowych wyzwań - podniesienie bandery na pogłębiarce Przedsiębiorstwa Robót Czerpalnych i Podwodnych. Pomorska Kronika Biznesu w TVP Gdańsk w piątek o 18:20. Powtórka programu w sobotę o 17:15.
erka

Miejsca

  • Pliszka Gdańsk, Miałki Szlak 52

Opinie (89) 9 zablokowanych

  • artykuł sponsorowany

    nic dodać nic ując nie ma nic wspólnego z realiami

    • 10 1

  • Najsmutniejsze jest to, że wystarczy jeden błąd urzędnika skarbowego i firma bankrutuje z dnia na dzień

    • 3 0

  • rzucę klasykiem... (2)

    "rebranding może robić każdy, trochę lepiej lub trochę gorzej"..
    myślę że wspomniana propozycja wcześniej jest dobra :
    PLISZKA - INŻYNIERING ANTYFAJEROWY IN POLSKA

    • 16 2

    • Proponuję PLISZKA - INZYNIERING ANTYFAJEROWY IN POLAND

      • 0 1

    • Reteksting też można.

      Żeby było lepiej proponuję: "Rebranding każdy robić może, trochę lepiej lub trochę gorzej". Lepiej? Widzi mi się, że i owszem. I klasyk też bliższy oryginału.

      • 0 0

  • teraz ja parę słów po Polskiemu (3)

    ale niezły FUN wyszedł z tego inżynieringu, ale co się dziwić skoro workują w tej korporejszyn sami managerowie . (brzmi jak magazynierzy) In polandii to jest normalne więc proszę się nie dziwić że takie gnioty polsko angielskie pojawiają się. Trendy czy coole czy jazze ogólnie panujące w języku potocznym są raczej wynikiem pojawiającego się dna intelektualnego wśród youngów i ich chęci do nieuctwa języka polskiego. Skoro sam mister director wypowiedział się i broni tej pokraki językowej , to chociażby nie wiem jakim bjutiful językiem napisał swoje oświadczenie to tylko dowodzi również o jego levelu umysłowym. have fan

    • 17 0

    • Ołmajgad!

      Hał najs wyklarowane!

      • 5 0

    • Wśród younów to raczej skutek tego, że także u ich parentow (1)

      • 4 0

      • genau

        jak ju mówisz

        • 0 0

  • ja proponuje

    Plisch-ca ingdżyniering przeciw fajerowy

    • 7 1

  • Może inżynieria byłaby fajniejsza. Może. (2)

    Ale, póki co, nie Wasz cyrk, jak ktoś słusznie napisał, i nie Wasze "małpy". Niech sobie nazywa jak chce. Do ewentualnych klientów należy decyzja czy podejmą współpracę, czy nie z powodu takiej, a nie innej NAZWY. Swoją drogą zawsze przekonany byłem, że nie nazwa się liczy ( choć to marka ), a wiedza fachowa i ludzie, którzy pracują dla firmy. Sugerowanie, że właściciel ma zmieniać coś, bo nie podoba się komentującym, to - lekko mówiąc - przesada. Przyjmijcie, forumowicze, do wiadomości wyjaśnienia przedstawiciela firmy i już. Szydzenie i nabijanie się świadczy li i jedynie o poziomie. Nie ich. Waszym.

    • 7 12

    • (1)

      Nie masz racji.
      Skoro firma chwali się zmianą nazwy i wysyła takie informacje za pośrednictwem mediów w świat, to niech liczy się z konsekwencjami. Ja nie mówię, że właściciel ma coś zrobić, albo nie. Ale jeśli większość komentarzy jest w krytycznym tonie, to chyba należałoby się zastanowić nad słusznością takiej zmiany.
      I na koniec - nazwa oczywiście świadczy o firmie, o jej kierownictwie, o jego poziomie. I jeśli ktoś w nazwie firmy umieszcza tak groteskowe słowo, to nie wiadomo czego spodziewać się w całej działalności - to w końcu firma związana z bezpieczeństwem, a nie rozrywką.

      • 1 1

      • A gdzie jest powiedziane, że większość, to racja?

        • 1 0

  • zaraz TTiertholning śmiechen

    buahahhaha

    • 3 0

  • pani PR-demager, mam dla pani pare podpowiedzi: (1)

    technika ppoż
    technologie ppoż
    rozwiązania inżynierskie w ochronie ppoż
    systemy przeciwpożarowe

    można ładnie po polsku? można.

    • 8 0

    • ja tu jestem kierownikiem tej szatni

      przypadkiem wyszła prawdziwa kompetencja do zajmowanego stanowiska. ciekawe co ta pani jeszcze wymyśla:) ale musi być wesoło.

      • 3 0

  • Polglish (1)

    ;) (inżyniering)

    • 1 0

    • ponglish :)

      • 0 0

  • i teraz koszty...

    do wymiany napisy na autach, koszulki,ulotki,długopisy,flagi,pieczątki, itd itd itd..koszty koszty.... ciekawe jaką odpowiedzialność ma ktoś kto zajmuje kierownicze stanowisko i pobiera za tę odpowiedzialnośc kase? wymyślając takie babole jak inżyniering?

    • 8 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Francis Lapp

Prezes firmy HTEP Polska Sp. z o.o. i stoczni Sunreef Yachts. Pochodzi z Francji Od 1992 roku mieszka w Polsce. W roku 2002 powstała stocznia Sunreef Yachts, która zajmuje się projektowaniem, budową oraz czarterowaniem dużych katamaranów na miarę: motorowych i żaglowych. Jest też założycielem organizacji charytatywnej Handicap Sport Adventures, przygotowującej rajdy po Afryce dla niepełnosprawnych dzieci.

Najczęściej czytane