- 1 Czy pod Gdańskiem powstanie fabryka za 2 mld euro? (167 opinii)
- 2 Ursa już pod polską banderą (70 opinii)
- 3 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (64 opinie)
- 4 Czy trudne studia gwarantują najwyższe zarobki? (100 opinii)
- 5 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (193 opinie)
- 6 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (102 opinie)
Pliszka zmienia wizerunek i chce walczyć o pozycję lidera w branży
Przedsiębiorstwo, sygnowane dotychczas przedrostkiem "poż", symbolem gaśnicy i kojarzone głównie z rynkiem lokalnym zmienia wizerunek. Gdańska firma Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy chce być postrzegana jako ogólnopolski lider w zakresie projektowania i realizacji nowoczesnych zabezpieczeń przeciwpożarowych.
Nowe logo Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy odnosi się bezpośrednio do oficjalnej nazwy, a tym samym do nazwiska właściciela - Krzysztofa Pliszki. Hasło "inżyniering przeciwpożarowy" ma obrazować szeroki zakres usług w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Z kolei wygasające, czerwone płomienie zamiast kropki nad "i", nawiązują do charakteru branży i koloru dominującego w dotychczasowej wizualizacji, który jest ściśle kojarzony z firmą.
- Decyzja o zmianie logo została podjęta na podstawie dokładnej analizy dotychczasowego wizerunku naszej firmy, tego jak chcemy być postrzegani w przyszłości oraz ograniczeń narzucanych przez poprzednią wizualizację - mówi Magdalena Basarab, kierownik działu marketingu i PR w firmie Pliszka Inżyniering Przeciwpożarowy, odpowiedzialna za operację rebrandingu. - Gaśnica i przedrostek "poż" w dotychczasowym logo ograniczały firmę do kategorii małych, lokalnych przedsiębiorstw remontujących i serwisujących sprzęt przeciwpożarowy i zupełnie nie wyróżniały nas spośród konkurencji. My dążymy do roli firmy eksperckiej, zajmującej się kompleksowo projektowaniem i montażem nowoczesnych i skutecznych, automatycznych systemów przeciwpożarowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Zmiana wizerunku objęła wymianę logo i nową wizualizację wszystkich akcydensów, materiałów promocyjnych, elementów reklamy zewnętrznej czy gadżetów. Zmienione zostały ubrania robocze pracowników oraz oznakowanie floty samochodowej. Powstała również nowa strona WWW, z designem dostosowanym do nowej identyfikacji i poziomem nawigacji zgodnym z aktualnymi trendami i wymaganiami rynku.
W programie Marka Kańskiego Pomorska Kronika Biznesu: Konsolidacja i determinacja - PGNiG łączy spółki gazownicze i zwiększa tempo poszukiwań gazu z łupków na Pomorzu, rozmowa z Grażyną Piotrowską-Oliwa prezes PGNiG S.A.; BPO Education Center - innowacyjne kursy księgowosci korporacyjnej szansą dla bezrobotnych; Ile kosztuje dobre imię - rozmowa z Andrzejem Popadiukiem z GFKM; Nowoczesny statek do nowych wyzwań - podniesienie bandery na pogłębiarce Przedsiębiorstwa Robót Czerpalnych i Podwodnych. Pomorska Kronika Biznesu w TVP Gdańsk w piątek o 18:20. Powtórka programu w sobotę o 17:15.
Miejsca
Opinie (89) 9 zablokowanych
-
2013-04-05 11:19
artykuł sponsorowany
nic dodać nic ując nie ma nic wspólnego z realiami
- 10 1
-
2013-04-05 11:33
Najsmutniejsze jest to, że wystarczy jeden błąd urzędnika skarbowego i firma bankrutuje z dnia na dzień
- 3 0
-
2013-04-05 11:38
rzucę klasykiem... (2)
"rebranding może robić każdy, trochę lepiej lub trochę gorzej"..
myślę że wspomniana propozycja wcześniej jest dobra :
PLISZKA - INŻYNIERING ANTYFAJEROWY IN POLSKA- 16 2
-
2013-04-05 11:41
Proponuję PLISZKA - INZYNIERING ANTYFAJEROWY IN POLAND
- 0 1
-
2013-04-05 12:33
Reteksting też można.
Żeby było lepiej proponuję: "Rebranding każdy robić może, trochę lepiej lub trochę gorzej". Lepiej? Widzi mi się, że i owszem. I klasyk też bliższy oryginału.
- 0 0
-
2013-04-05 12:14
teraz ja parę słów po Polskiemu (3)
ale niezły FUN wyszedł z tego inżynieringu, ale co się dziwić skoro workują w tej korporejszyn sami managerowie . (brzmi jak magazynierzy) In polandii to jest normalne więc proszę się nie dziwić że takie gnioty polsko angielskie pojawiają się. Trendy czy coole czy jazze ogólnie panujące w języku potocznym są raczej wynikiem pojawiającego się dna intelektualnego wśród youngów i ich chęci do nieuctwa języka polskiego. Skoro sam mister director wypowiedział się i broni tej pokraki językowej , to chociażby nie wiem jakim bjutiful językiem napisał swoje oświadczenie to tylko dowodzi również o jego levelu umysłowym. have fan
- 17 0
-
2013-04-05 12:25
Ołmajgad!
Hał najs wyklarowane!
- 5 0
-
2013-04-05 12:28
Wśród younów to raczej skutek tego, że także u ich parentow (1)
- 4 0
-
2013-04-05 12:31
genau
jak ju mówisz
- 0 0
-
2013-04-05 12:35
ja proponuje
Plisch-ca ingdżyniering przeciw fajerowy
- 7 1
-
2013-04-05 12:44
Może inżynieria byłaby fajniejsza. Może. (2)
Ale, póki co, nie Wasz cyrk, jak ktoś słusznie napisał, i nie Wasze "małpy". Niech sobie nazywa jak chce. Do ewentualnych klientów należy decyzja czy podejmą współpracę, czy nie z powodu takiej, a nie innej NAZWY. Swoją drogą zawsze przekonany byłem, że nie nazwa się liczy ( choć to marka ), a wiedza fachowa i ludzie, którzy pracują dla firmy. Sugerowanie, że właściciel ma zmieniać coś, bo nie podoba się komentującym, to - lekko mówiąc - przesada. Przyjmijcie, forumowicze, do wiadomości wyjaśnienia przedstawiciela firmy i już. Szydzenie i nabijanie się świadczy li i jedynie o poziomie. Nie ich. Waszym.
- 7 12
-
2013-04-05 17:49
(1)
Nie masz racji.
Skoro firma chwali się zmianą nazwy i wysyła takie informacje za pośrednictwem mediów w świat, to niech liczy się z konsekwencjami. Ja nie mówię, że właściciel ma coś zrobić, albo nie. Ale jeśli większość komentarzy jest w krytycznym tonie, to chyba należałoby się zastanowić nad słusznością takiej zmiany.
I na koniec - nazwa oczywiście świadczy o firmie, o jej kierownictwie, o jego poziomie. I jeśli ktoś w nazwie firmy umieszcza tak groteskowe słowo, to nie wiadomo czego spodziewać się w całej działalności - to w końcu firma związana z bezpieczeństwem, a nie rozrywką.- 1 1
-
2013-04-05 21:02
A gdzie jest powiedziane, że większość, to racja?
- 1 0
-
2013-04-05 12:51
zaraz TTiertholning śmiechen
buahahhaha
- 3 0
-
2013-04-05 13:01
pani PR-demager, mam dla pani pare podpowiedzi: (1)
technika ppoż
technologie ppoż
rozwiązania inżynierskie w ochronie ppoż
systemy przeciwpożarowe
można ładnie po polsku? można.- 8 0
-
2013-04-05 13:06
ja tu jestem kierownikiem tej szatni
przypadkiem wyszła prawdziwa kompetencja do zajmowanego stanowiska. ciekawe co ta pani jeszcze wymyśla:) ale musi być wesoło.
- 3 0
-
2013-04-05 13:16
Polglish (1)
;) (inżyniering)
- 1 0
-
2013-04-05 15:13
ponglish :)
- 0 0
-
2013-04-05 13:30
i teraz koszty...
do wymiany napisy na autach, koszulki,ulotki,długopisy,flagi,pieczątki, itd itd itd..koszty koszty.... ciekawe jaką odpowiedzialność ma ktoś kto zajmuje kierownicze stanowisko i pobiera za tę odpowiedzialnośc kase? wymyślając takie babole jak inżyniering?
- 8 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.