• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pomoc dla dystrybutorów w pocovidowej rzeczywistości

10 czerwca 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 

Lotos Oil - spółka zależna Grupy Lotos - uruchamia drugą edycję cieszącego się olbrzymią popularnością programu wsparcia kontrahentów. Kontynuacja programu ma nazwę "Razem w przyszłość 2.0". Spółka gwarantuje wypłatę już w lipcu premii półrocznej i daje możliwość przenoszenia niewykorzystanych budżetów marketingowych na kolejne okresy. Chce także wspierać marketingowo swoich dystrybutorów w budowaniu ich pozycji na rynkach lokalnych poprzez promocje cenowe i z nagrodami.



Lotos Oil od lat zajmuje się produkcją i dystrybucją środków smarnych. Przedmiotem ich działalności są między innymi oleje samochodowe, przemysłowe i smary, a także kosmetyki i chemia samochodowa.

- Żyjemy w niezwykłych czasach, które wymagają nieszablonowego myślenia i elastycznego reagowania na sytuację rynkową. W naszym olejowym mikroświecie istnieje silna więź między producentem środków smarnych a ich dystrybutorem. Rodzaj współzależności, która wymaga czasem niestandardowych rozwiązań. Nasza ubiegłoroczna akcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, ponieważ oferowała realną pomoc w najtrudniejszym okresie pandemii. Postanowiliśmy ją powtórzyć i dziś, kiedy - wszystko na to wskazuje - zbliżamy się do stopniowego odmrażania gospodarki. Chcemy pomóc naszym partnerom w tym trudnym okresie - podkreśla Aleksandra Jankowska, wiceprezes Zarządu Lotos Oil.

"Razem w przyszłość 2.0"



Wzorem ubiegłorocznej edycji również w tym roku przygotowano wiele ciekawych rozwiązań dla kontrahentów spółki, przede wszystkim tych związanych umową dystrybutorską. Jedną z nich jest wypłata premii półrocznej już w lipcu, uwarunkowana wykonaniem planu sprzedaży. Spółka wyszła także naprzeciw oczekiwań partnerów handlowych i zaproponowała możliwość elastycznego przenoszenia budżetów marketingowych między okresami rozliczeniowymi.

Dystrybutorzy, którzy pomimo bardzo trudnych warunków działania w 2020 r. zrealizowali plan sprzedaży, mogą liczyć na jeszcze jedną niespodziankę. Spółka chciałaby ich wspierać w budowaniu pozycji na rynku lokalnym poprzez nowy branding ich samochodów firmowych i wizualizacji siedzib ich oraz ich klientów. Zainteresowane firmy mogą w tym zakresie liczyć na pomoc swoich opiekunów handlowych.

Zarząd spółki olejowej jest przekonany, że program "Razem w przyszłość 2.0" przyczyni się do efektywnego powrotu do normalnego funkcjonowania współpracujących z producentem środków smarnych firm i pomoże w uchronieniu niejednego miejsca pracy na polskim rynku.

- Przekonaliśmy się, że polska gospodarka okazała się znacznie bardziej odporna, niż wielu z nas przewidywało wiosną ubiegłego roku. Wracamy na dobrze znane tory wzrostu, gdzie liczy się determinacja, jakość i współpraca pomiędzy producentem, dystrybutorem i użytkownikiem - dodaje Adam Sekściński, prezes Zarządu Lotos Oil.

Dołączymy do grona największych



Poza bieżącymi działaniami, aneksami do umów czy promocjami, z których pierwsza zaczyna się już dzisiaj i skierowana jest do branży rolniczej, spółka zaplanowała również działania długofalowe. Te z kolei związane są z będącą w fazie przygotowania prac technologią wytwarzania środków smarnych w oparciu o technologie Hydrokrakingowego Bloku Olejowego - HBO.

- Rozpoczynając produkcję wysokojakościowych baz Gr. II dołączymy do grona największych uznanych firm światowych zapewniających kompleksowe i wszechstronne zaopatrzenie rynkowe. Na nowej technologii i innowacyjności produktów w pierwszej kolejności skorzystają nasi partnerzy handlowi, którzy byli z nami w trudnym 2020 roku i są, czy też dołączą do nas w tym roku. Byliśmy razem w najtrudniejszym momencie, będziemy i teraz, kiedy świat wraca do normalnego funkcjonowania. Współpraca z nami dziś, w przyszłości zaowocuje dostępem do najnowszej technologii i unikalnych technologicznie środków smarnych. Program "Razem w przyszłość 2.0" ma nie tylko pomóc w powrocie do normalności , ale także dać perspektywę na przyszłość - podsumowuje Adam Sekściński.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

  • LOTOS Oil Gdańsk, Elbląska 135
  • ORLEN S.A. Gdańsk, Elbląska 135; Płock Chemików 7; Warszawa Bielańska 12

Opinie (3) 4 zablokowane

  • A jaki jest sens tego artykułu?

    Jak macie dobre wieści dla swoich dystrybutorów to wyślijcie im maila!

    • 10 0

  • Sponsor płaci

    Dzisiaj artykuł sponsorowany i portal dostanie oficjalnie kasę. A jutro artykuł "normalny" chwalący sprzedaż naszej Gdańskiej firmy lub komentarze chwalące fuzję. I za tydzień znowu artykuł sponsorowany w nagrodę. Szkoda, że portal z regionu nie broni naszych pomorskich interesów.

    • 8 1

  • O! Bajtek działa

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Maria Śliwicki

Od 1991 był prezesem Grupy Ergo Hestia, odszedł ze stanowiska pod koniec 2022 roku. Kierował dwoma towarzystwami ubezpieczeniowymi Grupy - Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń Ergo Hestia SA i Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie Ergo Hestia SA, wyróżnionymi wieloma prestiżowymi nagrodami, m.in. Godłem „Teraz Polska” i „Nagrodą Gospodarczą Prezydenta RP”. Za zbudowanie od podstaw Grupy Ergo Hestia otrzymał tytuł \"Człowieka dziesięciolecia polskich ubezpieczeń\", a...

Najczęściej czytane