• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza odwołana

Seminarium biznesowe dla firm usługowych

Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów to tytuł spotkania reprezentantów firm usługowych, podczas którego zostaną pokazane efekty działania Kaizen - kultury ciągłego doskonalenia.

lis 14

czwartek, godz. 16:00 - 19:00

Wstęp wolny
lis 15-16

piątek - sobota, godz. 17:00

bilety 100 zł
Seminarium skupi się na jednej ze skuteczniejszych dróg zarządzania przedsiębiorstwem opartej o Lean Management. Oprócz narzędzi efektywnego rozwiązywania problemów pokazane zostaną metody i systemy pracy wspierające zaangażowanie pracowników. A tego wymaga dziś coraz trudniejszy rynek pracownika i bardziej wymagający klienci generują każdego dnia potrzeby zmian wewnątrz organizacji.

Opinie

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Dorota Sobieniecka- Kańska

Dyrektor Gdańskiego Klubu Biznesu. Wydawca, dziennikarka, wykładowca, doradca public relations....