- 1 Państwowe firmy wymieniają zarządy (22 opinie)
- 2 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (147 opinii)
- 3 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (97 opinii)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (74 opinie)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (70 opinii)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (174 opinie)
SentiOne finalistą EIT Digital Challenge
SentiOne zostało finalistą w konkursie EIT Digital Challenge organizowanym przez Europejski Instytut Innowacji i Technologii z ramienia Unii Europejskiej. Konkurs skupia się na rosnących startupach - tzw. scaleupach - oferujących produkty Deep Tech, wykorzystujące zaawansowane technologie wspierające transformację cyfrową. Tylko dwie spółki z Polski zakwalifikowały się do ścisłego finału i 12 listopada powalczą o wygraną łącznej wysokości 350 tys. euro oraz wsparcie akceleratora EIT Digital w celu ekspansji spółki na rynki zachodnie.
SentiOne, polski startup założony w 2011 roku, wspiera największe przedsiębiorstwa w zakresie automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem technologii AI - chatbotów i asystentów głosowych. Pandemia COVID-19 nałożyła niespotykane dotąd obciążenie na zespoły obsługi klienta - dzięki wykorzystaniu technologii SentiOne banki, ubezpieczyciele i inne firmy konsumenckie zautomatyzowały do 30 proc. zapytań obsługi klienta. Wszystko to dzięki technologii, która potrafi zrozumieć intencje i motywacje klientów niemal tak doskonale jak ludzie.
Autorski algorytm rozumienia języka naturalnego (ang. Natural Language Understanding, NLU), stworzony przez zespół badaczy SentiOne, osiąga najwyższy dotąd wynik dokładności - 98 proc. - i zajmuje obecnie pierwsze miejsce w światowym rankingu Papers With Code. Co to oznacza dla branży obsługi klienta? Chatboty SentiOne z łatwością można posadzić wśród agentów obsługi klienta oraz powierzyć im najżmudniejsze i najczęściej powtarzające się zapytania.
Dzięki tej technologii SentiOne odnotowuje obecnie rekordowy rok - od początku 2020 spółka doświadczyła znacznego wzrostu zapytań przetargowych, wygrała przetargi warte w sumie 6 mln złotych, wykonała dziewięć wdrożeń pilotażowych i jest w trakcie dalszych negocjacji projektowych z czołowymi bankami. Z perspektywy spółki pandemia znacząco przyczyniła się do transformacji cyfrowej w Polsce.
Miejsca
Opinie (1)
-
2020-10-20 13:06
SentiOne ... w konkursie EIT Digital Challenge ... skupia się na startupach - tzw. scaleupach - oferujących ...Deep Tech
nawet w sferze XRV 3.0 arround ? ze złączami CAGA ?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.