- 1 Markowe hotele: u nas drożej niż w Europie (17 opinii)
- 2 Trójmiejskie stocznie budują konsorcjum (104 opinie)
- 3 Wielkie inwestycje w sieci energetyczne (30 opinii)
- 4 Czy pod Gdańskiem powstanie fabryka za 2 mld euro? (245 opinii)
- 5 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (244 opinie)
- 6 Czy trudne studia gwarantują najwyższe zarobki? (120 opinii)
SmartMedia inwentaryzowało salony Play
7 listopada 2012 (artykuł sprzed 11 lat)
Firma SmartMedia przeprowadziła spis majątku trwałego w 300 salonach Play. Inwentaryzacja w sieci Play prowadzona była przez kilkuosobowy zespół ekspertów SmartMedia, którzy w ciągu kilku tygodni dokonali spisu majątku w 300 salonach Play w całym kraju.
W projekcie zastosowano kolektory danych Honeywell Dolphin 6000 i specjalnie napisane oprogramowanie pozwalające przeprowadzić inwentaryzację oraz przygotować dokumentację poinwentaryzacyjną zgodnie z wymaganiami P4.
Gdańska spółka SmartMedia jest producentem oprogramowania STOCK, służącego do zarządzania majątkiem trwałym przedsiębiorstw. Jednocześnie firma świadczy usługę inwentaryzacji majątku trwałego, by zapewnić kompleksową paletę usług związanych z zarządzaniem majątkiem w organizacjach.
- Projekt, który realizowaliśmy dla Play był nietypowy, ponieważ prowadzony był bez wspierania się bazą danych z systemu, a wyłącznie w oparciu o spis z natury. W związku z tym nie mógł zostać zastosowany żaden ze standardowych systemów czy aplikacji SmartMedia, - mówi Rafał Podsiadło, dyrektor działu wdrożeń SmartMedia. - Stworzona zatem została aplikacja pozwalająca m.in. na skanowanie kodu kreskowego znajdującego się na przedmiotach, przypisanie do tego kodu nazwy przedmiotu - z listy asortymentu dostarczonej przez Play oraz ewentualne dopisanie nowego przedmiotu. Ze względu na wymagania Play jeśli chodzi o dokumentację poinwentaryzacyjną, dzięki aplikacji, generowane wydruki dopasowane były do wymogów klienta.
erka