- 1 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (179 opinii)
- 2 Państwowe firmy wymieniają zarządy (59 opinii)
- 3 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (100 opinii)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (86 opinii)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (72 opinie)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (176 opinii)
Baltic Operator, czyli spółka, do której należy Stocznia Gdańska, rozpoczęła budowę częściowo wyposażonej jednostki patrolowej dla fińskiej Straży Granicznej. To jedna z dwóch, jakie mają powstać w ramach kontraktu podpisanego ze stocznią Meyer Turku.
Przypomnijmy, że umowę na budowę dwóch częściowo wyposażonych jednostek podpisano w grudniu ub. roku. Pierwszy statek ma być gotowy w 2025 r., a drugi w 2026 r. W tym tygodniu rozpoczęto cięcie stali pod budowę pierwszego patrolowca. Podczas ceremonii obecni byli przedstawiciele klienta z Meyer Turku i The Finnish Border Guard.
Jednostki Offshore Patrol Vessels (OPV) będą miały 98 m długości, 17,6 m szerokości i 5 m zanurzenia. Będą patrolować akweny wzdłuż 4600-kilometrowej nieregularnej linii brzegowej Finlandii, usianej wysepkami.
- Kadłuby statków, które Baltic Operator dostarczy Straży Granicznej, powstaną w gdańskiej stoczni, gdzie produkowane są również duże bloki dla statków pasażerskich dla Meyer Turku - poinformowała w mediach społecznościowych spółka Baltic Operator.
Baltic Operator, działający w sektorze stoczniowym, energetyki wiatrowej i offshore, jest częścią Grupy Przemysłowej Baltic, a częścią GPB jest Stocznia Gdańska.
Miejsca
Opinie (86) ponad 10 zablokowanych
-
2023-12-14 17:18
Ale wyposażenie to Finowie
Budują statki czy kadłuby statków a śmietankę wynikającą z wyposażenia spijają inni?
- 8 5
-
2023-12-14 17:38
(1)
No widzicie? Ledwo w Polsce nastało prawo i praworządność, ledno jaśnie państwo objęło władzę, już mamy kraj mlekiem i miodem płynący.
- 17 13
-
2023-12-19 09:08
Ciekawe ile my wszyscy czyli Państwo,
dokładamy do tego interesu?
- 1 0
-
2023-12-14 17:38
Hahaha
Kadłub!!!! Tusk wam to wyjaśni jak bedzie sprzedawał stocznie
- 12 3
-
2023-12-14 18:03
Baltic Operator
Baltic Operator do likwidacji, sztuczny twór Lisowski. Duże koszty administracji. Prezes , który wszystkich podwykonawców ma za nic. Nie wywiązuje się z płatności, jest arogancki. Na zapłatę czeka się miesiącami. To nie zasługa jego a samej Stoczni Gdańskiej
- 36 9
-
2023-12-14 18:07
Stocznia (1)
Pracowałem w stoczni gdańskiej przed premierem Tuskiem.Stocznia Gdańska nie upadła przez zady Tuska.upadla też stocznia gdynynska.jest teraz zarządzana przez spółkę prywatna i robi niebywałe kontrakty.Idac ta myślą.w tych czasach kto chce pracować w tym sypie i za grosze.Kiedys Stoczniowiec Był SzNowany.a Teraz .............
- 6 1
-
2023-12-15 00:17
"upadla też stocznia gdynynska"
Obydwie stocznie były wtedy zarządzane przez niejakiego Szlantę, magika z Radomia.
Gdynia przecież przejęła Gdańsk.
Przyczyn tego upadku jest wiele, jednak jedną z podstawowych jest fakt, że ludziom, którzy się tym zajęli, wcale na produkcji nie zależało...- 1 0
-
2023-12-14 18:33
Czyli obecnie Polacy tylko zbijają drzwi do stodoły, a zamawiający dołoży silnik, sterowanie, awionikę - i będzie sobie mógł
latać na tym ! Że tak porównam.
- 4 2
-
2023-12-14 18:37
GPB
GPB 360 milionów straty. Proszę poczytać sprawozdanie finansowe za 2022 r. Zatory w płatnościach.
- 3 0
-
2023-12-14 19:23
Obiekto
I wspaniale,tylko premierem został Jego Eminencja Pan Donald Tusk odrazu sa inwestycje.Tak trzymac.Tylko Pan Donald Tusk wyciagnie nas z dna,tylko nowoczesnosc i Europa.
- 4 3
-
2023-12-14 19:38
Statki??
Ludzie my potrzebujemy U-boty w ilościach 20 sztuk na miesiąc i przeorzemy ten Bałtyk. My szlachta kurlandzka, żądamy przyłączenie Królewca do Rzeczypospolitej, czekanie na atak sowietów to głupota, zaciąg żołnierza i do boju.
- 1 1
-
2023-12-15 08:55
Pispatryioty budowały
-Okręt patrolowy zbudowany dla MOSG opuścił francuski port Boulogne-sur-Mer nad Kanałem Angielskim
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.