- 1 Ursa już pod polską banderą (74 opinie)
- 2 Czy pod Gdańskiem powstanie fabryka za 2 mld euro? (177 opinii)
- 3 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (65 opinii)
- 4 Czy trudne studia gwarantują najwyższe zarobki? (101 opinii)
- 5 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (193 opinie)
- 6 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (102 opinie)
Tęczowe kontenery Maersk dotarły do terminalu DCT w Gdańsku
Do terminalu DCT w Porcie Gdańsk na pokładzie kontenerowca Venta Maersk dotarły pomalowane w tęczowe barwy kontenery. Odbywają one "podróż" w ramach akcji wsparcia różnorodności i akceptacji zorganizowanej przez duński koncern AP Moller-Maersk.
Jak informuje AP Moller-Maersk, kontenery mają przypominać tym, którzy czują się inni, że nie są sami. Zawsze mogą liczyć na akceptację bez względu na rasę, wiek, płeć, pochodzenie etniczne, wyznawaną religię czy orientację seksualną. Duński koncern podkreśla, że tęczowe kontenery oddają ducha firmy, która traktuje wszystkich pracowników i klientów jednakowo.
W każdym z portów, do którego zawijały kontenery, pracownicy duńskiej firmy mogą się na nich podpisać. W ten sposób firma chce zintegrować pracowników pracujących w różnych częściach świata.
Czytaj też:
Miejsca przyjazne społeczności LGBT w Trójmieście
AP Moller-Maersk to duński koncern bardziej znany jako Maersk. Firma prowadzi działalność w różnych sektorach biznesu, głównie w ramach transportu i energii. Jest jednym z największych operatorów kontenerowych. Ma siedzibę w Kopenhadze, z filiami i oddziałami w ponad 135 krajach na całym świecie oraz około 120 tys. pracowników.
To nie pierwszy przypadek zaangażowania globalnej firmy w akcję wsparcia różnorodności i społeczności LGBT. Oficjalne wsparcie wyraziły już takie marki jak: CitiBank, IBM, Microsoft, Aviva, Google, Goldman Sachs, Procter & Gamble, Nielsen czy BNP Paribas.
Marka Levi's co roku wypuszcza specjalne tęczowe kolekcje, które w Polsce można kupić w wybranych salonach oraz w sklepie internetowym. W ramach kampanii "Niech gadają. Żyj rześko" wspierającej różnorodność i prawo do bycia sobą marka napojów Sprite (Coca-Cola) wprowadziła limitowaną edycję puszki z logo w kolorach tęczy. Empik wspólnie z wytwórnią Universal Music Polska stworzył album muzyczny "Love is love". Dużym echem odbiło się też wprowadzenie do sprzedaży przez firmę Ikea tęczowych wycieraczek pod drzwi.
Pomarańczowe kontenery, celowa prowokacja? (31 opinii)
Miejsca
Opinie (433) ponad 100 zablokowanych
-
2021-07-06 13:03
To nie jest tęcza.
Jak w komentarzu powyżej - śwatło rozszczepia się na siedem głównych barw. We fladze LGBT (zresztą zgapionej z flagi ruchu spółdzielczego) brakuje koloru indygo.
- 3 0
-
2021-07-06 14:37
Niech maluja
Pakują w kontenery homosi i wysyłają na sybir
- 4 0
-
2021-07-06 19:31
Chore
Polityka i korporacje sieją ferment. Nawet na mistrzostwach Europy w piłce nożnej chore wstawki, iluminacje, zmiana reklam. Narzuca się na siłę, a efekt jest odwrotny. Żenada.
- 4 0
-
2021-09-29 07:34
co się wozi w takich kontenerach?
pedały?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.