• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Telepizza - 25 pomysłów na firmę

18 lutego 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Gustownie urządzona pizzeria to coraz częściej także miejsce mniej formalnych spotkań. Gustownie urządzona pizzeria to coraz częściej także miejsce mniej formalnych spotkań.

Telepizza, czyli jedna z największych sieci pizzerii specjalizujących się w dostawie pizzy do domu, biura oraz konsumpcji na miejscu szuka franczyzobiorców. Największe szanse mają przedsiębiorcy z Trójmiasta, ale poszukiwani są również partnerzy z Elbląga, Tczewa, Malborka i Ostródy.



Firma posiadam ponad 1000 lokali w czterech krajach (Hiszpania, Portugalia, Chile, Polska) oraz personel liczący ponad 40 tys. pracowników.

Telepizza Poland Sp. z o.o od ponad 18 lat jest liderem na polskim rynku w sprzedaży, w sektorze dowozu pizzy do domu. Obecnie posiada ponad 120 lokali w tym 50 proc. stanowią lokale własne, zaś kolejne 50 proc. placówki franczyzowe. Tylko w roku 2009 otwartych zostało blisko 20 nowych lokali Telepizza Poland, a dynamiczna ekspansja sieci jest również strategicznym celem na rok 2011. Jednym z obszarów, na którym można rozpocząć współpracę z siecią, jest województwo pomorskie.

Obecnym i przyszłym licencjobiorcom Telepizza Poland Sp. z o.o oferuje:
1. Udział w sukcesie rynkowym firmy Telepizza w Polsce.
2. Prestiż związany z prowadzeniem działalności pod rozpoznawalną marką, liderem dostawy pizzy do domu.
3. Możliwość korzystania ze sprawdzonych rozwiązań biznesowych.


Stałą opiekę doradców. Rozpoczęcie własnej działalności, a następnie jej prowadzenie to spore wyzwanie i konieczność podejmowania każdego dnia wielu decyzji biznesowych. Dlatego Telepizza dba o fachowe wsparcie dla swoich licencjobiorców, oddając im do dyspozycji sztab doświadczonych pracowników działu Operacyjnego Telepizza Poland. Nasi "Konsultorzy" codziennie udzielają wsparcia we wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem pizzerii sieci Telepizza. Każdy z nich opiekuje się wyłącznie niewielką grupą lokali, co podnosi efektywność współpracy.

Wsparcie struktur centralnych. Oferujemy pomoc wyspecjalizowanych działów w sprawach personalnych i administracyjnych, budowlano-technicznych, pomoc prawną oraz duże wsparcie marketingowe. Dodatkowo gotowy i sprawnie działający system logistyki dostaw zdejmuje z licencjobiorcy obowiązek dbania o dostawców oraz jakość produktów i atrakcyjność cen.

Korzyści skali działania. Telepizza Poland to ponad 120 lokali w Polsce, ponad 7 milionów pizz sprzedawanych każdego roku i kilkanaście lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Skala działania i wieloletnia obecność na polskim rynku przekładają się na konkretne korzyści, które dostępne są również dla osób dopiero rozpoczynających swoją działalność w ramach sieci.

Najwyższa jakość produktów za rozsądną cenę. Dobrej jakości produkty w niższych cenach możliwe są wyłącznie dzięki odpowiedniej skali działania, systemowi centralnych zakupów oraz kontroli produktów prowadzonej przez Dział Jakości. To właśnie zakup półproduktów jest jednym z kluczowych elementów biznesu, zapewniających zadowolenie konsumentów z produktu końcowego oraz godziwy zysk z działalności.

Skuteczną reklamę w najefektywniejszych mediach. Telepizza posiada profesjonalne struktury działu marketingu zapewniające od lat regularną obecność w telewizji. Nasze kampanie reklamowe skutecznie zwiększają sprzedaż, potwierdzając opinię, że "reklama jest dźwignią handlu". Jest to możliwe dzięki dużemu zasięgowi, który zbudowaliśmy będąc obecni w 65 miastach w kraju.

Dla osób, które rozważają możliwość rozpoczęcia działalności gospodarczej na własny rachunek, Telepizza Poland sp. z o.o. przygotowała na rok 2011 szczególnie korzystne warunki.

Osoby zainteresowane uzyskaniem szczegółowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy:

Jacek Krajewski,
tel. 0 504 145 606,
Jacek.Krajewski@telepizza.pl

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (9) 4 zablokowane

  • (3)

    Ja Telepizzy nie lubię z jednego prostego powodu: ułożenie cennika tak, że jedna pizza kosztuje tyle co dwie, ale dawanie 50% zniżki, wyraźnie pokazuje że firma chce przyciągnąć ludzi nierozgarniętych, którzy ślinią się na słowo 'promocja' a sam nie są w stanie policzyć ile coś faktycznie kosztuje. Nie uważam się za takiego więc to pizzeria nie dla mnie. Poza tym mi ichnia pizza nie smakuje.

    • 33 1

    • (2)

      statystycznie 3/5 ludzi to idioci nierozumiejący treści dziennika telewizyjnego, wiec się im nie dziwie

      • 0 0

      • (1)

        A pozostałe 1/5? ;)

        • 1 0

        • dobre! :)

          • 0 0

  • Ja też nie lubię ich pizzy (1)

    preferuję Pizzę Hut

    • 15 5

    • fuu, tłuste placki

      • 1 0

  • A ja preferuję pozycję

    klasyczną oraz kilka innych, które już tak klasyczne nie są.

    • 6 1

  • Proponuje oszczedzic czas na odbieranie telefonow - ile kosztuje licencja?:)

    • 4 1

  • jakbym miał lokal i pieniądze na start jakie są niezbędne to na 100% bym zainwestował w coś innego niż telepizza

    • 6 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Jan Zarębski

Działalność gospodarczą rozpoczął już na początku lat 80. Stworzył firmy takie jak Lonzę i Natę, które od lat 90. należą do głównych producentów napojów bezalkoholowych w Polsce. Związane z nim przedsiębiorstwa zajmują się również m.in. wytwarzaniem maszyn i oprzyrządowanie do produkcji opakowań. Kieruje Gdańskim Związkiem Pracodawców, działa też w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan.

Najczęściej czytane