- 1 Czy pod Gdańskiem powstanie fabryka za 2 mld euro? (143 opinie)
- 2 Ursa już pod polską banderą (59 opinii)
- 3 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (60 opinii)
- 4 Czy trudne studia gwarantują najwyższe zarobki? (98 opinii)
- 5 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (187 opinii)
- 6 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (102 opinie)
Telepizza - 25 pomysłów na firmę
Telepizza, czyli jedna z największych sieci pizzerii specjalizujących się w dostawie pizzy do domu, biura oraz konsumpcji na miejscu szuka franczyzobiorców. Największe szanse mają przedsiębiorcy z Trójmiasta, ale poszukiwani są również partnerzy z Elbląga, Tczewa, Malborka i Ostródy.
Firma posiadam ponad 1000 lokali w czterech krajach (Hiszpania, Portugalia, Chile, Polska) oraz personel liczący ponad 40 tys. pracowników.
Telepizza Poland Sp. z o.o od ponad 18 lat jest liderem na polskim rynku w sprzedaży, w sektorze dowozu pizzy do domu. Obecnie posiada ponad 120 lokali w tym 50 proc. stanowią lokale własne, zaś kolejne 50 proc. placówki franczyzowe. Tylko w roku 2009 otwartych zostało blisko 20 nowych lokali Telepizza Poland, a dynamiczna ekspansja sieci jest również strategicznym celem na rok 2011. Jednym z obszarów, na którym można rozpocząć współpracę z siecią, jest województwo pomorskie.
Obecnym i przyszłym licencjobiorcom Telepizza Poland Sp. z o.o oferuje:
1. Udział w sukcesie rynkowym firmy Telepizza w Polsce.
2. Prestiż związany z prowadzeniem działalności pod rozpoznawalną marką, liderem dostawy pizzy do domu.
3. Możliwość korzystania ze sprawdzonych rozwiązań biznesowych.
Stałą opiekę doradców. Rozpoczęcie własnej działalności, a następnie jej prowadzenie to spore wyzwanie i konieczność podejmowania każdego dnia wielu decyzji biznesowych. Dlatego Telepizza dba o fachowe wsparcie dla swoich licencjobiorców, oddając im do dyspozycji sztab doświadczonych pracowników działu Operacyjnego Telepizza Poland. Nasi "Konsultorzy" codziennie udzielają wsparcia we wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem pizzerii sieci Telepizza. Każdy z nich opiekuje się wyłącznie niewielką grupą lokali, co podnosi efektywność współpracy.
Wsparcie struktur centralnych. Oferujemy pomoc wyspecjalizowanych działów w sprawach personalnych i administracyjnych, budowlano-technicznych, pomoc prawną oraz duże wsparcie marketingowe. Dodatkowo gotowy i sprawnie działający system logistyki dostaw zdejmuje z licencjobiorcy obowiązek dbania o dostawców oraz jakość produktów i atrakcyjność cen.
Korzyści skali działania. Telepizza Poland to ponad 120 lokali w Polsce, ponad 7 milionów pizz sprzedawanych każdego roku i kilkanaście lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Skala działania i wieloletnia obecność na polskim rynku przekładają się na konkretne korzyści, które dostępne są również dla osób dopiero rozpoczynających swoją działalność w ramach sieci.
Najwyższa jakość produktów za rozsądną cenę. Dobrej jakości produkty w niższych cenach możliwe są wyłącznie dzięki odpowiedniej skali działania, systemowi centralnych zakupów oraz kontroli produktów prowadzonej przez Dział Jakości. To właśnie zakup półproduktów jest jednym z kluczowych elementów biznesu, zapewniających zadowolenie konsumentów z produktu końcowego oraz godziwy zysk z działalności.
Skuteczną reklamę w najefektywniejszych mediach. Telepizza posiada profesjonalne struktury działu marketingu zapewniające od lat regularną obecność w telewizji. Nasze kampanie reklamowe skutecznie zwiększają sprzedaż, potwierdzając opinię, że "reklama jest dźwignią handlu". Jest to możliwe dzięki dużemu zasięgowi, który zbudowaliśmy będąc obecni w 65 miastach w kraju.
Dla osób, które rozważają możliwość rozpoczęcia działalności gospodarczej na własny rachunek, Telepizza Poland sp. z o.o. przygotowała na rok 2011 szczególnie korzystne warunki.
Osoby zainteresowane uzyskaniem szczegółowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy:
Jacek Krajewski,
tel. 0 504 145 606,
Jacek.Krajewski@telepizza.pl
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Opinie (9) 4 zablokowane
-
2011-02-18 09:24
(3)
Ja Telepizzy nie lubię z jednego prostego powodu: ułożenie cennika tak, że jedna pizza kosztuje tyle co dwie, ale dawanie 50% zniżki, wyraźnie pokazuje że firma chce przyciągnąć ludzi nierozgarniętych, którzy ślinią się na słowo 'promocja' a sam nie są w stanie policzyć ile coś faktycznie kosztuje. Nie uważam się za takiego więc to pizzeria nie dla mnie. Poza tym mi ichnia pizza nie smakuje.
- 33 1
-
2011-02-18 19:55
(2)
statystycznie 3/5 ludzi to idioci nierozumiejący treści dziennika telewizyjnego, wiec się im nie dziwie
- 0 0
-
2011-02-18 20:28
(1)
A pozostałe 1/5? ;)
- 1 0
-
2011-02-18 23:40
dobre! :)
- 0 0
-
2011-02-18 09:44
Ja też nie lubię ich pizzy (1)
preferuję Pizzę Hut
- 15 5
-
2011-02-18 18:07
fuu, tłuste placki
- 1 0
-
2011-02-18 13:41
A ja preferuję pozycję
klasyczną oraz kilka innych, które już tak klasyczne nie są.
- 6 1
-
2011-02-18 16:09
Proponuje oszczedzic czas na odbieranie telefonow - ile kosztuje licencja?:)
- 4 1
-
2011-02-18 18:22
jakbym miał lokal i pieniądze na start jakie są niezbędne to na 100% bym zainwestował w coś innego niż telepizza
- 6 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.