- 1 Państwowe firmy wymieniają zarządy (22 opinie)
- 2 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (147 opinii)
- 3 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (97 opinii)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (74 opinie)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (70 opinii)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (174 opinie)
Wakacje kredytowe. Będzie można zawiesić dwie raty kredytu
- W II kwartale 2024 r. będzie można zawiesić dwie raty płatności kredytu, a próg skorzystania z wakacji został ustanowiony na poziomie 1,2 mln zł - poinformował minister finansów Andrzej Domański. Dotychczasowy projekt przewidywał, aby zawieszenie przysługiwało w wymiarze jednego miesiąca, od 1 marca 2024 r. do 31 marca 2024 r., zaś w przypadku kolejnych kwartałów - w wymiarze miesiąca w każdym kwartale.
- Proponuje się ustanowienie nowego progu wartości udzielonego kredytu na poziomie 1,2 mln zł. Ustanowienie tego progu na poziomie trzykrotności średniej wartości kredytu uniemożliwi z jednej strony skorzystanie z tzw. wakacji kredytowych przez osoby niepotrzebujące takiego wsparcia, a z drugiej strony uwzględni ceny nieruchomości mieszkalnych w dużych miastach - poinformował minister.
Wcześniej resort finansów proponował próg na poziomie 2 mln zł.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Szukasz nieruchomości w Trójmieście i okolicach?
Wakacje kredytowe w 2024 roku
Przypomnijmy, że owe wakacje kredytowe wprowadziła ustawa o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom. Mogły z nich korzystać osoby, które spłacają kredyt hipoteczny zaciągnięty w walucie polskiej na własne potrzeby mieszkaniowe. Przepisy weszły w życie 29 lipca 2022 r. Ustawa przewiduje możliwość skorzystania z wakacji od kredytu na maksymalnie osiem miesięcy.
Przedłużone wakacje kredytowe od 1 kwietnia 2024 r.
Zmianie uległ termin wejścia w życie proponowanych przepisów. Przewiduje się, aby projektowana ustawa weszła w życie z dniem 1 kwietnia 2024 r, co powinno pozwolić na dokończenie procesu legislacyjnego, a regulacje przejściowe zawarte w projekcie zapewnią kredytodawcom oraz Bankowi Gospodarstwa Krajowego czas na dostosowanie systemów IT do wprowadzanych zmian prawnych".
Opinie (153) 2 zablokowane
-
2024-02-13 13:08
Opinia wyróżniona
Jak nie stać kogoś na kredyt to niech nie bierze (6)
Dosyć dopłacania. Koniec z specjałami.
- 13 62
-
2024-02-14 17:07
Re
Może lepiej niech nie dopłacaj tym których stać na kilka kredytów i kilka nieruchomości. Dlaczego ktoś kto ledwo wybudował własny dom w kredycie nie ma liczyć na jaką kolwiek pomoc....
Dlaczego frankowiczow mamybtraktowac ulgowo a złotówkowy kredytobiorców nie???- 2 0
-
2024-02-14 15:12
Jakie dopłacanie ? Przecież kredyt się wydłuża jak się nie znasz to milcz. Ponadto pewnie masz na tacy dane mieszkanie że oczerniasz tych co kredyt musieli wziasc żenada
- 4 0
-
2024-02-14 13:52
Ty Tłusta głupia świnio (1)
Ty nie dopłacasz ,nikt do tego nie dopłaca ,po prostu ludzie płacą mniej odsetek do banku , banków które w tej chwili mają potężne zyski, jak nie jesteś taki głupi to nie zabieraj głosu
- 6 1
-
2024-02-15 17:14
hm, a grubej świni podniosą opłaty za korzystanie z konta... także ten... trochę się doucz jak działa kapitalizm
- 0 1
-
2024-02-13 13:29
(1)
Mieszkasz z rodzicami czy w jaki sposób dorobiles się swojego mieszkania? Daj rade nieudacznikom takim jak ja, w jaki sposób mogę dorobić się mieszkania bez kredytu? Nie zarabiam mało, jestem raczej oszczędny ale ni jak nie nazbierałem na kupno za gotówkę, daj mistrzu złotą radę?
- 7 0
-
2024-02-13 13:44
A rodziców masz?
- 0 8
-
2024-02-13 11:47
Opinia wyróżniona
(4)
Nie rozumiem tego zamieszania - całkowity koszt udzielenia wakacji kredytowych ( przesunięcie spłaty obecnej raty na sam koniec kredytu oraz odsetki od tego) ponosi kredytobiorca. Banki mają zagwarantowane w tym przypadku odsetki od dodatkowych czynności których nie brano pod uwagę przy zaciąganiu kredytu. Bank dostanie co jego to jest pewne. Za
Nie rozumiem tego zamieszania - całkowity koszt udzielenia wakacji kredytowych ( przesunięcie spłaty obecnej raty na sam koniec kredytu oraz odsetki od tego) ponosi kredytobiorca. Banki mają zagwarantowane w tym przypadku odsetki od dodatkowych czynności których nie brano pod uwagę przy zaciąganiu kredytu. Bank dostanie co jego to jest pewne. Za wszystko zapłaci kredytobiorca ! Kłamstwem jest twierdzenie ile to rząd dokłada do wakacji kredytowych. No ale już tak nas nauczył propagandy PIS że to łykamy organicznie. Tak samo z resztą jak z podniesieniem płacy minimalnej - sukces poprzedniego rządu...grosza do tej podwyżki nie dołożył. W państwowych firmach wzięli z podatków a w prywatnych dołożyli przedsiebiorcy. Defacto część z nich zwolniła pracowników lub zamknęła działalność - o tym się nie mówiło w TVP a w Toruniu tylko wkolko mówili że mają mało pieniedzy ( nie było audycji żeby finał nie szedł w stronę odpowiedzialności za Toruńskie media)
- 34 17
-
2024-02-16 05:58
Konstrukcja wakacji kredytowych polega na przeniesieniu raty na koniec okresu kredytowania i NIE pobierania od niej odsetek. Dostaje się nieoprocentowany kredyt (w wysokości odroczonych rat) na kilkanaście/kilkadziesiąt lat. Płacą za to banki
- 0 0
-
2024-02-14 18:22
Do Adam (1)
Bzdury piszesz. Jeśli nie policzysz miesięcy kiedy kredytobiorca miałby ( a nie płaci ) zapłacić, a płaci dopiero po 25 latach, gdyby faktycznie bank nie ponosił kosztów za to. to i może miałbyś rację. To tak jak miałbyś sklep, ale nie stać mnie w tym miesiącu zapłacić, zapłacę za dwa lata. Niby dostaniesz pieniądze, ale najpierw musisz ponieść
Bzdury piszesz. Jeśli nie policzysz miesięcy kiedy kredytobiorca miałby ( a nie płaci ) zapłacić, a płaci dopiero po 25 latach, gdyby faktycznie bank nie ponosił kosztów za to. to i może miałbyś rację. To tak jak miałbyś sklep, ale nie stać mnie w tym miesiącu zapłacić, zapłacę za dwa lata. Niby dostaniesz pieniądze, ale najpierw musisz ponieść koszty, opłacić prąd, pracownikow, ZUS id. i poczekać, żeby odebrać kasę po cenie z momentu kupna ( ryzyko, że zbankrutujesz wcześniej ). Za dwa lata ten sam towar będzie droższy, a Ty dostaniesz takie pieniądze za jakie brałem towar wcześniej nic więcej, ani mniej. Rozumiesz, czy z byt skomplikowane? Po drugie płacę minimalną błędnie pojmujesz, że to przedsiębiorca ponosi koszty. Koszty zawsze ponosi klient. Przedsiębiorca sprzedaje towar i usługę za taką cenę, żeby jemu się opłacało i inni chcieli to kupić, jeśli jest słaby i nie nadaje się do prowadzenia biznesu, a sprzedaje towar, lub usługę nie adekwatną do tego za co żąda pieniądze, wówczas staje się nierentowny i bankrutuje. Skoro to takie proste co PiS zrobił, czemu nikt wcześniej na to nie wpadł i tak nie zrobił? Najpierw się edukuje, sięgam po wiedzę, później komentuje. W tej kolejności, nie na odwrót. Reasumując nie każdy będzie przedsiębiorcą, ani matematykiem, czy finansistą. Szach mat i elo
- 1 0
-
2024-02-15 15:09
Ale wiesz, ze kredyt hipoteczny to sztuczny pieniadz? To nie jest tak, ze bank wyklada ze swoich, poczytaj o tym jak dzialaja kredyty hipoteczne i skad sie biora pieniadze wyplacane na taki kredyt :)
- 0 0
-
2024-02-14 07:43
Właśnie nie rozumiesz. Podczas wakacji można najzwyczajniej w świecie zapłacić 100% raty kapitałowej zamiast 200zl kapitału i 1600odsetek jak w moim przypadku. Więc wtedy jestem o kilka rat do przodu....
- 6 0
Wszystkie opinie
-
2024-02-13 08:33
(14)
Dlaczego pomaga się kredyciarzom? Dlaczego rząd nie pomaga tym co wynajmują? Ludzie mają dzieci( tak jak wymarzył sobie rzont) i nie stać ich uzbierać na wkład. Wynajmują. Czemu im się nie pomaga? Czemu pomaga się np bezdzietnym co maja kredyt? Prosze o merytorykę.
- 10 88
-
2024-02-13 08:37
Odpowiedzialna rodzina najpierw organizuje dzieciom miejsce do życia, a potem płodzi potomstwo. (5)
- 30 7
-
2024-02-13 08:39
(1)
Czym jest owe "miejsce do życia"? Opisz
- 4 7
-
2024-02-13 08:53
Własne mieszkanie, żeby mieć pewność że żadna czynszowa pijawka nie wywali Cię z dzieckiem na bruk?
- 10 6
-
2024-02-13 08:54
(1)
Taa? Czy odpowiedzialna rodzina i rodzice to tacy co się zakredytują na wszystko i później oraja od rana do nocy na to ? Tak to rozumiesz? Owe miejsce do życia to "tylko" dla dzieci mieszkających w mieszkaniu na kredyt?! Głowny ost wydaje mi się,że mówi o nieuczciwości wobec wszystkich.
- 5 1
-
2024-02-13 09:01
No tak, najbardziej płaczą ci, co dostali spółdzielcze mieszkania za złotówkę.
To przecież było bardzo uczciwe, nie?
- 12 3
-
2024-02-13 11:12
Szkoda, że twoja była nie odpowiedzialna ;)
- 1 3
-
2024-02-13 08:40
Rzont :)
Więcej już nie pisz lepiej rondzie
- 5 6
-
2024-02-13 08:42
Jak to nie? (1)
Czy rodzice nie otrzymują świadczeń? Oczywiście, że tak. Mam zarówno dziecko jak i kredyt i na wakacje kredytowe się nie złapałem z racji progów finansowych - nie płaczę. Jeśli ktoś zdecydował się na dzieci to znaczy, że czuł się na tyle pewnie w swojej sytuacji finansowej, że mógł sobie na to pozwolić, proszę nie zrzucać perspektywistycznego myślenia na rząd i brać odpowiedzialność za podjęte kroki.
- 8 10
-
2024-02-13 08:48
Nie czytasz ze zrozumieniem.
- 5 3
-
2024-02-13 22:38
Droga pani prosząc o merytoryke.Jestem ciężko pracującym singlem,bezpłodnym,więc ciężko o dzieci dlaczego mam nie dostać pomocy w spłacie kredytu na który podpisałem umowę na długie lata.Z tego co dobrze się orientuje to ludzie posiadający dzieci dostają pomoc od państwa(z moich podatków i innym bezpłodnych,gejów,lesbijek nie mogących mieć dzieci.Owe obecnie 800 plus jest taka sama forma pomocy jak wakacje kredytowe z tą różnicą że jest ona raz na pół roku a pani 800 plus co miesiąc.Mysle że pani roszczenia są nie adekwatne do sytuacji,dostaje pani na jedno dziecko rocznie 9600 rocznie.PrYpomne że nam nikt nic nie daje a przesuwa nasze zobowiązanie w czasie,które i tak będziemy musieli spłacic.Takze proszę zamilczeć i cieszyć się z tego co pani ma.Moi rodzice nie dostawali na mnie nic,a udało mi się dorosnąć znaleźć dobrą pracę i zaciągnąć owy kredyt (:
- 8 1
-
2024-02-14 13:59
To weź się do roboty.
Jak Cię nie stać na uzbieranie wkładu własnego to o czym ty dyskutujesz ️
- 0 1
-
2024-02-14 15:15
Kredytobiorca
Oby jak najszybciej ratę się zawiesi kredyt się nadplaci
- 0 0
-
2024-02-14 16:22
Do Szkoły!!!
Oczy bolą od czytania. "rzont"
- 0 0
-
2024-02-15 16:05
Pomoc
Zgadzam się! Nie powinno się pomagać! Każdy wiedział na co się pisze! Co więcej należy podanych się wszelkich dodatków i ulg dla posiadających dzieci! Jakim degeneratem trzeba być żeby pobierać 500+?! Powinno się każdej osobie która chociaż raz pobrała taki dodatek zabrac dziecko i oddać tym których stać na utrzymanie dziecka i siebie! Dość z rozdawnictwem!
- 0 0
-
2024-02-13 08:37
(4)
Wakacje to jedno,to jedynie przedłużenie pętli...I tak trzeba będzie spłacić...a kiedy kredyt 0%?Bo to jeszcze 3 tygodnie do 100 dni zostały a jedynie 10% obietnic spełnione i to te najmniej ważne...
- 16 15
-
2024-02-13 08:41
Ty smutasie zakompleksiony jesteś na etacie na tym portalu czy zwyczajnie masz smutne życie? Dzień bez komentarza z twojej strony to dzień dzień stracony
- 6 7
-
2024-02-13 09:05
Kredyt 0%?
Oby nigdy, to był bardzo głupi pomysł,mam nadzieję, że już to do KO dotarło i nigdy tego nie zrealizują.- 6 2
-
2024-02-13 09:11
Kredyt 0% nigdy na szczęście
- 3 1
-
2024-02-15 06:27
Pierwsza byla zemsta na PiS
Obywatele wyborcy i ichpotrzeby to juz mniej istotny temat
- 0 0
-
2024-02-13 08:44
Widziały gały co braly. Dosc sponsorowania kredyciarzy. Nie stac cie? Nie kupuj. (15)
- 23 58
-
2024-02-13 08:54
A zatem koniec z remontami starych bloków. Widziały gały co brały. (5)
- 7 9
-
2024-02-13 09:09
(4)
żeby wyremontować mój stary blok wspólnota musiała wziąć normalny kredyt w banku. nie pamiętam, żeby coś nam państwo sponsorowało
- 18 1
-
2024-02-13 09:23
Jak nie skorzystaliście, to już Wasz problem. (2)
Jest program "Czyste Powietrze", jest program "Ciepłe Mieszkanie".
- 3 9
-
2024-02-13 09:30
A ciekawe skad te pieniadze w tym programie... nie wiesz moze ? (1)
- 9 0
-
2024-02-13 09:44
Z tego samego źródła, co w programach pomagających kredytobiorcom, a co?
- 6 1
-
2024-02-14 13:58
Typowy Janusz
Tzn. że jak tobie coś było źle to inny też ma mieć źle albo gorzej żebyś ty się wtedy poczuł lepiej?
- 0 1
-
2024-02-13 09:02
(1)
chcesz coś kupić , idziesz do banku po kredyt ... pożyczasz ... rata 300 zł realna do spłacenia, podpisujesz umowę i cyk , bank zaczyna swój młyn opłatowy ..a to wskaźniki a to stopa a to prowizja a to opłata taka S... owaka a to covid a to wojna a to cena ropy ... i nagle ni stąd ni z owąd robi ci się rata 750 zł ... realnie patrząc na możliwości podpisując umowę godziłeś się na 300 zł - byłeś realistą .. skąd mogłeś wiedzieć że bank ma takie narzędzia mataczenia pożyczki że ci rata skoczy o 150 % ...jak u Lichwiarza lub oszusta ... sęk w tym że banki robią co chcą a prawo jest po stronie banku ... nie ma kredytów ze stałym oprocentowaniem... a nawet jak są to istnieją wskaźniki bankowe które pozwalają na zwiększenie kwoty raty .. bo tak ! tak jak aktualnie bank z bykiem ... stopy bez zmian ale rata o 120 zł w tym miesiącu do góry ... dlaczego...pani tak wytłumaczyła że musiałbym być bankierem żeby to zrozumieć
- 7 9
-
2024-02-13 09:26
Coż, w sytuacji kiedy w szkole naucza sie o poczęciu z ducha zamiast podstaw ekonomi, to bedzie wciąż powszechne.
- 6 2
-
2024-02-13 09:33
Dokladnie siedz z mama na 40m jak ty (1)
- 1 5
-
2024-02-13 14:50
zaplacisz ostatnia rate w banku to mozesz powiedziec ze to jest twoje
- 6 0
-
2024-02-13 09:47
dokładnie chleb powinien być po 100zł. Widziały gały co brały chcesz życ to płac. Nie stać cię? umieraj (2)
- 3 7
-
2024-02-13 12:08
Widzisz, problem polega na tym, ze sztucznie winduje sie ceny mieszkan, nastepnie zacheca sie do wziecia (1)
niekorzystnego kredytu (kiedy CHF byl po 2 zl wszyscy napedzali by brac kredyt w CHF, a kiedy byl po 4,50 w ogole nie udzielano kredytow w CHF jako "niebezpiecznych" :-D ) a nastepnie "pomaga" sie kredytobiorcom korzystając z pieniedzy zarobionych przez innych. Zarabiaja na tym jedynie banki i deweloperzy, potrzebujacy u*upieni sa na całe zycie w niespłacalny kredyt. wspołczuje na serio tym ktorzy zadluzyli sie po korek na 35 lat i codziennie musza budzic sie ze swiadomościa ze tak juz bedzie zawsze.
- 10 0
-
2024-02-13 16:50
27,3 mld zł - tyle wyniósł zysk netto sektora bankowego w 2023 r .
A wy dajecie się łupić jak dzieci.
- 2 0
-
2024-02-14 13:56
Wyjaśnij głąbie kto tu kogo sponsoruje (1)
Dawaj dawaj
- 0 0
-
2024-02-14 18:27
"głabie" to możesz swojego starego nazwać co najwyżej, jak to u was w rodzinie widać przyjęte.
- 0 1
-
2024-02-13 09:05
Brawo wyborcy. Chcieliście Tuska, Hołowni, Czarzastego to teraz płaćcie. (5)
- 27 19
-
2024-02-13 09:13
(3)
Płacą bo zaciągnęli kredyty a nie ze względu na wynik wyborów.
- 10 8
-
2024-02-13 09:24
płacą, bo dla tuska najważniejszy jest zysk zagranicznych banków (2)
- 7 9
-
2024-02-13 09:28
wasz poziom intelektualny naprawdę odbiega
- 7 6
-
2024-02-14 07:18
Zwykły stek bzdur z ust pieniacza
- 0 0
-
2024-02-13 18:35
Ja nie chciałam. Szczególnie Hołowni bo to zamordysta szczepionkowy jak i wielu jeszcze ludzi też i z PO chcących zamykać ludzi za brak qrcodu covidowego, gdzie właśnie jego brak pokazał najzdrowszych ludzi na umyśle i ciele. Ten kto nie brał dziś zdrowy, a Ci co brali mocno podnieśli statystyki zakażalności i zgonów
- 0 1
-
2024-02-13 09:07
Tylko w tamtym roku banki zarobiły w Polsce ponad 100 miliardów. W tym roku spodziewane są rekordowe historyczne zyski (9)
No ale ten rząd taki zatroskany o banki, że nie nie pomoże Polakom,
- 155 21
-
2024-02-13 09:49
a całe pisowskie wakacje kredytowe kosztowały banki skromne 17mld zł (6)
i tak tak płakali a i tak na kredytach hipotecznych zarobili grube miliardy.
- 26 2
-
2024-02-13 10:06
(3)
nic nie kosztowaly banki. to klamstwo. wierzytelnosc zostala po prostu przesunieta. czyli jezeli czegos nie zarobily w 2023 to zarobia powiedzmy w 2043. spokojnie nikt nie straci na tym dealu
- 26 1
-
2024-02-13 12:12
oczywiscie, ze starcily (2)
to wiesz, jakby szef ci powiedzial, ze dostaniesz pensje za luty w kwietniu. I ostatecznie w roku dostajesz 9 zamiast 12. Do tego ludzie nadlplacili kredyty i kolejne raty sa mniejsze. Wiec tak, za te wakacje zaplaciły banki
- 3 17
-
2024-02-13 15:15
oni są od obracania naszą gotówką i zarabiania w ten sposób a nie od zarabiania na nas bo sami obracając gotówka niewiele potrafią - ja mam płacić za nieudolność ich ekonomistów i bandy finansjerów ? hI[poteczne kredyty - pożyczasz 300 tyś oddajesz 650 tysięcy ..mało zarabiają ? ...spłacam kredyt 17 lat i kapitału spłaciłem 20% .. |?!?!??!??!?! to jest lichwa i oszustwo !!! biedne banki hahhahahaha a
- 11 0
-
2024-02-13 17:38
nic nie straciły (jedynie wirtualny zysk jakiego się spodziewali) i tak zyskali ogrom w realu
tylko że te 9 pensji w roku mają poziom 36 pensji normalnych jakie miałeś przed uruchomieniem wysokich stóp, a i tak poziom tamtych pensji już był bardzo wysoki, kiedy stopy miały poziom 2 %
- 1 0
-
2024-02-13 10:10
banki łupią nas niemiłosiernie
osiągają gigantyczne dochody mimo unieważniania kredytów frankowych i wakacji kredytowych.
- 21 3
-
2024-02-13 17:35
nic nie kosztowały, zyski były ogromne, poza tym dostaną te pieniądze później.
- 5 0
-
2024-02-13 22:03
To nie rząd
Tylko Glapa..to on ma w garści narzędzia by ulżyć milionom Polaków ale nie chcę z nich skorzystać żeby było na blokowanego przez Dudę Tuska.
- 1 0
-
2024-02-14 18:27
27,3 mld zł - tyle wyniósł zysk netto sektora bankowego w 2023 r .
tak gwoli ścisłości.
Co i tak jest w ch dużo.- 0 0
-
2024-02-13 09:11
Za PiS były 4 miesiące wakacji bez żadnych limitów i można było przez to odsapnąć lub nadpłacić kredyt (6)
Ten rząd tak zajęty desantem na stołki, że nie mieli czasu na wprowadzenie odpowiednich przepisów a jak już wprowadzili, to takie żeby to jak najmniej kosztowało bankowców.
- 40 11
-
2024-02-13 09:21
Dorosli ludzie biorą kredyty na 30 lat (5)
A potem płacz i wszyscy źli niż Ci sami dorosli ludzie, ktorzy nie chca brac odpowiedzialnosci za swoje czyny i zycie. Ktoś wam ten kredyt wciskal do gardła czy wzieliscie kredyty nie liczac się z ryzykiem, ze moze zamiast 3 pokojowego stac was tylko na 2 pokoje. Ale nie, lepiej kredyt max do limitow a potem placz. Podziekuj Glapie z NBP, za brak reakcji i stopy procentowe,
- 8 13
-
2024-02-13 09:46
Rata za 2 pokoje w Gdańsku to już średnia krajowa pensja. (4)
Zaraz wszyscy będą musieli mieszkać w kawalerkach.
- 7 0
-
2024-02-13 10:08
w norach pod Żukowem
trójmiasto dla inwestorów
- 3 1
-
2024-02-13 12:47
dalej nie rozumiecie zasad wolnego rynku (2)
to zbyt latwo dostepne kredyty, na ktore tych ludzi nie stac, napedzaja ceny. Nie bedzie chetnych na mieszkania to ceny stan w miejscu a dlugofalowo moga nawet lekko sie obnizyc. Ale nie najlepiej dac kazdemu 1mln kredytu a potem sie dziwic, ze ceny skacza po 20% co roku
- 1 1
-
2024-02-13 13:21
(1)
A gdzie mają ludzie mieszkać?
- 3 0
-
2024-02-13 13:32
co to obchodzi liberałów ?
- 0 0
-
2024-02-13 09:23
Jak widać "bogaci" na kredytach żyją
- 7 0
-
2024-02-13 09:41
jak zwykle klasa średnia dostaje kopa w dupę i jak sobie radzisz to z wakacji nie skorzystasz. (2)
lepiej być niezaradnym wtedy wszystko Ci państwo ogarnie...
- 54 2
-
2024-02-13 14:38
klasa średnia nie potrzebuje wsparcia
- 2 4
-
2024-02-14 14:00
Może wystarczy pomyśleć
To dobrze że radzisz sobie ,skrócić okres kredytowania , wzrośnie ci rata do 35% dochodów
- 0 0
-
2024-02-13 09:42
Pięknie tusk dojeżdża swoich wyborców a to dopiero początek (9)
Miały być wakacje kredytowe, Miały być podwyżki, miało być paliwo po 5 złotych. Zobaczcie co będzie pod koniec roku.
- 34 6
-
2024-02-13 09:58
(8)
Przecież zasady wakacji były wprowadzone przez partie twojego wodza, a że nie rozumiesz tekstu powyżej gdzie jest napisane że zamiast w marcu, zawiesić będzie można ratę w drugim kwartale a nie pierwszym. Brak zrozumienia tekstu pisanego wyjaśnia na kogo głosujesz.
- 5 8
-
2024-02-13 10:07
ty nie rozumiesz jakie zasady były wakacji kredytowych za pis (7)
- 8 1
-
2024-02-13 11:20
(6)
wakacje były dla wszystkich, na ten rok już pis planował ograniczenia w takiej formie jak są. czego nie rozumiesz? Twój wódź jest taki sam jak obecny rząd.
- 1 6
-
2024-02-13 11:31
Bzdura. Miały być dla wszystkich (5)
- 4 2
-
2024-02-13 11:57
Tak jest, wakacje dla wszystkich. W Egipcie.
Jestem za, choć wolałbym Grecję.
- 2 3
-
2024-02-13 12:08
(2)
To teraz poszukaj panie bzdura źródła takiej informacji i wrzuć potwierdzenie :)
- 1 2
-
2024-02-13 13:33
ty nie umiesz używać wyszukiwarki? (1)
- 0 0
-
2024-02-13 13:40
Potrafie, wakacje na 2024 rok juz za twojego kochanego rządu były planowane z ograniczeniami - początkowo kryterium była kwota zaciągniętego kredytu, później zależność wysokości raty do dochodów. Wygląda na to, że piszesz komentarze z nudów nie mając pojęcia o danym temacie.
- 1 1
-
2024-02-13 12:39
typowa PanDa
- 0 1
-
2024-02-13 09:42
czy dobrze rozumiem, że nie będzie prtogu dochodowego? (8)
a jedyny próg to wysokość kedytu nie większa niż 1,2 mln
- 16 3
-
2024-02-13 09:43
Jeden próg dochodowy dla całego kraju nie ma sensu. (2)
- 1 3
-
2024-02-13 09:51
a jeden próg kredytowy dla całego kraju ma sens? (1)
- 8 0
-
2024-02-13 10:37
Też nie.
1.2 mln gdzieś na Mazurach to cały blok. W Gdańsku - zwykłe mieszkanie dla rodziny.
- 11 1
-
2024-02-13 10:40
(4)
Bedzie obowiązywał wskaźnik raty do dochodu, miesięcznie nie będzie mógł być niższy niż 35%.
- 2 2
-
2024-02-13 12:17
Czy wskaźnik 34,51% będzie się liczyć jako 34% czy jako 35%? :) (1)
- 0 0
-
2024-02-13 12:21
Będzie się liczył jako 34,51%
- 2 0
-
2024-02-13 12:37
(1)
35% na rate 25% na opłaty 15% na dojazdy do pracy , 15% na jedzenie czyli mając 4000 - 1400 rata , 1000 opłaty stałe, 600 zł paliwo , 600 zł jedzenie ... raj ... muszę zacząć nic nie robić bo za bardzo sie staram i nikt wówczas mi nie pomoże ...a jak będę bumelował , biadolił i wyciągał rękę zamiast pracować to dostanę ... łot jak sie w naszym kraju promuje zaradność życiową
- 2 1
-
2024-02-13 18:23
nowe motto globalistów z Davos niszczących normalny zdrowy porządek brzmi "nie będziesz miał nic i będziesz szczęśliwy". do tego dostaniesz 150 dawek szczepionek na wszystko tak byś szybciej zasilił krainę wiecznych łowów i był jeszcze bardziej szczęśliwy ;)
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.