- 1 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (148 opinii)
- 2 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (148 opinii)
- 3 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (5 opinii)
- 4 Państwowe firmy wymieniają zarządy (86 opinii)
- 5 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (194 opinie)
- 6 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (100 opinii)
Wszystko o handlu elektronicznym, czyli #e-biznes festiwal
14 września 2016 (artykuł sprzed 7 lat)
Jak powinna wyglądać skuteczna kampania internetowa? Czym jest automatyzacja marketingu? O tym m.in. będzie mowa na konferencji #e-biznes festiwal, czyli jednodniowym wydarzeniu poświęconym branży e-commerce.
Spotkanie odbędzie się 15 września o godz. 17 w Olivia Business Centre w centrum konferencyjnym O4. Organizatorem wydarzenia jest fundacja Studenckie Forum Business Centre Club Trójmiasto.
#e-biznes festiwal jest jednodniowym wydarzeniem poświęconym tematyce branży e-commerce, czyli handlowi elektronicznemu. Co roku odbywa się w największych miastach w Polsce m.in. Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i właśnie w Gdańsku. Wydarzenie skierowane jest do osób, które zatrudnione są w firmach e-commerce, a także przedsiębiorców, którzy stawiają w tej branży swoje pierwsze kroki. Ze względu na popularność e-commerce oraz dynamiczny rozwój tej formy biznesu, zainteresowani wydarzeniem są również studenci, którzy stanowią około 20 proc. wszystkich uczestników.
W tym roku uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać 4 prelekcji. Wśród prelegentów m.in. Michał Leszczyński z GetResponse, Magdalena Brzezińska z SMG PM oraz Paweł Walczak z Cogision. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Henrik Zillmer, CEO firmy Airhelp. Firma Airhelp jest również partnerem głównym #e-biznes festiwal. Oprócz tego, podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w degustacji piw szybko rozwijającego się Browaru Brodacz z Trójmiasta.
O czym będą mówili prelegenci? Będzie m.in. o prowadzeniu działań marketingowych z zastosowaniem specjalnego oprogramowania oraz narzędzi służących do usprawnienia procesów sprzedażowych, a także o zasadach realizacji kampanii online zorientowanej na efekt. Wstęp wolny, wymagana rejestracja.
VIK
Miejsca
Opinie (19) 1 zablokowana
-
2016-09-16 15:31
piszcie po ludzku, CEO to dyrektor generalny
- 0 0
2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.