- 1 Polsko-chiński statek wyrusza w pierwszą podróż (43 opinie)
- 2 GDDKiA ogłasza przetarg, a Bałtyckie SOS protest (172 opinie)
- 3 Państwowe firmy wymieniają zarządy (112 opinii)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (161 opinii)
- 5 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (100 opinii)
- 6 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (194 opinie)
Z Chin do Gdyni. Nowe połączenie
Armator MSC wznowił serwis żeglugowy Swan, czyli stały bezpośredni żeglugowy serwis kontenerowy z Dalekim Wschodem. W rozkładzie oprócz Gdańska pojawiła się także Gdynia. Pierwsze zawinięcie już w lipcu br.
- Nasza usługa Swan, łącząca handel między głównymi portami Chin i portami Europy Północnej w krajach Beneluksu, Gdyni, Gdańsku i Kłajpedzie, zostaje przywrócona jako samodzielna usługa MSC - ogłosił szwajcarsko-włoski armator MSC (Mediterranean Shipping Company).
Jak podało MSC, usługa Swan zapewni jeden z najszybszych czasów tranzytu między Chinami, krajami Beneluksu, Polską i krajami bałtyckimi. Usługa będzie również wykorzystywać sieć logistyczną w Arabii Saudyjskiej, łączącą Europę Północną i Azję z Zatoką Perską, zawijając do portu King Abdullah w kierunku wschodnim.
- Swan będzie pierwszym serwisem oferującym bezpośrednie połączenia do Gdyni i Kłajpedy z Azji. Gdynia jest dobrze ugruntowaną i elastyczną opcją jako polska brama kontenerowa. W Gdyni - jak deklaruje MSC - zachowane zostaną te same warunki burtowe dla klientów co w Gdańsku - poinformował branżowy MSC.
Jak podał branżowy portalmorski.pl, pierwsze zawinięcie nastąpi już w lipcu tego roku.
- Jak wynika z informacji zawartych na witrynie internetowej armatora, w dziale rozkładów rejsów (schedules), dwoma pierwszymi statkami, które - w ramach serwisu Swan - zawiną do Gdyni, będą najprawdopodobniej MSC Calypso (podróż FW323W) z wyjściem z Qingdao 11 czerwca br. i przybyciem do polskiego portu 24 lipca oraz napędzany przyjaźniejszym dla środowiska paliwem LNG - MSC Virginia (FW324W) wychodzący z Qingdao 12 czerwca 2023 r. i spodziewany w Gdyni, w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym (BCT Gdynia) 25 lipca 2023 r. - poinformował portalmorski.pl.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Mieszkania w pasie nadmorskim w Trójmieście
Na pełną rotację składają się zawinięcia do następujących portów: Qingdao - Ningbo - Yantian - Tanjung Pelepas - Antwerpia - Gdynia - Gdańsk - Kłajpeda - King Abdullah Port - Singapur - Qingdao.
Miejsca
Opinie (74) 7 zablokowanych
-
2023-05-30 12:54
Pamiętam czasy, kiedy kółko Hamburg-Pusan-Hamburg trwało 56 dni, a zużycie palowa 260 ton ISO380 na dobę.
- 3 0
-
2023-05-30 14:06
Wy się tak nie cieszcie, bo co jeśli z głębin morskich wyjdzie zdenerwowany Neptun z trójzębem?
Nikt o tym nie pomyśli ani się nie zastanowi nawet.
Jeśli będziecie tyle pływali nad jego głową to Neptun może w gniewie swoim trójzębem przedziurawić kadłub statku.
Albo co gorsze, kapitan uwiedziony przepięknym śpiewem syren zostanie uwiedziony a one zwiodą go ku sobie sprowadzając statek na mieliznę lub na niechybną zgubę w otchłani głębin morskich, pożrą wówczas one całą załogę statku, na którym zbudują swój pałac na dnie oceanu.- 2 1
-
2023-05-30 15:26
(4)
na ile wiem to terminal kontenerowy w Gdyni należy od kilku lat do Chińczyków.
- 1 9
-
2023-05-30 17:56
(1)
W Gdyni są dwa porty kontenerowe jak coś
- 5 1
-
2023-05-31 08:18
port jest jeden
Dwa sa terminale.
- 1 0
-
2023-05-30 18:41
PiS wspiera wszelką kolaborację z czerwonymi (1)
- 1 3
-
2023-05-30 19:30
świry tak twierdzą
- 1 2
-
2023-05-30 20:41
z Chin do Gdyni przypłynią pudła
i tu się zaczną schody, jak to wywieźć...
- 1 0
-
2023-05-30 23:44
Ciekawe co to oznacza dla DCT?
- 0 0
-
2023-06-06 09:32
Uwaga na Chiny
Nie zorientujecie się nawet kiedy was wykupią i przejmą na 100 lat.My im porty oni nam Covid.
- 0 0
-
2023-06-23 18:26
sasin, ty nawet nie wiesz, że masz taką spółkę skarbu państwa jak chipolbrok. zainteresowanym proponuję, w tym kontekście, prześledzić wątek : brudziński, gróbarczyk, chojacka, grycner, mikołajczyk, łępicki, czarnecki, dróżdż, pilarska, pilarski, radziusz, kołczewiak itp.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.