- 1 Wielcy mistrzowie do obejrzenia za darmo (13 opinii)
- 2 Paris Hilton na gdańskim jachcie (127 opinii)
Anna Przybylska gościem otwarcia La Manii w Gdyni
Chociaż La Mania otworzyła swoje drzwi dla klientek 9 stycznia, wczoraj, w obecności jej właścicielki Joanny Przetakiewicz, nastąpiło oficjalne przecięcie wstęgi. Mimo błysków fleszy towarzyszących pojawieniu się kilku gwiazd, w tym Ani Przybylskiej, którą Przetakiewicz określiła mianem "idealnej klientki salonu", otwarcie odbyło się w luźnej, bezpretensjonalnej atmosferze. To za sprawą założycielki marki, która zadbała, by każdy z przybyłych poczuł się tego wieczoru gościem specjalnym La Manii.
Butik w Klifie jest czwartym z kolei w Polsce
- Przez pierwsze dwie godziny otwarcia sklepu mieliśmy już kilkanaście klientek, które dokonały zakupów. Zainteresowanie, mimo godzin porannych, było ogromne. Zresztą, jestem pewna, że takie pozostanie. Trójmiasto było zawsze bardzo międzynarodowe i otwarte. To miejsce, które ma ogromne okno na świat w postaci morza. - mówi Joanna Przetakiewicz.
La Mania od niedawna posiada swoje butiki w prestiżowym domu handlowym Harrods w Londynie oraz Excelsior w Mediolanie. Jest też ulubioną marką polskich gwiazd. W sukienkach, kostiumach i kombinezonach La Manii chętnie pokazują się Sonia Bohosiewicz, Hanna Lis, Marta Żmuda-Trzebiatowska czy Małgorzata Socha. W Trójmieście nieoficjalną twarzą marki jest Anna Przybylska. - Ania jest idealną klientką La Manii: silna mama, spełniona aktorka, kobieta, która nie czeka, aż coś się wydarzy, sama o tym decyduje - dodaje Przetakiewicz.
- To brand zadedykowany zarówno dwudziestolatkom jak i kobietom dojrzałym. Chociaż kolekcja jest szalenie elegancka i zmysłowa, może służyć kobietom takim, jak ja, które na co dzień ubierają się na sportowo, zwyczajnie, w sposób nie zwracający na siebie uwagi. Prostota i uniwersalność są charakterystyczne dla La Manii. - mówiła w kuluarach Anna Przybylska. Przyznała też, że nie uważa siebie za osobę, która na modzie zna się dobrze, ale ma słabość do marki ze względu na jej założycielkę:
- Kobieta, która mogłaby w zasadzie nie robić nic, nie kryje się za plecami partnera, ale wymyśla sobie pomysł na życie, który idealnie spełnia oczekiwania modowe Polek. Bez fałszywej skromności i kokieterii zaskarbia sobie sympatię branży na całym świecie - Przybylska komentowała sukces właścicielki.
Minimalistyczne i strukturalne stroje inspirowane
Strategicznym partnerem domu mody w Trójmieście jest Sunreef Yachts, jeden z liderów projektowania prestiżowych katamaranów i jachtów na polskim rynku. Prezes firmy, Francis Lapp, asystował przy oficjalnym przecięciu wstęgi.
Z lampką Moet&Chandon w dłoni, zaproszeni goście mogli obejrzeć elegancko prezentujące się na wieszakach ubrania i porozmawiać z autorką kolekcji.
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (94) ponad 10 zablokowanych
-
2013-01-18 13:14
Danka W. jest lojalną klientką tej marki
Kupiła tam swetra z miniratką
- 6 1
-
2013-01-18 23:39
a także
spódnicę z maksikopytkiem.
- 4 0
-
2013-01-19 17:40
A gdzie w ankiecie opcja "nie stać mnie na takie ciuchy"??
- 7 1
-
2013-01-19 18:17
(1)
a tajger robi gardy... boże jedyny
- 5 2
-
2013-01-19 21:18
"Siara"
... niezła "siara"
- 2 2
-
2013-01-20 17:33
sunreef na tle reklamy?
jak takie ceny co i jakość z tej fabryczki tych łódeczek są w tym sklepie to odradzam. pewnie warunki pracy takie same jak tam haha.
- 2 0
-
2013-01-21 11:02
Wylaszczone 3,14-zdy i tyle w temacie.
.
- 1 0
-
2013-01-22 13:34
O jaaaaaaaa, ale impra!
A ja durna do teatru w tym czasie sie wybralam.Jak ja to przezyje...
- 2 1
-
2013-02-02 15:50
Walesowa
Pani Miroslawa Walesowa zamiast zajac sie swoim synem alkoholikiem walesa sie po butikach. Przeciez i tak nic nie kupi, jej sklep to Aryton w Chmielnie. Tam sa dla niej rzeczy w ktorych wyglada jak powinna.
- 0 0
-
2013-02-25 12:51
tani ciuch
Po co udawac ze za tani ciuch w dniu promocji jest sie milosnikiem marki aktorz wykazyje jedynie pazernosc a to nie przystoi damie kino zeszlo do rangi gadzetu i tandety niestetybwies i sloma
- 0 0
-
2013-04-04 23:10
Dla Warszawiaków jednak...
...Ogromnie się ucieszyłam z obecności tej marki w Trójmieście, moja radość jednak trwała do czasu. Zdeprymowana poszukiwaniem kreacji na ważną okazję udałam sie do La Manii w Klifie w Gdyni.. Wiedziałam, że chcę sukienki i płaszcza w jak najszybszym czasie i bez względu na koszta. Fason, materiał itd. określone po zapoznaniu się ze sklepem on-line. Wkroczyłam więc w cudowny świat wyszukanych kreacji i jakież mnie czekało rozczarowanie... Modele są piękne i ponadczasowe, jednak nie dla wszystkich pomimo 20% dopłaty za szycie na miarę. Proszę nie stwarzać wrażenia dostępności wymuszając na klientkach wizyty w przypadku konieczności zdjęcia miary w Warszawie. Firma tworzy złudne poczucie, a powinna to byc wiadomość ogólnodostępna. "Jesteśmy dla wybranych w rozmiarach od do, reszta niech zarezerwuje sobie dwa loty do Wawy w terminach dostosowanych do naszych krawcowych" Liczyłam na więcej. Pochwalę jednak personel, bardzo pomocny i żałują, że nie mogą pomóc, miałam wrażenie, że nie mnie jedynej...
- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.