- 1 Wielcy mistrzowie do obejrzenia za darmo (13 opinii)
Sezon wyprzedaży w pełni. Co kupujemy najchętniej?
Centra handlowe kuszą nas wielkoformatowymi hasłami "SALE", które na stałe wrosły już w trójmiejski krajobraz. Kolorowe witryny przyciągają obietnicą rabatów rzędu nawet 70 proc., a półki uginają się od sezonowych perełek, które zdaniem stylistów z kolorowych magazynów powinny znaleźć się w naszych szafach.
Obniżki nawet do połowy lutego
- Sezonowe wyprzedaże cieszą się wśród naszych klientów ogromną popularnością. Unikalne na skalę Trójmiasta marki zarówno zagranicznych, jak i polskich projektantów przyciągają do Klifu miłośników mody, a szeroki asortyment pozostałych sklepów jest gratką dla wszystkich tych, którzy poszukują pozaodzieżowych okazji cenowych. Rozpoczynające się tuż po świętach i trwające ponad miesiąc wyprzedaże, kuszą wyjątkowo atrakcyjnymi rabatami. Sięgające nawet 70 proc. zniżki oferują najlepsze marki, jak i producenci akcesoriów, artykułów sportowych czy też elementów wyposażenia wnętrz. Planując zakupowe szaleństwo warto zrobić dokładny przegląd szafy i uzupełnić ją o oryginalne dodatki czy też ubranie, które wcześniej nam się podobało, a teraz dostępne jest w promocyjnej ofercie. W tym okresie można pozwolić sobie na małe szaleństwo i sprawić przyjemność, nie obciążając przy tym mocno swojego budżetu - mówi Rafał Ereciński, Marketing Coordinator, Klif Gdynia.
Trendy czy klasyka?
W miejsce awangardowych fasonów, jednosezonowych modeli i krzykliwej kolorystyki lepiej postawić na stonowaną paletę barw, klasyczny fason i wysoką jakość tkanin. Zyskujemy wtedy pewność, że zakupione rzeczy będą pasowały do większości ubrań w naszej garderobie, ale i nie znudzą się po kilku miesiącach. W czasie wyprzedaży warto rozejrzeć się za okryciami wierzchnimi, a więc płaszczem o męskim fasonie, ciepłym kożuchem albo luksusowym futrem.
- Wyprzedaże to czas, kiedy z jednej strony możemy w bardziej atrakcyjnych cenach "upolować" prawdziwe perełki. Z drugiej jednak, kuszące ceny często prowokują do niekoniecznie przemyślanych zakupów i zapełniania szafy produktami kupowanymi pod wpływem emocji, często później zalegającymi na jej dnie. Jak uniknąć takiej pułapki i skutecznie wykorzystać czas wyprzedaży? Po pierwsze - inwestujmy w klasykę. Płaszcz wysokiej jakości uszyty z pięknie wykończonej tkaniny z pewnością posłuży nam niejeden sezon. Zwłaszcza jeśli wybierzemy ponadczasowe i bezpieczne kolory z palety szarości, beży czy granatów. Po drugie - stawiajmy na uniwersalność. Niewątpliwie jesienią czy zimą w naszej garderobie zawsze sprawdzi się puchowa kamizelka i golf lub kardigan z ciepłej mięsistej dzianiny. Po trzecie - jeśli realizację punktów jeden i dwa mamy już z sobą, zaszalejmy. Przez cały sezon kusił cię płaszcz w odcieniu pastelowego błękitu? Kilka razy oglądałaś go na witrynie, a raz nawet przytłoczona głosem rozsądku porzuciłaś w przymierzalni? To właśnie teraz jest idealny moment na ożywienie naszej garderoby odrobiną awangardy! - tłumaczy Justyna Sobierajska-Gadzińska z Patrizia Aryton.
W salonie Patrizia Aryton obniżki sięgają nawet 70 proc. Przygotowane stylizacje zaskakują świeżą, wiosenną kolorystyką, bowiem pastelowy błękit to jeden z hitów nadchodzącego sezonu. Obok utrzymanych w gamie szarości dzianin warto rozejrzeć za wełnianym płaszczem, czyli najmocniejszym punktem wszystkich kolekcji tej marki.
Sezonowe trendy i ciekawe detale
W Taranko, obok klasycznych modeli sukienek, znajdziemy stylizacje mocno osadzone w zimowych trendach. Prosta mała czarna kontrastuje z intensywnie amarantowym płaszczem. Ponadczasowe połączenie czerni z bielą nabiera charakteru dzięki zamkom błyskawicznym biegnącym przez całą długość nogawek spodni. Popularne "cullotes", czyli spódnico-spodnie sięgające połowy łydki, wpisują się w klimat lat 70. dzięki połączeniu z wiązaną pod szyją koszulą.
- Ukochanym produktem naszych klientek, niezależnie od sezonu, są kobiece sukienki, które stanowią kwintesencję marki Taranko. W sezonie jesień/zima zaproponowaliśmy modele nawiązujące do najważniejszego trendu, czyli lat 70., jak i klasyczną elegancję. Zimą nasze klientki stawiają również na płaszcze - te ze szlachetnych tkanin, jak wełna czy alpaka, lub niezastąpione przy niskich temperaturach płaszcze puchowe. Klientki doceniają markę Taranko za klasyczny design z delikatną nutą nowoczesności oraz doskonałą jakość wykonania - zaznacza Izabela Szołoch, specjalista ds. marketingu marki Taranko.
Coraz cieplej
Marki MaxMara i Marella są niezastąpione w kategorii okryć wierzchnich. Jeśli szukamy znakomitej jakości tkanin i ponadczasowych fasonów, warto odwiedzić te butiki, zwłaszcza że przeceny osiągnęły tam już pułap 40 proc. Kolorowa kamizelka z miękkiego lisa dobrze współgra z codziennymi stylizacjami, a eleganckie futrzane bolerko będzie niezastąpionym dodatkiem do karnawałowych sukienek. Pastelowe płaszcze czy ciepły kożuch? Wybierzcie sami.
- Sezon wyprzedaży to idealny czas, żeby upolować świetną rzecz w równie świetnej cenie. Na co zwrócić uwagę w tym sezonie? Myślę, że zarówno na rzeczy klasyczne, jak i te bardziej szalone. Klasyka zawsze świetnie się połączy z czymś osadzonym w trendach na dany sezon. Warto zwrócić uwagę na klasyczne płaszcze, sukienki, spodnie czy spódnice i połączyć to z czymś bardziej odważnym - zaznacza Przemysław Pietera, manager Olimpia Group.
Polowanie na dodatki
W sezonie wyprzedaży królują akcesoria. Badania preferencji konsumentów - np. te prowadzone przez KPMG - pokazują, że obuwie i dodatki to sektor mody najchętniej wybierany przez zamożnych klientów. Wśród propozycji przygotowanych przez butik Gino Rossi znaleźliśmy nie tylko kozaki i botki, ale tez czółenka i oksfordy. Na wyprzedaży dominują popularne od kilku sezonów gadzie skóry w wersji matowej i klasycznej. Te panie, które wybierają się na karnawałowe bale, mogą wybierać spośród metalicznych czółenek na tradycyjnej szpilce lub postawić na profilowane słupki, nawiązujące kształtem do mody lat 70.
- Zima to okres, kiedy do łask wracają tak bardzo popularne i lubiane przez kobiety kozaki i botki. Klasyka nie musi być nudna, Gino Rossi przedstawia ją w zupełnie nowym świetle, pełnym szyku i luksusu. Modne detale, jak metaliczne wstawki czy obcasy o nietypowych kształtach to główne cechy, które królują w wielu modelach tej zimy. Aktualnie wyprzedaże w Gino Rossi sięgają nawet 70 proc. - mówi Szymon Szlachta, specjalista ds. marketingu i PR marki Gino Rossi.
Metaliczne akcenty nie ominęły także torebek. Srebrne worki ozdobiono długimi frędzlami, a lakierowane kuferki kuszą intensywnym odcieniem ciemnej czerwieni.
Połowa stycznia to moment, kiedy możemy liczyć na największe obniżki, chociaż trudniej będzie nam znaleźć rzeczy w nieco przetrzebionej już rozmiarówce. Należy pamiętać, że towary pochodzące z wyprzedaży są produktami pełnowartościowymi, a więc podlegają zasadzie rękojmi, z której korzystamy najczęściej w przypadku ujawnienia wad fizycznych, czyli niezgodności towaru z umową.
Miejsca
Zobacz także
Opinie (51) 6 zablokowanych
-
2016-01-15 16:02
(1)
Sale-sr*le, czy nie ma już w polsce, polskich wyrazów?. Takich jak na przykład wyprzedaż.... Co za buraki...
- 27 1
-
2016-01-15 17:12
języka polska trudna!
Piszą "sale", bo nie potrafią poprawnie napisąć "wyprzedaż"
- 12 0
-
2016-01-15 16:18
Sale
Bojkotować i jeszcze raz bojkotować !!! Te tzw Sale po polsku Wyprzedaże bo tak powinno się w Polsce pisać nazwy ! Omijać szerokim łukiem !! Oszukują ciemny gród ! Nie dajmy się oszukiwać !!!
- 24 0
-
2016-01-15 16:22
(1)
Nigdy nie zrozumiem trojmiasta. Moj post został usunięty, a brzmiał: "na wyprzedaży najlepiej kupić karpia lub choinkę". Czy kogoś obraziłem? Może myślicie, że troluje. Nic podobnego. Hodowla ryb w Grzybowskim Młynie wyprzedaje karpia w promocyjnych cenach, a u wielu ogrodników przecenione są świerki. Mam już sporą listę printscreenów z usuniętymi bezprawnie postami...
- 19 0
-
2016-01-15 16:46
wegetarian )
bo choinka jest wegetarianska ale karp juz nie i wtedy wystepuje konflikt interesow ).gdybys napisal ze kupisz kapuste pod choinke to byloby poprawnie !
- 9 0
-
2016-01-15 17:39
wyprzedaże w Polsce to ściema nic więcej
uwielbiam wyprzedaże wszędzie poza Polską - bo są uczciwe i jak jest 70 % to idę do kasy i od ceny na metce płacę 30 % a nie 2 naklejki
- 13 0
-
2016-01-15 17:55
Chyba nie ma lepszego pomysłu na popołudnie z rodzinąjak dobra wyprzedaż (1)
A po 4 godzinach włuczenia się po galerii handlowej i zakupionej parze skarpet i drugiej parze gratis, próbują wyjechać przez 2,5h z parkingu.
Taka sytuacja miała miejsce przy Fashion House pomiędzy świętami a sylwestrem. - źródło "Autopilot" Radia Gdańsk.- 28 0
-
2016-01-15 18:37
to ty samochodem jedziesz po skarpety ? )
koszty podrozy sa wyzsze niz te skarpety . Ty to masz leb do biznesow ). Tylko nie pisz ze akurat jestes z Zakopanego czy Koscierzyny i musisz samochodem jechac po skarpety ) . Wszyscy pisza na forach ze nie sa naiwni lecz kto w takim razie tysiacami przebywa na tych wyprzedazach ? ludzie z bialorusi )
- 7 4
-
2016-01-15 18:50
haha
Sale w polsce np w klifie gdynia
w pazdzierniku sukienka np 300zl,po obnizce w styczniu cena : przekreslona kwota 500zl (niby pierwotnie) na 450zl oto polskie przeceny- 26 1
-
2016-01-15 19:08
najlepszy jest fasion house w robieniu z ludzi idiotów
ile to już razy widziałem jakąś kurtkę która wisiała rok w danym sklepie za 1500 zł w trakcie super extra poniedziałku - 90% była przeceniona z 2600 na 1600 i ktoś kupił hahahha
- 24 1
-
2016-01-15 19:23
ile Klif dał za reklamę? :DDD
- 10 0
-
2016-01-15 19:59
Nasze wyprzedaże to jedna wielka ściema. Najpierw podnoszą cene do absurdalnego poziomu a poźniej obniżka 50 %
Ja na wyprzedaże co roku latam z mężem do Londynu. Wcześniej zarezerwowany bilet kosztuje grosze a nocujemy u znajomych co się wyprowadzili pod Londyn. Przy okazji można sobie pozwiedzać. Większość muzeów jest za darmo
- 16 0
-
2016-01-15 20:32
papka dla naiwnych lub malo kumatych !
szczegolnie jest tragiczne kiedy ludzie malo nie tratuja sie przy otwarciu sklepu nigdy w takim czyms nie uczestniczylem i jest to dla mnie debilne !
- 11 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.